{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad fanden sker der! (dyremishandling
  • #1   11. sep 2008 Føøøøj for satan da :o(

• #2   11. sep 2008 Det er dybt tragisk sådan noget overhovedet kan finde sted... Hvorfor ikke skille sig af med sine dyr, hvis man ikke magter at passe dem. Og andet jeg ikke forstår, hvorfor reagere naboerne ikke noget før. De har ikke set manden i flere måneder, men de burde da vide, at der er dyr på ejendommen. Måske ikke de små krybdyr, men hvordan kan man undgå at bemærke, at der går en pony i baghaven.

• #3   11. sep 2008 I det mindst er det sværere i Danmark end i USA at forsvinde smiley

Men tvivler på, at det får nogle konsekvenser...

• #4   11. sep 2008 Det får næppe nogen videre konsekvenser for ejeren. Måske 500 kr i bøde.

De mennesker ser og opfatter verdenen på en anden måde end os, der skriver på denne tråd. Sandsynligvis har manden oven i købet en række problemer, som (ikke en undskyldning) gør ham ude af stand til at handle anderledens. Jeg kan kun udtale mig om den dyreetiske sag her. Lad psykologerne tage sig af den anden side.

Hvis manden var rationel tænkende i øjeblikkek ville han sikkert have solgt dyrene i stedet for. mange krybdyr er ret værdigfulde og ponyen kunne nemt være blevet slæbt på et marked, hvis han ville af med den.

• #5   27. okt 2008 av av av! :o( Ikke spor sjovt at høre ;o(

Kommentér på:
Hvad fanden sker der! (dyremishandling

Annonce