{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Pinligt med høj musik i bilen....... {{forumTopicSubject}}

Har 2 små børn, en på snart 2 år og en på 1½ måned. Så kan ikke ligefrem påstå at jeg hører høj musik derhjemme...

Derfor bliver der afreageret når jeg sætter mig ud i bilen alene. Hører på styrken. lige inden at højtalerne springer i luften *G* ....

Hører musik som Volbeat og Metallica ( Hører også andet musik men ikke så højt som de nævnte ) Synes faktisk ikke at sådan slags musik er væd at høre lavt...

Nu kan jeg normalt ikke li' Rap og Hip Hop mere.. Synes at det er blevet for latterligt at høre på. Men sjovt nok så kan jeg godt li' L.O.C så min kæreste har købt hans nyeste album til mig, og så får den heller ikke for lidt af den gode Liam O' Connor i bilen...
Men det sjove er så at jeg synes at det er pinligt at høre Rap højt når man kører forbi folk, men har ikke noget imod det når det er Metal smiley
Nu kører jeg så mest på hovedveje så der er ikke så mange der hører mig...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pinligt med høj musik i bilen.......
  • #1   9. sep 2008 Lisa - *G* Ja det er godt at få følelserne ud når man sidder i bilen med høj musik... Har jeg også brugt nogen gange,,

• #2   9. sep 2008 jep techno og fuld fart er noget der hjælper på dårligt humør.. Og det samme når man skal køre på en lang ferie, så er det sku også skønt smiley

• #3   9. sep 2008 Ved mange kører og spiller højt musik, har selv prøvet et par gange, men hvordan kan i høre udryknins kørertøjer og konsentrere jer bag rettet??

det kan jeg ihvertfald ikke med høj musik kan man kun høre det og ikke hvad der sker i trafikken:(

(ikke negativt bare en tanke herfra)

Men jeg kan istedet finde på at sætte mig ud i bilen kører ud i skoven og bar sidde derude og høre musik og være mig selv..

• #4   9. sep 2008 Mopseejer - Tror først at man hører udrykningen når det kommer tæt på, men har aldrig prøvet det. Kigger til gengæld ALTID meget i bag og sidespejlene så spotter dem nok...

Hvad med døve mennesker, de må vel godt køre bil eller hvad, for det er vel i princippet det samme *G*

• #5   9. sep 2008 Høj musik det er fantastisk. Og jo jeg kan sagtens koncentrere mig,selv når jeg hører koncert på min skærm, bare musikken får mig til at slappe af...
    Tror det er en vane. Jeg hører altid sygt høj musik medmindre jeg har nogle med jeg skal snakke med. Men har også anlægget til det i bilen smiley

Har en gang måtte holde ind til siden fordi jeg blev ukoncentreret, min bedre halvdel havde sat Mick øgendahl på dvd på, og må sgu sige at der kunne jeg ikke se ud af mine øjne fordi jeg grinte. Ville godt have været en flue i vores bil den dag.

Det med udrykning og den slags er heller ikke noget problem, mange gange kan man ikke høre hvor de kommer fra alligevel, så er man jo nødt til at orientere sig om hvor de kommer fra. Bruger i øvrigt mine spejle meget da jeg er chauffør og ikke altid kan se mig tilbage.

Kommentér på:
Pinligt med høj musik i bilen.......

Annonce