Hunde fra lolland/falster

Hunde fra lolland/falster

Medlemmer: 107
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.356 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Opfordring til folk fra lolland Opfordring til folk fra lolland

Natten til fredag valgte en 20-årig ung mand desværre at hoppe i havnen i nakskov. smiley
Han er stadig ikke blevet fundet, og politiet har indstillet al eftersøgning af ham. Derfor er der nu en gruppe privatpersoner, herimellem bl.a. familie, venner og bekendte til den efterlyste, og en flok venlige sjæle som har startet en privat eftersøgning. De har været ude og lede det meste af lørdagen men desværre uden held, derfor fortsætter de søndag kl. 16.30.. Derfor vil jeg ønske at der er nogle venlige personer herinde fra, som vil være søde og hjælpe med at dele denne meddelelse, så der kan komme så mange som muligt for at prøve at finde Christian:

Vil gerne opfordre alle der bor i eller omkring Nakskov, som ejer en båd, eller har mulighed for at låne en, til at møde op ved Madam Blå ved havnen Søndag kl. 16.30, for at prøve at finde Christian, som desværre ikke er blevet fundet endnu efter han desværre valgte at hoppe i havnen natten til fredag. smiley Politiet har opgivet al eftersøgning, derfor er private nu gået igang med at lede efter ham. Håber virkelig at han snart bliver fundet smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opfordring til folk fra lolland
  • #1   11. sep 2011 Det er bare slet ikke sjovt smiley ! Er i familie med christian. Kan desværre ikke selv være med til at lede, men håber så meget på at de snart finder ham! smiley

• #2   11. sep 2011 Nej, det er bestemt ikke sjovt. Håber virkelig også at han snart bliver fundet.
    Føler med dig og resten af hans familie. smiley
    Christian var min lillesøsters ex kæreste. smiley
    Jeg kan desværre heller ikke være med til at lede, da jeg desværre bor på fyn. smiley
    Havde jeg stadig boet på lolland havde jeg helt sikkert gjort alt hvad jeg kunne for at prøve at hjælpe med at finde ham.

• #4   11. sep 2011 Jeg har lige spurgt søsteren, og alle der har tid og lyst er MEGET velkomne til at komme og hjælpe, evt. ved at gå langs kysten igen, da han kan være drevet ind mod land i løbet af natten hvis han er i vandet.
    Så både personer med eller uden både, vil blive modtaget med kyshånd hvis de vil ofre lidt tid på at prøve at hjælpe med at finde ham.

• #6   20. sep 2011 Ja, det ved jeg.
    smiley

• #8   21. sep 2011 Er der noget galt i at indlægget står her da?
    Folk herinde på hg plejer altid at brokke sig hvis man sletter indlæg man har oprettet?

Kommentér på:
Opfordring til folk fra lolland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce