{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

ROS til andre bruger herinde:-) {{forumTopicSubject}}

Hejsa

jeg vil lige starte en tråd, hvor vi kan rose andre bruger, hvis vi synes at der er nogle, som har gjort noget specielt inden for den sidste tid.

Jeg lægger gerne ud selv... Og mine første rosende ord går til Jesper J med staff´er staff Only:

Jesper som jeg også har skrevet i din manses profil, så synes jeg virkelig du skal have nogle roser med på vejen, for jeg så dit svar i en tråd, og her kunne jeg læse, at du virkelig lever og ånder for din race, og sådanne mennesker som dig er det der skal til, hvis jeres race skal have en bedre ry, for det kræver at folk virkelig ved, hvad det er for noget de har mellem hænderne, og det må jeg sige, det har du:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ROS til andre bruger herinde:-)
  • #1   31. jul 2008 Jeg vil godt rose alle der har gjort lidt ekstra for den gode tone i forummet, synes ikke det ender negativt ud nær så tit som det plejer og det er jo Dejligt smiley

• #3   31. jul 2008 Jeg smider nogle stykker -

Charlotte og Lone - I det de har gjort en kæmpe indsats for bedre dyrevilkår i gruppen ;o)

Marianne (lille blå lyn & banditrævens moar) Idet hun maler de smukkeste billeder - som vi alle er dybt taknemlige for ;o)

• #4   31. jul 2008 Hov - også lillen ;o) Hun er ufattelig klog og god til at give både positivt og konstruktiv kritik ;o)

• #5   31. jul 2008 Jeg synes også Michelle strid kælling skal have et par rosende ord, jeg synes hun er god til at vejlede og fraråde dumme ideer:-)

• #6   31. jul 2008 jeg smider en rod til mike h.. han gør et kæmpe arbejde herinde, især med gruppen most wanted

• #7   31. jul 2008 ros*

• #8   31. jul 2008 Gæt hvem: der må også gerne gives rødder:-)

• #9   31. jul 2008 Åh ja - michelle strid kælling og Mike H - smider jeg også liii en rod til - michelle fordi hun kommer med holdninger og agumenter der er hold i - Mike H - fordi han ligger kæmpe arbejde i at man kan finde sin lille vap igen - og hans ufattelig smukke tekster ;o)

• #10   31. jul 2008 Mike H - fordi hans tekster om Andrea er så smukke. Og fordi det er så tydligt at hun var hans bedsteven.

• #11   31. jul 2008 Jeg vil bare generelt rose dem der er gode til at hjælpe andre, ( kan ikke huske allenavne ) der spørger om råd og vejledning.

Også en ros til Mike H, for den indsat han gør i most wanted gruppen, det var jo en genial ide at starte sådan en gruppe.

• #12   31. jul 2008 Stor ros til Mette (nu med hvalp ) for at være så hjælpsom, da jeg skulle hjælpe min veninde med at finde en god Golden Kennel. Det var super flot gjort - og jeg er meget taknemmelig.

• #13   31. jul 2008 Jeg vil gerne give en stor ros til alle dem, der har været frisk på gode diskusissioner, der har været ført med argumentets brug. Og til dem, der kan diskutere uden at blive fornærmede eller foruettede over det, at andre har en anden mening og udtrykker den ;o)

Skønt, at der findes sådanne brugere på HG - det gør stedet værd at besøge ;o)

Navne - ingen nævnt ingen glemt... ;o)

• #14   31. jul 2008 En stor ros til alle dem der står ved deres meninger - om de er populære eller ej!
    En ros til alle dem, der forstår at diskutere på en ordentlig måde og forstår at modstand eller anderledes meninger ikke skal tages personligt!
    En stor ros til alle dem, der spørger ind til en tråd, hvis de ikke lige fatter meningen - istedet for at misforstå opretteren af en tråd...
    Ja en stor ros til rigtig mange dejlige mennesker her på HG...*SS*

• #15   31. jul 2008 jeg vil så gerne rose mig selv.

Jeg har virkelig højnet niveauet i diskussionerne ved at holde mig langt væk og blande mig udenom.

;O)

• #16   31. jul 2008 jeg vil give alle dem der bidrager til et godt debat miljø her et kæmpe ros herfra.. især vil jeg give ros til de der tager sig tid til at svare på andres spørgsmål. tør at gå i dybten med diverse problemer..

Men en skal dog have et kæmpe ros fra mig af... nemlig liselotte b... synes hun gør så meget for andre og sine egne hunde. hun er et hyggeligt og rart menneske der for alt i verden vil hjælpe andre og stoppe uretfærdigheder i verden... hun skulle nærmest havde sin egn pedistale hvis i spørger mig

• #17   31. jul 2008 jeg vil godt være med til at rose Liselotte B

og Freja fordi hun tør og altid husker på en

Kate Elise fordi hun forsøger at hjælpe både mig og jowina

Kirsten for hendes venlige værmåde og støtte

og mange mange flere

havde bestemt mig for ikke at vælge nogen frem for andre, men nu Liselotte blev nævn, måtte jeg være med

Kommentér på:
ROS til andre bruger herinde:-)

Annonce