{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

For pokker da {{forumTopicSubject}}

Fredelig søndag eller bare kedelig.
2 hunde der snorker højlydt, kæresten foran fjernsynet ... der er jo Formel 1!! ... (ja oooog???) og mig der lister rundt for ikke at forstyrre nogen af dem. Fredelig ja, men også lidt kedelig.
Der er forresten hjemmelavet æblekage med flødeskum ..... kunne være man skulle ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For pokker da
  • #1   19. okt 2008 jeg er alene hjemme,men skal til hundetræning om lidt. rigtig dejligt vejr!

  • #2   19. okt 2008 ÅÅÅh ja......

    Genkender det.... :o(

    Jeg sidder og prøver at overbevise min mand, om at den lille hvalp jeg har fundet her på HG, ja, den kan jeg altså ikke leve uden...

    Det er lige præcis hende jeg har ledt efter, lige siden min Rosi rejste til regnbuelandet... :o/

    Og hvad gør manden.... Ser på de åndsvage radiobiler i tv... ØV :o(

    Han er væk fra omgivelserne,..... totalt....

    nemo og alladin mener de er kommet for tidligt op, så de snorker osse....

    Jeg mener jo man kunne forsøde søndagen med at hente denne vidunderlige hvalp.... ;oP


  • #3   19. okt 2008 Keeeeedelig søndag - korrekt !!!

    Manden sover, hunden sover, fuglen sover.... Selv kattene sover skisme !!!
    Vi har ikke TV så jeg spøger forgæves rundt for at finde en klam tråd her på HG jeg kan blive forarget over ....


  • #5   19. okt 2008 Guuuud - er der Formel 1

    Jeg er vist heldig med min mand ;o)

    (i modsætning til ham, der ikke er så heldig med sin kone, når der er Tour de France :o))))) )


  • #6   19. okt 2008 Åh gud CH..... :oO er DU osse radiobil fanatiker..??!

  • #7   19. okt 2008 Kedelig søndag ja.. Nyder nu solen skinner her, men ligger da på sofaen med et tæppe og prøver at finde ud af om jeg skal sove eller vågne.. Gg Sønnen er i vildt hopla, og vi skal i blockbuster efter film senere i dag så vi kan hygge..

  • #8   19. okt 2008 Tja, jeg sidder og glor her på HG, men vores hvalp prøver at komme i kontakt med mine forældres kat, som vi passer, den ældre hund OG kæresten ligger og snorksover og der er intet i tv'et.

    om lidt skal jeg så ud og bage boller og lave lagkage, men som om det er sjovere. smiley


  • #9   19. okt 2008 hæhæ nyd dog stilheden smiley

    Tror jeg skal fnde en hund og tage lidt billeder af idag i det gode vejr


  • #10   19. okt 2008 Her er vi 2 der ser Formel 1 - men ikke mere end vi kan lave noget samtidig.

  • #11   19. okt 2008 Naarj, jeg har to ting imod formel1

    For det første lyden af bilerne og for det andet lyden af den ene kommentator :o))))

    Ellers kunne jeg måske nok godt med lidt god vilje komme til at se meningen med det ;o)


  • #13   19. okt 2008 Altså.... NU går det helt galt....

    Her lytter jeg på den der lyd af bilerne SAMT min mands snorken på sofaen.....

    DET er ikke til at holde ud.....!


  • #14   19. okt 2008 Uha, det er være end intensiv jazz :oS

    Du må skrue ned for MINDST en af delene *GG*


  • #15   19. okt 2008 Her er vi 2 der ser Formel 1. Dvs. jeg så starten sammen med manden. Han ser så resten og informere mig undervejs, så kan jeg i ro og fred sidde ved PC'eren og kigge i forskellige forums.
    Datteren er gået på værelset for at lege. Hundene sover under min stol.

    HYGGE !!!!


  • #16   19. okt 2008 Marita... skynd dig ud og hente egeneret, når du kommer hjem med skønheden, og manden spør hvor i alverden du har den fra, så siger du bare at det sagde han da selv da han så formel 1 - at du måtte hente hende..... :-)))

  • #17   19. okt 2008 det er da en fantastisk start på søndagen, for en gang skyld skal man ikke afsætte hele søndagen til formel 1, men kan se det lige fra om formiddagen og så bruge resten af dagen på at lufte hunde og gøre rent..jo jo herhjemme er det øhh som trofast sidder hver anden søndag og ser på biler.. Det er jo en fantastisk sport.

  • #18   19. okt 2008 øhh=mig..

  • #19   19. okt 2008 ÅÅÅH ja bettina.....

    Det plejer at virke når han ser fodbold.... hæ hæ......

    Jeg spørger og formulerer mit spørgsmål så det kan besvares ved et simpet : Ja ja......

    Griner højt......

    Det er da lige præcis det der skal gøres....

    Ch.... hæ hæ.... tv blev skruet ned..... lige nu ved jeg bare ikke liiiiige om det var det rigtige valg :oS


  • #20   19. okt 2008 hmm ja Linda man kunne jo næsten regne ud der stod kage på programmet hos jer når det er søndag :o).... send lige noget hjem til Ole

  • #21   19. okt 2008 Jamen det er da skønt med lidt ræs.... Jeg skulle da også lige se det efterfølgende motorcykel løb...:-)))))
    -og resten af dagen ??
    tja vi skal lige til Næstved til et DDB træf, og så er der jo fodbold........


  • #22   19. okt 2008 Fåååårk...... KOM ikke og sige jeg skal belæmmiges med fodboldt osse... :o(


    Aiiii som om det her ikke e galt nok....!

    Thats it folkens.... NU kører jeg i brugsen.....

    De må have noget skønt strikkegarn, så jeg kan få strikket nogle vamse trøjer til alladin så....


  • #23   19. okt 2008 Damelandsholdet i håndbold spiller finale i World Cup - sendes på TV2 ved firetiden. Forinden er der så lige bronzekampen. Danmark møder Norge, så det kan næsten ikke blive mere spændende.

    Og så spiller herrerne fra GOG Champions Leauge kamp på DR1 kl. kvart i fire.

    Værsgo', så er der serveret. Der er altså ikke bare fodbold i fjerneren i eftermiddag.


  • #24   19. okt 2008 britt A

    Der er masser af kage her ... og ikke kun om søndagen lige pt ... jeg er ved at drukne i madæbler så der rodes i køkkenet ... problemet kommer så senere ... når vi må på kur efter alt den kage med flødeskum og sårn, men den tid den sorg*GG*
    Hvis nu Ole stiller sig ude ved havelågen så smider jeg lige en klat æblekage med flødeskum i han´s retning .... håber han griber inden Rosa og Fidell kommer på banen. Så bliver han nemlig snydt tror jeg!! Tror han ville fælde en tårer, hvis det skete *GG*

    Nå, men fik da tiden til at gå med at spise kage og lægge tøj sammen. Nu overvejer jeg om jeg skulle slide lidt på min fødselsdagsgave fra kæresten. En spritny overlocker. Skal jo være mormor til januar ... første barnebarn og nej!! Jeg er SLET ikke i mormormode .. næ næ ikke mig! (Right som om jeg selv tror på dén). Jeg kunne jo lige sy lidt babytøj.
    Alt det der fodbold / håndbold / Tour de Dope springer jeg hellere end gerne over. =)


  • #25   19. okt 2008 Hold da fest en sports søndag...... :o/

    GODT jeg fik købt noget garn.... tror jeg blev inspireret af håndboldskampen : RØDT OG HVIDT......hahaa


  • #26   19. okt 2008 Om tre kvarter lander nogle venner - de har Applecrumble med, så det glæder vi os til ;o)

    Så en spand kaffe og en sludder... Herlig eftermiddag... (Måskeeeeee, sniges der lidt hundetræning ind ;o) )


  • #27   19. okt 2008 ha ha ha momsemor ;o)

Kommentér på:
For pokker da

Annonce