{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Det kan da ikke passe!?!? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg siddet og ledt og ledt efter noget bestemt det meste af aftenen og eeeendelig finder jeg det i Ikea og går så glad i gang med at bestille, men da jeg kommer til at skulle bekræfte min ordre, står der at det koster 350 kr. i forsendelse!!!! Det jeg ville have koster 95 kr. og kan ikke veje SÅ meget... Det kan da ikke være rigtigt???!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det kan da ikke passe!?!?
  • #2   11. sep 2008 jeg ved ikke hvad det vejer, men det drejer sig om nogle tynde fleecetæpper og selvom jeg skar antallet ned til et tæppe, var forsendelsesprisen den samme... Syntes at det er totalt langt ude..... :o(

• #3   12. sep 2008 Den tanke sad jeg også med første gang jeg bestilte bøger på Amazon, men måtte bide i det sure ævle.... ;-S

• #5   12. sep 2008 Velkommen til Ikea...
    Og skulle ikke undre mig om det er rigtig nok...
    Bor i Odense, og har droppet alt om at gå i Ikea her i byen, for de har så godt som intet lager, så deres udstilling er nærmest som et 3D-katalog. Så der skal lige lægges forsendelse oven i de fleste af deres priser smiley

• #6   12. sep 2008 F*ndme sur r*v, øv smiley

• #7   12. sep 2008 Mener kun de sender med fragtmand, det er nok derfor det koster så meget.

Karina, hvis de bestiller det hjem til deres bituk og du henter det der, så koster det vel ike fragt?

• #8   12. sep 2008 Jeg syntes stadig det er helt sygt, jeg har købt maaaange ting på nettet, og ting der er sendt fra fx. Norge og Frankrig og jeg har ALDRIG skulle betale bare i nærheden af det sindsyge beløb i fragt...! :o(

Karina J -
    Det er også mit problem, jeg bor nemlig også på Fyn og kommer aldrig i Ikea da, i hvert fald den i Odense er en skod butik... Men nu fandt jeg lige det jeg skulle bruge hos dem på nettet også skal det være så vandvittigt dyrt at få sendt?!? Og jeg har naturligvis tjekket lagerstatus på pågældende vare i Odense og surprise surprise, de havde den naturligvis ikke på lager i Odense..... :o((

• #9   12. sep 2008 Vi skal måske i ikea i løbet af en måneds tid, hvis det er kan jeg godt købe dem med og sende dem med postDK.

Men prøv at høre om andre skal der før vi EVT skal

• #10   12. sep 2008 Maria: Mener ikke at de MÅ kræve fragt i den situation...

Så det er vel ikke så mærkeligt, at det ikke kan lade sig gøre??

• #11   12. sep 2008 Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at man ikek kan få en vare til odense fra de andre.

Ikea kan da kun være ntreserret i at man kommer ned i deres varehus.

• #12   12. sep 2008 Altså min kæreste arbejder for ikea - og sådan er det desværre..
    Uanset vægt (mener jeg nok) så betaler man 350 kr. for afsendelse..
    Men.. send et link til de tæpper, så køber jeg dem for dig, og sender dem med posten - det KAN KUN blive billigere at gøre sådan smiley

bare du selv betaler portoen smiley

men skriv til mig hvis du gerne vil have jeg gør det :o)

nu vil jeg smutte i skole smiley

• #13   12. sep 2008 Dårlig service af Ikea - ingen tvivl om det. Men fald nu ned. Det er en privat virksomhed, og de har da al mulig ret til at udøve så dårlig service, som de har lyst til. Man kan jo så vælge at handle hos nogle andre.

Jeg har også en bil jeg gerne vil sælge. Den kan købes for en krone, men forsendelsen løber op i 99.000,- kr. Og den kan ikke afhentes, kun sendes. Og det er jeg jo i min gode ret til.

Det var noget andet, hvis det var en offentlig virksomhed.

Tør øjene og køb varene et andet sted.

• #14   12. sep 2008 Hehe Morten, det var da egentlig rigtig godt beskrevet og skåret ud i pap ;o)

Og ja, du har helt ret... Så længe de oplyser priserne kan de gøre som de lyster. De bruger for øvrigt 3x34 til deres forsendelser...

• #15   12. sep 2008 Jo det passer skam fint med deres porto priser.
    Jeg kan rigtig godt lide IKEA. Bor i Nordjylland men tager da gerne turen til Århus engang imellem.
    Deres varelager er rigtig dårligt.
    Jeg havde fundet et skrivebord som jeg gerne ville have. Fint de havde det på lager i Århus, der hører så en overdel til...den skulle man så hente i Tåstrup. What....hvad tænker de lige på. Og nej, man kan ikke bestille varer i en anden butik og så hente den i den butik som ligger nærmest. Virkelig dårlig sevice...

• #16   12. sep 2008 hehe ja de er sq snedige nok, de ved godt hvor pengene tjenes...

• #17   12. sep 2008 Anne: Hvor bor du? Og har du evt et link til tæppet? Jeg ka godt købe dem for dig bor stort set lige ved sien af ikea så ka bare sende dem til dig.. Ka tag derned i næste uge

• #19   12. sep 2008 Jeg syntes nu stadig at det er utroligt at de vil være sig selv bekendt at have så dårlig service... :o(

Til de af jer der har tilbudt at købe dem for mig og sender dem, må jeg sige at det er SUPER sødt af jer! :o) Men jeg bør nok sige at det drejer sig om 1o styk, så de kommer jo nok til at fylde lidt... ;o)

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00070489

• #20   12. sep 2008 Jo jo, selvfølgelig ville jeg selv betale protoen! :o)

• #21   12. sep 2008 Hvad kan man sige?!? De er da simpelthen bare ikke rigtig kloge... :o(

• #22   12. sep 2008 anne: Hvis du gerne vil have det ka jeg godt tag i ikea og købe dem for dig bare du selv betaler det hele =)

Kommentér på:
Det kan da ikke passe!?!?

Annonce