{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Iih altså, hund hjem fra udland {{forumTopicSubject}}

Ja Giz skulle jo have taget blodprøve til rabies antistof test i går, kommer om til dyrlægen, den som har forstand på tingene er der ikke, så de andre må ringe rundt. Skal forklare dem at de bare skal tage denne her blodprøve og få den sendt afsted. Nå jamen så har de denne her formular der skal udfyldes. Spørger så om de sender til et af disse specifikke laboratorier, for denne blodprøve skal sendes til EU-godkendt laboratorie ellers kan jeg ikke bruge svaret. Det gør de ikke, det tog lidt tid for dem og fatte hvad det var jeg mente. Nå men får det forklaret og får så og vide jeg skal fremskaffe en sådan formular og så komme igen.
Fint nok, tager hjem og skriver mails til diverse laboratorier og får stort set mail delivery failure fra dem allesammen. Ikke skide fedt
I dag har jeg så fået sendt brev via fax og der er endelig hul igennem til Frankrig, har ikke hørt fra DK endnu. Nu skal jeg så bare have forklaret franskmændene hvad det er for et stykke papir jeg skal bruge og det er jeg jo faktisk ikke helt klar over selv :(.
Har svaret p den mail de sendte og sidder nu og venter på tilbagemelding.
Jeg bliver vanvittig :(. Men hellere at det tager lidt længere tid at komme hjem og alle papirer er iorden end at lille Giz skl sidde i karantæne 4 mdr et eller andet sted.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iih altså, hund hjem fra udland
Kommentér på:
Iih altså, hund hjem fra udland

Annonce