{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Brun, hmm hvordan {{forumTopicSubject}}

Jeg fik konstateret hudkræft for ikke så lang tid siden. Og har derfor ikke været i solarium eller solen her i sommer. Jeg føler mig virkelig bleg, eller rettere jeg er bleg :o(
Grunden til det fylder så meget er nok, at jeg er vant til at have en kulør.

Men tænkte på om i havde nogen gode ideer til hvordan jeg får lidt farve, både ansigt og krop :o) Solarium er bandlyst selvfølgelig...

Men bruger i selvbruner og hvilke mærke er godt? Har hørt der skulle være meget forskel på det og vil ikke have striber eller render og lign. ;o)

Håber i kan hjælpe?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brun, hmm hvordan
  • #1   12. sep 2008 du ku måske prøve sådan et af de steder hvor farven blir sprøjtet på, har hørt det sku virke meget fint, i hvert fad bedre end hvis man selv sidder og smører sig ind :O)

• #2   12. sep 2008 Anne-Mette:
    Hmm, ja det er rigtig har jeg da egentlig også hørt om engang -ku være en mulighed så slipper jeg også for selv for det svineri, pletterne osv.

• #3   12. sep 2008 Sonja K: Hvad jeg må bruge??

• #4   12. sep 2008 jeg har en sygdom der gør mig allergisk overfor uv stråler ( pisse irrieterende og jeg får sådan nogle store røde plamager i hele ansigtet hvis jeg glemmer at smøre faktor 50+ på )... nå, men så jeg er storforbruger af selvbruner, så jeg ikke er helt spøgelseshvid og gennemsigtig...
    jeg har prøvet mig lidt frem, men da jeg er på su, er prisen en faktor for mig.
    lige for tiden bruger jeg en blanding af nivea´s fugtighedscreme som blandet med en smule selvbruner først ( altså blandet af nivea...ikke mig ) og så rimmels selvbruner, der allerede er brun når man smører det på, så man undgår grimme pletter 2 timer senere,
    jeg bruger det ca 1-2 gange om ugen, og holder derved kuløren nogen lunde ved lige...
    HUSK at skruppe dig i badet inden, så de døde hudsæller forsvinder, for det bedste mest ensartede resultat. og HUSK at vaske hænder meget grundigt bagefter... ellers så får du orange håndflader, og jeg kan hilse og sige at det ikke er noget kønt syn !!! smiley
    jeg kan sagtens anbefale selvbruner, der er mange fordele i forhold til rigtig sol...

-man kan gøre det når man vil, derhejmme når det passer en...
    -man slipper for rynker så dybe at man kan gemme ting i..
    -nedsat kræftrisiko
    -det er "instant"
    -billigere end solariesol
    -all over tan, ingen bikini linier her
    -man bestemmer selv hvor brun man vil være fra dag til dag
    - osv osv....:-D

puha...sikken en smøre jeg fik skrevet her, men det korte og det lange er at selvbruner er langt bedre end sit rygte, jeg ligner bestemt ikke en orange leopard, det ser meget naturligt ud..prøv dig lidt frem med mærkerne

selvbruner kan klart anbefales !!!

god smøring smiley

marie-louise

• #5   12. sep 2008 Du kan spise guldrødder - drikke gulerodssaft - stoffet batecaroten giver huden en brunlig farve, og som om stoffet fremmer pigmenteringen i huden...

Hvis man skal bruge selvbruner har jeg set et program med Kenneth Knudsen mener jeg har hedder, hvor han udtaler at han benytter spray da det giver den mest ensartet frave, men om det er rigtigt ved jeg ikke...

Synes det er pænt med lys hud...

/ Trine

• #6   12. sep 2008 Gulerødder og gulerodssaft er hermed skrevet på listen :o) Det er da nemt og jeg elsker gulerødder-så det må jeg igang med at bliver STORFORBRUGER af :o)

Marie-louise: Tak for hele "smøren" Det hjalp lige at høre, at det altså kan lade sig gøre :o) Vil prøve mig lidt frem med selvbruner. Men omvendt tror jeg også jeg vil undersøge spraysolen-det ville gøre det hele lidt lettere.... Håber der er en her i området så man ikke skal køre en krig for det.. Det er åbenbart ikke så udbredt endnu, har forsøgt at finde det på nettet-uden det bedste resultat...

• #7   12. sep 2008 Jeg har brugt Flash Bronzer fra Lancome til ansigt og hænder. Den har lidt farve i cremen, så det er nemt at se om det bliver fordelt jævnt.
    Derudover synes jeg Dove laver noget selvbruner som er ok til kroppen, da den ikke farver for kraftigt.

• #8   12. sep 2008 HYÆNEN alias Polski Owczarek Podhalanski !

nårhhh, ja, det glemte jeg da at skrive, for jeg har da også en saftpresser, hvor jeg laver, gulerod, appelsin og ingefær juice i...
    for du har da totalt ret, det er netop godt for kuløren med gulerod ... det bruger jeg også smiley

• #9   12. sep 2008 Jeg har så set nogen, som spiste mega mange gulerødder, suppleret med betas-karoten tabletter. De var helt gule inde i hænderne også.... ikke ligefrem det man ønsker *GG* ----Ja, ja... Alt med måde *SS*

• #10   12. sep 2008 miemiv L: selvfølgelig, vil jo nødig blive orange :o)

• #11   12. sep 2008 jeg bruger en alm lotion med selvbruner, fra nivea, ulempe: man lugter ikke så godt før man har været i bad:-)

• #12   12. sep 2008 Pas på med for mange gulerødder og spis ikke betacarote piller,hvis i ryger.

Gulerødder er sunde, meeeeen der er meget farve i dem så man kan altså ende med at få et orange skær *GG*

Ud over det så kan brugen af disiderede betacaroten piller kombineret med rygning give alzheimer.

Jeg ville ud over det også finde et spraytan.

Kommentér på:
Brun, hmm hvordan

Annonce