{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Mødte en lille hund på aftenturen =) {{forumTopicSubject}}

Vi er lige kommet hjem fra tur, og ved nogle sommerhuse fik vi pludselig selskab af en meget bette hund med meget pels =)

I frygt for koen skulle trampe på den i sin iver for at hilse blev han bedt om at stå -han gik 25 meter foran uden line - og gjorde naturligvis hvad der blev sagt... Med en meget lille og meget fjollet hund mellem benene *GG*

Jeg tager så snor på ham og nusser lidt med den bette og venter på der er nogen der savner den... ingen kommer

går så ind imellem sommerhusene (der er mange - vel omkring 30 og så er der 4 lejligheder i hver) og stiller mig (stadig med en meget fjollet hund rundt om mine og koens ben) hvor jeg mener jeg bliver set af flest og der går ikke længe før ejeren kalder og bettehunden spæner afsted på vej "hjem" =)

Det er ikke en spor dårlig oplevelse - hunden var lillebitte og ville blot lege, sikker på den var hvalp eller meget ung, men jeg er bare så stolt af min fjolle-ko der gik så fint selvom der i stor stil blev lagt op til leg =D

En lille beretning om hvad man får ud af at træne og træne og træne med sin hund..

Han ligger nu og æder et svineøre for sin perfekte opførsel under kommando =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mødte en lille hund på aftenturen =)
Kommentér på:
Mødte en lille hund på aftenturen =)

Annonce