{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

For pokker da {{forumTopicSubject}}

den server der- det er snart ved at være for meget- den går ti stampe heltiden ,mange gange i løbet af dagen, nu er jeg inde under og stemme i udfordringer og den går i stå - så kan det sgu rende mig et vist sted- jeg bliver ski snart sur over de sidste mange måneder er noget møg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For pokker da
  • #1   29. jul 2007 Det er pga af alle billederne og videoerne, servern kan SLET ikke trække det..

  • #2   29. jul 2007 Nej og hvorfor er det lige at man skal langsere ny ting (video) når den heller ikke kunne trække HG ordenligt inden ??
    Ja jeg spørg bare hvorfor får man ikke tingene ordenligt op at køre inden man laver nye ting som fylder så meget ??
    Jeg er også ved at være godt træt at HG hvis der er nogen der er i tvivl *GG*
    Bedst som man sidder og sætter nye billeder ind falder den i søvn for så at gå ned, så kan man så starte forfra..
    Igår da jeg ville oprette den nye hvalp gik det godt med at sætte de første 3 billeder ind men så gik den ud, det betød så at folk ikke ville stemme den ind pga. for få billeder...
    Efter 2 timer kunne jeg så prøve igen og denne gang var der hul igennem så jeg kunne blive stemt ind... Jeg var godt rødhåret..


  • #3   29. jul 2007 Ja, det er ikke kundeservicen der gør man stadig hænger ved smiley

Kommentér på:
For pokker da

Annonce