{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Mødte en Tysk Jagtterrier idag.... {{forumTopicSubject}}

Nej altså en SKØN lille helvedeshund smiley

Har set den og ejeren på afstand før og undret mig over hvad det var for en hund....
Fik så chancen for at spørge da vi mødte dem på gåturen idag..
Den ser altså helt speciel ud og er vild med dens Terrier-drive...

Ejeren sagde at grunden til at man ikke ser dem så meget er at de ikke er så gode hvis de kun er familiehund.. De skal helst bruges i jagt og aktiveres meget....

Jeg kan altså slet ikke stå for sådan en hund.. Ligesom med Jack Russel'en .. Den er altså også bare FOR charmerende og egenrådig...
Tror bare aldrig at jeg kunne magte sådan et lille kræ smiley
Men imponerende er de nu..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mødte en Tysk Jagtterrier idag....
  • #1   18. mar 2008 Ja, du skal selv have en stærk psyke for at kunne tumle/magte dem, de er meeeget energiske og skal stimuleres meget, jeg kunne heldigvis have min gamle JRT med oppe hos hesten hvor han bare foer rundt og dræbte rotter.

  • #2   18. mar 2008 Reikimester - Ja, tror tit at folk tager fejl med JRT'eren og tror at den bare er lille og charmerende...
    Overvejede kraftigt at købe en Jack Russel da jeg skulle vælge hund, men blev enig med mig selv om at vi ikke havde overskuddet til sådan en type hund endnu...
    Men er helt vilde med dem smiley


  • #3   18. mar 2008 ja, kunne bare ikke gå i fred da han var helt lille, alle sagde han lignede en levende tøj eller tegneserie hund,

  • #4   18. mar 2008 Reikimester - De ER sgu også for cute at se på smiley
    Men sådan var det også med Laura da hun var lille hvalp... ALLE stoppede os bare på gaden og efter at ha' "gået igennem det" har jeg lovet mig selv, aldrig at stoppe nogen på gaden med en lille hvalp igen smiley


Kommentér på:
Mødte en Tysk Jagtterrier idag....

Annonce