{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk fra lolland.
  • #1   8. sep 2008 Tror på at det vil have en positiv effekt på det meste af lolland smiley

men lad os sige lige omkring broen. rødby

• #2   8. sep 2008 SD , jamen Dk betaler, og er er underskrevet smiley i onsdags smiley derfor jeg spørg hehe. Da det jo nu er en realitet.

• #3   8. sep 2008 Arbejde? hvem tror du der skal lave selve broen ? og alt ved den smiley

• #4   8. sep 2008 kan se der sker flere ændringer, blandt andet bliver der renoveret skinner mm, så toget f. kbh kan køre helt til lolland, med en fart på op til 180 km i timen.

der ud over planlægger de at lave en ny stor station der nede , og erhvervs arialer langs motorvejen på lolland kan jeg læse, men det er ikke endeligt afgjort

http://www.transportnyhederne.dk/?Id=31219

• #5   8. sep 2008 ja, men pengene til selve broen er fundet. og det vil jo skabe 6000 arbejdspladser. og folk skal have noget at bo i, og det resultere i priserne vil stige. Stor sansynlighed for folk vil udnytte friværdigen til at forbedre deres huse, hvilket os skaffer arbejde til håndværkerne mm.
    håndværkerne og deres familier som flytter ned i den periode skal jo både handle, ha passet børn og div. ting. Så en god sund spiral smiley

jamen for at bo billigt, og have plads og frihed smiley
    Er fra Ishøj smiley

• #6   8. sep 2008 nej, vil gerne have det helt stille. bare slappe.!

ja, det er os ok at være skeptisk, men de har underskrevet og fået godkendt pengene, sp uaset hvad bliver der de arbejdspladser mens broen skal opføres. om de så kan opretholde det efterfølgende må vi se smiley

• #7   8. sep 2008 broen tiltrækker jo en masse nye mennesker fra tyskland og fra kbh. smiley
    Jo kommer til at have langt. men det går nok smiley

• #8   8. sep 2008 Mon ikke der findes arbejde til Mark dernede? :o)
    Der ER jo byer har jeg ladet mig fortælle

• #9   8. sep 2008 Dejligt med den L***** bro så er der endnu en færgerute der bliver nedlagt og igen betyder det masse-fyringer, yes flere arbejdsløse men endnu en bro til lille Danmark.
    Det er godt tænk endnu en bro skal bygges for skatteydernes regning, fordi man lige mener at der skal spares 10 min. på rejsetiden.

• #10   8. sep 2008 Okel Morfar

Det vil jo blive arbejdspladser når broen er der også ! Nogen skal sidde i betalingsanlægget og hele "scenearbejdet" bag ved skal også varetages af DK. Så Der vil sikkert være fyringer men der er altså også arbejdspladser i det.

• #11   8. sep 2008 Jeg tror priserne kommer til at stige først med et lille ryk og derefter stille og roligt.
    Det er heldigvis betingelserne, når man bor langt væk - priserne stiger ikke sindssygt hurtigt, og man oplever ikke det, som man oplever i de større byer lige nu.

Det der med, om det er dødens pølse eller ej, det er virkelig en temperamentssag.
    Jeg synes Lolland er skøn - der er fredeligt. Jeg selv bor på Langeland, der er mindst ligeså fredelig. Nogen mener her er dødsygt, men det giver mig fred i sjælen.

Så har man lyst til ro, så er jeg sikker på, at Lolland er helt perfekt til det!

• #12   8. sep 2008 Tja over 1000.-kr for en retur nu. Og så bliver man presset totalt så hverken døre eller vinduer kan åbnes - 4 mil mennesker der alle sammen skal tisse og sure medarbejdere i forretningen.
    Nøj - DET kommer jeg til at savne!

Kommentér på:
folk fra lolland.

Annonce