{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

min hund halter desværre {{forumTopicSubject}}

hej min hund halter
vi har været til dyrelæge for at får rynkenfotos af den der er intet galt med bagbenet men kan det være vokseværk den er 6 måneder gammel og det blev værre da den for drejet sig men nu hvor vi har holdt den roligt og ikke leget for meget med den er det blevet bedere men hvad kan det være kan det være et svagt ben skal lige siges at faren havde kun a og b 'er i syns og knogle prøver

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hund halter desværre
  • #1   30. jul 2009 Det er tit omkring 5-6 mdrs alderen at tingene starter, da de vokser meget lige på det tidspunkt. Det kan godt være vokseværk, men det m,å dyrlægen da kunne vurdere. Du kan evt skrifte foder. Nu ved jeg ikke hvad du fodrer med, eller hvilken hund du har?

• #2   31. jul 2009 Jeg har lge været afsted med vores tæve på 4½ mdr og det var/er vokseværk, hun fik noget metacam til de dage det er værst og så er det bare at vente.

• #3   31. jul 2009 det er en golden vi får normal tør fodder det er til en golden (: kan ikke lige hvad det hedder er det nødvendigt

• #4   31. jul 2009 Det er vigtigt at de får godt foder, især mens de vokser. F.eks HD er 1/3 arv, 1/3 miljø og 1/3 foder. Altså du kan faktisk fodrer din hund til at få HD, lige såvel som vokseværk- Så ja, foderet er yderst vigtigt, og er det ikke et godt foder, kan det faktisk hjælpe at skifte foder.

Kommentér på:
min hund halter desværre

Annonce