er min hund mon gravid? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er lidt i tvivl om Molly er blevet "voldtaget" da hun sidst var i løbe tid.
Hun hoppede rundt og legede med en 12 årig gammel hund i mine svigerforældres have. Ja, kald mig bare ansvarsløs, men jeg havde virkelig ikke opdaget at hun var i løbetid før han prøvede at parre hende i hovedet, på siden og på ryggen af hende. Jeg ved ikke om de hang sammen mens de var i haven alene - men tror det ikke, for så vidt jeg er orinteret, så går der noget tid hvor de ikke kan skilles ad efter han har parret sig med hende, hvilket jeg ikke oplevet.
Men nu har molly fået "hængepatter" eller hvad med kalder det på en hund og hendes mave er ikke så blød som den plejer at være. Jeg kan dog ikke klemme mælk ud af dem og kan heller ikke mærke liv i hendes mave.
Hun kan selvf. også bare være skruk, det har jeg oplevet med min gamle hund.
Har også oplevet at dyrlægen har sagt at hunden ikke var gravid hvor hun så var det, hvilket jo ikke er ret smart af en dyrlæge.
Hvordan søren kan jeg selv vide om hun er med børn
sep 2006
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 203 Svar: 1.081
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
sep 2006
Ja tror heller ikke der er noget, hun har bare fået kæmpe bryster men hun er ikke kæmpestor som de normalt er. Hun virker heller ikke gravid, men man kan nu aldrig være sikker.
Men mor kommer i dag, så vil jeg lige få hende til at se på det, hun har haft 7 kuld hvalpe på hendes hunde. Så tror hun må kunne se det.
Ellers må hun jo en tur til doktormanden
sep 2006
Men hendes "bryster" er ret lange - jeg kan have to i en håndfuld, eller hvordan man nu skal forklare det.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.070
Det er ikke altid hundene hænger sammen efter parring. Nogengange kan det tage 2 sek andre gange flere minutter (eller endda halve timer), begge dele kan være nok til at tæven bliver drægtig.
Og din tæve er næppe skruk -tæver har ikke ænsker om hvalpe... Men det kan tænkes den er falsk drægtig;o)
okt 2006
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 125 Svar: 4.332
men ville under alle omstændigheder få hende scannet hos dr. dyr.....så er du ikke i tvivl om noget...
det med patterne, kan altså godt være betændelse..... :s
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 102
min tæves patter blev altså også større og længere efter hun havde været i sit første løb - var selv meget i tvivl om der kunne være sket en smutter, vi er nemlig ikke vant til at have tævehunde - dengang spurgte jeg herinde - og fik mange svar på at sådan havde andres hunhunde også haft det - kan vel sammenlignes lidt med teenage-piger?
sep 2006
Jeg ringer lige og spørg dyrlægen i dag for at høre hvad han mener
er min hund mon gravid?