{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

og endnu mere ad ad ad... {{forumTopicSubject}}

jeg fortsætter da lige hvor nogle slap igår...

Vi havde været ude hos Mortens forældre, og skulle lige en smut i centeret inden vi blev kørt hjem, det var et hurtigt smut, kun 10 minutter, så Tyson blev i bilen, for at vente (han plejer at lægge sig til at sove), men denne dag havde jeg fået en plade Marabou chokolade af Mortens forældre, som ventede i bilen sammen med Tyson. Vi kom tilbage til bilen, satte os ind og kørte, da vi så skulle af og hjem, skulle jeg jo huske chokoladen, men den var pist væk, ikke skyggen af chokolade eller papir var der. Tyson havde ædt rub og stub!! Vi kom hjem, og Tyson begyndte at kaste op... Vi tog en tur ned til et hold venner, med Tyson... Deres hund er en smule hysterisk, så Tyson måtte sidde på mit skød, det meste af tiden, pludselig åbnede han munden og ud kom en KÆMPE stråle af chokolade budding, lige i mit skød!! Vi havde selvfølgelig ringet til Dr. Dyr for at høre hvad vi skulle gøre, men når Tyson kastede op, var det okay... Tyson havde fået en chokolade forgiftning og drak og drak, og tissede og tissede...
Papiret chokoladen var pakket ind i, er senere blevet fundet, gemt mellem sæderne i bilen, fuldstændig intakt...

En gang vi havde været i byen og jeg kom først hjem, så jeg at Tyson havde kastet op i hans kurv (han kaster altid op i kurven), jeg ville lige fjerne det værste, inden jeg smed puden i vaskemaskinen, og hvad så jeg der?? en miniature regnorm, blandt opkastet!! Og så gik jeg jo ellers i panik, troede det var hjerte/lungeorm, fandt en frysepose, så jeg kunne gemme beviset, til Dr. Dyr, kom ormen i posen og ind i køleskabet (den skulle jo holde sig til om mandagen)...
Det var heldigvis KUN en spoleorm, som vi fik ormekur til...

Hav en god weekend *gg*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  og endnu mere ad ad ad...
Kommentér på:
og endnu mere ad ad ad...

Annonce