{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Vist ikke lige Sakki´s dag... :) {{forumTopicSubject}}

Sakki er overkåd og fjollet idag - ku det være fordi han ved et uheld har været lukket inde på gæsteværelset hele natten...piiiv...faktisk 10 -11 t. tror jeg...
Jeg gik ret tidligt i seng i går og opdagede det først ved et forsigtigt vuf 2 timer efter jeg selv var stået op....troede, han sov inde ved min søn, som kom ret sent hjem...

Kææææft hvor blev han glad, da han endeligt blev lukket ud i friheden...er vant til at færdes overalt.
Han var så overstadig, at han ude i haven lavede en salto og faldt ned på ryggen, så al luften røg ud af ham...nå, han kom nu hurtigt over dette stunt, men det så pokkers drabeligt ud...

Senere kom jeg så til at træde en stor håndfuld halehår af ham, fordi han imod sædvane bare er lige dér, hvor jeg er...hænger mig i skørterne, gaber og logrer...

Lad det nu være det sidste, at han for kort tid siden blev overfaldet af en velkendt lille bitch længere nede af vejen...ikk alvorligt, men dog ubehageligt...

Åh, mon ikk jeg sku ta at smide ham ind på gæsteværelset og låse døren, så han ikke får flere uheld i dag ? *G*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vist ikke lige Sakki´s dag... :)
Kommentér på:
Vist ikke lige Sakki´s dag... :)

Annonce