7. sep 2007 Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
Piv --> Svar på røntgen ... {{forumTopicSubject}}
Fik svar på mine røntgen billeder til aften .. Piv ... Var til lægen fordi jeg ikke ku holde ud at sidde ned i længere tid ... Fik så ondt jeg knap ku eller turde rejse mig ... Blev tjekket hos lægen og sendt til røntgen fordi min læge mente det muligvis var spondylolistese ....
Svaret kom idag .... At jeg havde en meget lige lænderyg og det ku gi anledning til smerter ved FYSISK TUNGT OG BELASTENDE ARBEJDE ! Derfor var det vigtigt at jeg fik min uddannelse !
Tænkte HUH ?! Jeg har problemer med at sidde ned ! Sku ikke fysisk arbejde .... Er så negativ og skuffet over det lige nu ...
Igår ku jeg knap rejse mig efter 5 timer på en stol med pauser imellem ... Da jeg så fik fri og skulle ud i bilen gjorde det ondt ved de mindste ujævnheder i vejen og da jeg ENDELIG kom hjem ku jeg ikke sidde ned, så lå på siden i sofaen ... Og så har lægen åbenbart slet slet ikke lyttet ordentlig til, hvad jeg sagde ?!?!
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
...men det må være hårdt at have disse smerter....håber at de kan hjælpe dig....så du ikke skal gå og lide...det fortjener ingen...!
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 2.041
Ja, han har da vidst vendt det døve øre til den læge.. Men måske du skulle forlange at få ryggen scannet- den kan vise mere præcist hvad der er galt..
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
Er bare lige ved at opgive ... Det gør så ondt og føler bare det er helt forgæves det her ...
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
Piv --> Svar på røntgen ...