{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kan han da lære det :)
  • #1   26. sep 2013 GO HORSIE!

Han er da for klam.

• #3   26. sep 2013 Hesten forsvarer sig på den eneste måde den kan.
    Og eftersom hesten ikke har sprog eller evne til at belære manden at han ikke skal kaste sten efter levende væsener, så må han jo lære det på dyrenes facon.

Men jeg er helt enig! Det må være meget smertefuldt.

• #4   26. sep 2013 Hvor vildt. Jeg vidste ikke at en hest kunne være så aggressiv. Men fedt nok at den giver igen.
    Det er ligeså fedt når det går galt for en tyrefægter.
    Det er modbydeligt når mennesker synes at de skal mishandle dyr.

• #5   26. sep 2013 Den er hest er bare for sej! Seriøst, hvis alle dyr dog bare ville forsvare sig overfor deres mishandlere, for det fortjener de mennesker bare. Har slet overhovedet ikke ondt af ham, det er en smerte, han fortjener, hvis du spørger mig.

• #6   26. sep 2013 Puha som heste menneske bryder jeg mig faktisk ikke om den video... Man ser meget sjældent en hest på den måde, selvom en hest ikke skal finde sig i sådan noget tænker jeg alligevel, der godt kan ligge mere bag.

• #7   26. sep 2013 altså nu siger jeg ikke det er iorden. men det er som så meget andet, kun et halvt klip. kunne det tænkes at hesten har angrebet ham, og derfor de så kaster sten på den for at få den væk. også angriber den igen??? bare en tanke.

• #8   26. sep 2013 Tror ikke man ville stille sig op og filme hvis det var hesten der angreb.
    Tror de har filmet fordi forbipasserende også syntes at det var hen i vejret at han stod og tyraniserede hesten

• #10   26. sep 2013 han slipper for billigt. håber hesten fik godt ram på ham, som man bare ikke kan se pga tøjet... satans til djævleyngel, når man ik kan behandle andre levende væsner med respekt, så er det fuldstændig ligegyldigt om hesten angreb først eller ej.
    Det kan man løse på andre måder.
    Og jeg er ret overbevist om at det IKKE er hesten der starter dette angreb..hvorfor skulle den dog det....En hest er et flugt dyr, der forsvarer sig hvis flugt er umuligt...den er jo omringet her, så klart den gør som den gør.

• #11   26. sep 2013 sidder også med en næsten ulækker fantasi om om at hesten da slet ikke fik ram nok på det svin der ligger der.. synes ikke han skulle kunne rejse sig bagefter.. det er som sagt kun taget ud fra konteksten i filmen og ikke hvad der MÅSKE er sket inden..!! får det så frygteligt dårligt når dyr bliver behandlet dårligt, ligesom jeg er sikker på flere af jer også gør.. mennesker der skader børn og dyr burde aflives..

Kommentér på:
Så kan han da lære det :)

Annonce