{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

er desværre nu single {{forumTopicSubject}}

Puha, det har ikke være så sjov en uge. Sidste lørdag valgte min kæreste og jeg at gå fra hinanden efter 13½ år. Det har været meget hårdt, og er det selvfølgelig stadig, men vi er vist begge enige om at vi desværre nok er vokset fra hinanden og vi må fortsætte livet uden hinanden.

Jeg har aldrig prøvet noget ligende og er selvfølgelig rigtig rigtig ked af det, men jeg tror på det er bedst sådan på sigt, men fuck hvor gør det ondt og så snart jeg snakker eller som nu skriver om det, ja så hyler jeg.

Nicki og jeg er pt flyttet hjem til mine forældre ( i samme opgang som jeg bor i sammen med kæresten ), og nu må vi jo se at finde os en lejlighed. hvis nogen har noget til salg evt i kbh området, så sig endelig til :o)

Bare en lille beretning da jeg ikke er så aktiv herinde

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er desværre nu single
  • #1   4. aug 2008 Åh nej, Bolette. Selvom I er enige, må det være SÅ hårdt. Det gør mig ondt for dig....

• #2   4. aug 2008 uhh desværre velkomen i klubbe! jeg har masser af kleenex hvis det er! og deler glædeligt en tudetur!

• #3   4. aug 2008 og hvor gør det mig ondt på dine vegne!
    ved præcist hvordan du har det, dog har du et meget længere forhold bag dig end mig, så jeg føler så meget med dig...
    store knus

• #4   4. aug 2008 Kære Bolette. Jeg kender dig ikke, men derfor skriver jeg alligevel.
    Det er da trist at høre at I er gået fra hinanden. Det er lang tid, der skal bearbejdes nu. Og en sorg. Men jeg håber det bedste for dig. Det skal nok gå.
    Et kram herfra.

• #5   4. aug 2008 Åh nej, Bolette. Det gør mig rigtig ondt at høre. 13½ år er ikke sådan lige at slette fra hukommelsen. Der har jo været rigtig gode tider også. Men når I begge kan mærke at det ikke går længere, så er det på tide at sige farvel. I fortjener jo begge et liv hvor I kan finde den rette for jer.

Jeg håber du snart finder noget at bo i, for jeg kan godt forstå at det er hårdt at I ikke er længere væk fra hinanden.

Når du er ked af det, så håber jeg Nicki kan trøste dig. Selvom han ikke forstår hvad der er galt, så ved han godt at du har brug for hans trøst. Sidder her og bliver så ked af det på jeres vegne.

Håber vi ses til Gårdhundetræf - jeg tror det vil være godt for dig og Nicki at komme ud og glemme alt for en dag.

Hilsen Gitte

• #6   4. aug 2008 er ked af det på dine vegne. hvis en 1-vær. andels lejlighed på Amager lyder interessant så send en besked i pb. der er selvfølgelig hundetilladelse.

• #7   4. aug 2008 Der er masser af ledige lejligheder herude hvor jeg bor (Avedøre) - andel med en overkommelig månedlig ydelse...

Hvor er det trist for jer - det er aldrig nemt at bryde op.. uanset om det er godt eller ej.. Trøsteknus herfra..

• #8   4. aug 2008 Det gør mig oprigtig ondt at høre Bolette......har altid synes du var lidt speciel (sød)............håber du kommer igennem med skindet på næsen.....

• #9   4. aug 2008 Uha.. Det er godt nok også en stor omvæltning når der er tale om så mange år med deertilhørende minder. Kender desværre ikke til nogle lejligheder, men skal nok huske dig hvis noget dukker op.
    *kram*

• #10   4. aug 2008 tak for alle de søde hilsner, sidder lige her og tuder som en gal.

Er rigtig glad for jeg har Nicki, han er en rigtig god trøster. Desværre savner han sik "far" og jeg ved det er gengældt, så vi må se om vi kan finde en ordning der er tila t holde ud for os og ham.

Vi er heldigvis gode venner og jeg ved vi finde en løsning uden mudderkastning.

Men lige nu synes man bare verden er gået i stå :o(

• #11   4. aug 2008 verden kommer til at dreje rundt og fungere igen. det føles bare ikke sådan lige nu. godt du har Nicki til at trøste dig.

• #12   4. aug 2008 Min 2V andel paa østerbro til salg pr. 1. januar, hvis det sku være.
    Men det er jo nok nu og her du mangler...

Jeg er ked af din situation, men stolt af du kunne bryde tryghedsbaandet som holdte jeg sammen, som alt for mange andre forhold....Jeg ved af erfaring det IKKE ER NEMT smiley du har taget det svaereste skridt allerede og det bliver kun bedre fra her. tro mig. More power til dig og dybeste respekt smiley

• #13   5. aug 2008 http://www.robinhus.dk/ejendom/default.asp?boligid=37185

Andelslejlighed på Frederiksberg...:-)

Kommentér på:
er desværre nu single

Annonce