205 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

gør man noget galt... gør man noget galt...

hejsa .. er ik sikker med kunne jo godt være .. jeg gjor noget helt galt .. men der er ik rigtigt nogen der har stemt på min hund i meget langt tid .. så tængte at jeg måske gør noget forkert .. vi stemmer nemlig på andres .. der er nu ik fordi vi ik tilfrase men er bare i trivl om vi gør noget forket...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gør man noget galt...
  • #1   25. nov 2005 Jo mere aktiv man er i forum og i folk profiler jo mere kommer der tilbage til en selv

• #2   25. nov 2005 syndes jeg har stemt på rigtig mange andre .. syndes også jeg har fådet nogen igen det er bare rigtigt længe siden der er blevet stem på min .. selv dem vi stemme på stemmer ik igen så trodet bare vi gror noget forkert ... men tak får svaret

• #3   25. nov 2005 Jeg har stemt på næsten 4000 hunde og har "kun" fået 464 tilbage, så det kan man ikke forvente...
    Det skal nok komme :o)

• #4   25. nov 2005 Det tror jeg ikke du skal lægge så meget i. Det kan være det ligger stille i et par dage, og så pludselig går det amok igen. smiley
    Det er ikke noget du gør galt, tag du bare og hyg dig lidt med de mange hyggelige indslag i forum, mens du venter smiley

• #5   25. nov 2005 sms .. hygger mig også her inde .. det er nu ik bare et par dage .. men der er over en måndet siden .. nu . men sjovt nok har vi da fådet et par stykker i dag .. hehe .. men var som sagt bare usikker det får spurte jeg ...

• #6   25. nov 2005 Det er vel også det forum er her for, men det er jo også tegn på at hvis man gerne vil lægges mærke til, så må man ud og gøre sig bemærket smiley
    Skal ikke være bleg for at indrømme at jeg har agt en stemme ind idag...havde det ikke været for det her indslag, havde jeg sikkert heller ikke lagt opdaget jer før om lang tid smiley

• #7   25. nov 2005 det er jo også det... her er over 4000 hunde inde, og det er slet ikke alle sammen jeg har set endnu... så hvis ikke man gør sig bemærket kan man sagtens forsvinde herinde :o)

• #8   25. nov 2005 der er rigtigt nok .. jeg lækker heller ik mærke til alle hunde her inde .. der svære .. men jeg lækker mærke til dem der stemmer på min hund .. syndes det virker lidt som om man skal side er dette forum isten får folk kikke på hundene .. og stemmer på hundene isteden får på hvor meget man laver fis her .. det er får min side lidt avligt får trodet der her sted hanlet om dyrne og ik hvor meget fis man skirver .

• #9   26. nov 2005 Man skriver jo heller ikke kun fis på forum. Der er da en masse mennesker som bliver hjulpet og hjælper andre mennesker. Det er da hyggeligt og dejligt at man kan tale om sine hunde...
    Jeg synes ikke at det er synd at ikke alle 4400 hunde bliver kigget igennem. Det er næsten umuligt...

• #10   26. nov 2005 tro det er gådet lidt ud i noget som der ik var meningen med det her .. men fok stemmer jo kun på dem man skriver med og ikke på hunden ...... jeg stemmer da kun på hunden hvis jeg syndes den er flot eller sød .. men min menning med det her var kun at trodet jeg gror noget galt .........

Kommentér på:
gør man noget galt...

Annonce