{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Hvordan får man hypnotiseret kæresten {{forumTopicSubject}}

sådan at man kan få en hund mere?

- Har prøvet at plage
- Tale om alt det posetive omkring hund nr. 2
- Stoppe med at tale om det for så at tage det op igen og virke meget seriøs og som om det allerede er besluttet.
- Være helt oprigtig og fortælle, hvor meget jeg godt kunne tænke mig det og hvor stor glæde Tjalfe ville få af en søster.

Ja og så er der jo de feje tricks, men det hjælper sandelig heller ikke... Godt nok er han et hankønsvæsen, men åbenbart ikke helt så dum, som man nogle gange kunne tro, når der f.eks. skal vaskes tøj eller lign.

Alle råd har interesse!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan får man hypnotiseret kæresten
  • #1   29. sep 2008 ta ham med ud og se på hvalpe og lad ham blive forelsket smiley

• #2   29. sep 2008 Hm.........Her ved manden intet før de er i hjemmet.

Jeg har en regel der siger " Hvad man IKKE spørger om, kan man IKKE få nej til "

Dog er det kun MIN regel som ikke dels med andre i hjemmet ;o)

• #3   29. sep 2008 du ku også sige til ham: "skat jeg er gravid... vi skal ha en baby..." og lige før han besvimer, så sig, ej det er pjat men en lille harmløs hvalp må jeg da ku få mig.... *GG*

• #4   29. sep 2008 Ceteris Paribus - Cleo the VID: Jeg har bare hest i forvejen og bruger meget tid og penge på den, så det virker nok ikke helt.
    Christian og jeg er ikke hjemme på samme tid af døgnet, så vi ses alligevel kun i weekenderne, så han er nok ligeglad med at jeg er hos hesten i mange timer. Har til tider Tjalfe med, ellers er han hos min far, som også bor ude i Dragør og har kæmpe have, som Tjalfe kan fræse rundt i.

Camilla: Jeg har pørvet at få ham til at tage med ud at kigge på hvalpe, men han siger at det er der ingen grund til, når vi alligevel ikke skal have en hund mere.

• #5   29. sep 2008 Du køber hunden til dig - og en Mustang til ham, så kører det :-))

• #6   29. sep 2008 SD - LoooooooooooooooooooooL griner....... hæhæhæ ik pænt a dig

• #7   29. sep 2008 Fortæl mig når du finder på en smart løsning - hvorfor er det altid mændene der begrænser os kvinder ; )

• #8   29. sep 2008 Jeg har vist ikke lige penge til en mustang, ellers havde jeg købt den til mig selv smiley

Og de seksuelle ydelser ER afprøvet - det er dem jeg omtaler som "feje" tricks.

Jeg tør simpelthen ikke at købe en hvalp, hvis han flejner helt skrot. Det ville jo være synd for hvalpen og jeg skal jo også have fri fra arbejde i en længere periode. A´ltså det skal planlægges, derfor tør jeg ikke tage chancen.

Min plan B, var at forlade ham i 14 dage få en hvalp og så komme igen, men det er jo også lidt af en risiko at løbe. Dog har jeg truet med den mange gange før, så han ville nokl godt vide, hvad det gik ud på, hvis det var.

• #9   29. sep 2008 Så har du jo skudt dig selv i foden... som jeg forstår det på SD skal man love de sekuelle ydelser men ikke udføre dem før EFTER man har fået sin vilje....

• #10   29. sep 2008 Camilla: det er OGSÅ lovet, men så skulle han have en lille forsmag for at være helt sikker på "kvaliteten" ja sikke "kostbar" man kan gå hen og blive.
    Nå, men han havde åbenbart tænkt og tænkt for en dag kom han hen til mig og sagde helt alvorligt, at han ikke mente vi skulle have endnu en hund.
    Det er altså noget møg, at fordi han siger nej, så er det indtil videre hans holdning, som respekteres...

• #11   29. sep 2008 Altså jeg sagde at yenka skulle, besøge os og overnatte her en nat, for at se om det var noget for os, men jeg havde da allerede betalt for hende smiley

• #12   29. sep 2008 men så hvis vi lige skal være seriøse i et øjeblik så ville jeg, som kæresten, blive hammer sur over at være blevet narret på den måde... Som fx Betina nu skriver... Jeg ville føle det var respektløst og ville blive tosset på min kæreste! Uden lige......

• #13   29. sep 2008 Nej vi var enige om at vi skulle have hund, race køn osv, han er bare lidt ubeslutsom, og vi havde set hende et par gange, så han skulle bare lige have det sidste skub, har ikke fortrudt et øjeblik.

• #14   29. sep 2008 Nu siger jeg jo så også bare hvordan jeg ville reagere... Hvis jeg fik presset noget ned over hovedet... Og der ville jeg blive tosset....
    Generelt går jeg meget ind for i mit forhold at man beslutter ting i fællesskab.....
    Men derfor ikke sagt at andre ikke kan ha det på andre måder...

• #15   29. sep 2008 ved pingeling brugte jeg -- jeg vil ha en baby --- eller en hund mere --

ved den sidste brugte jeg -- lad være med at behandle mig som en lille unge - er sku da et voksent menneske der selv kan bestemme over mit lv og disponere min tid... er lidt sjovt med den sidste -- for den har vist sig at være totalt fars hund og han kan ikke gøre noget galt i min mands øjne - (lige nu sidder de og har en meget dyb samtale om montys evne til at fylde i hans arme)

--- ja så mit næste agument vil nok være -- jamen den sidste hund er jo ikke min hund men din -- du kunne bare lade være med at stjæle ham

• #16   30. sep 2008 *SD*
    Min kæreste læste lige den her tråd og sagde så til dit indlæg:
    Hmm der er nok en grund til at hun omtaler sin mand i datid ;o)

• #17   30. sep 2008 Jeg sagde til min kæreste, at han kunne lige så godt leve med, at én hund aldrig ville være nok for mig og at 2 nok heller ikke var nok, og at nu her, hvor jeg skulle skrive speciale, var tiden perfekt. Han protesterede lidt, men kunne godt se, at det nok ikke blev anderledes, hvis det var mig han ville have.

Nu er Tria kommet hjem for knap en uge side og han ELSKER hende!! :o) Igår var han gået ind i soveværelset for at tage en middagslur. 2 min efter kom han ind i stuen og spurgte: "... er der nogle specielle regler for den der lille grimme hund?" Jeg sagde: "ja, hvorfor, hvad mener du?" "Jeg tænkte bare på, om den måske måtte kommer med ind og sove i sengen" var svaret :o) Jeg grinede, men måtte skuffe ham og sige, at hvis han skulle have hund i sengen, måtte det blive den gamle. Han surmulede og tog en knap så villig Canis med ind i sengen - Canis kom ud ½ min efter *G*

• #18   30. sep 2008 Jeg måtte også virkelig sætte ham stolen for døren - og sige at hvis han ikke gav sig, så var vi nødt til at gå hvert til sit - det kunne han slet ikke overskue og han sagde at så måtte han jo lære "at være god til hunde" - for han kunne ikke leve uden mig : )

Så nu flytter den næste ind til sommer og så ser vi derfra hvornår den 3. skal komme osv ; )

Man er bare nødt til at fortælle dem helt hvor meget det betyder for en!

• #19   30. sep 2008 Dri ham hønefuld og få ham til at underskrive en kontragt på han MEGET gerne vil have en hund mere ;o)

• #20   30. sep 2008 Tror det bla. er derfor jeg bor alene... *GG*

• #21   30. sep 2008 Jeg prøvede at sige om det var var godt vi fik en hund mere når vi havde råd, han ville tænke over det og sagde måske, næsten inden han havde sagt det meddelte jeg ham, at vi fik en ny hund på fredag.
    Da hunden havde været der i et par dage var han solgt og er nu meget glad for den, så glad at den ikke kommer ud igen

• #22   30. sep 2008 Tak for alle jeres råd. desværre føler jeg, at jeg har afprøvet dem alle sammen, så jeg må vel bare vente på vi får hus og have... eller noget.

Kommentér på:
Hvordan får man hypnotiseret kæresten

Annonce