400 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Pia K
Pia K
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 135 Svar: 1.115

Hjælp søges!! Hjælp søges!!

Min lille pus har svært underbid og har idag, fået revet 2 BLIVENDE tænder ud..
Jeg talte med min dyrelæge og han sagde at jeg godt kunne tillade mig at kræve nogle penge tilbage fra opdrætter. Han mente at 5000 kr ikke ville være at overdrive, men jeg har idag talt med opdrætter og hun er kun villig til at tilbage betale mig 2000 kr...
Har lige talt med DRU, og han var et svin!!
Jeg kan hverken udstille hende eller lave hvalpe senere hen.

Hvad kan jeg stille op?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp søges!!
  • #1   15. nov 2005 Ej hvor kedeligt :o(

Det lille pus... det er så synd når deres tænder ikke er som de skal være. Tiki (min mors) har også tænder der er kastet ind med en skovl.

Jeg ved intet om det med at få penge tilbage, da jeg altid kun har haft blandninger. Men du gav jo en god potion penge for lille-pigen, så har man jo også visse forventninger. Så jeg er sikker på, at din dyrlæge har ret. Ham fra DRU tror sikkert at du er en ung pige, der bare vil have nogle penge... Men vi andre ved jo, at du er en god og fornuftig hundeejer. Men visse har desværre allerede "dømt" ved alderen på ejeren.

Har hun det ellers godt? Er hun helt døsig og sådan?

• #2   15. nov 2005 købtskontrakten som hun selv har lavet, siger at hun ikke giver garanti på tandfejl, men det er jo købeloven som gælder i sidste ende...

• #3   15. nov 2005 altså hvis der står at der ingen garanti er ved tandfejl, så tror jeg ikke at du kan gøre så meget:-)

• #4   15. nov 2005 nutella mor--> hun er lidt sløj nu, men ellers har hun det godt.
    Jeg havde sku ik lige regnet med folk kunne være så hamrende ligeglade!! DRU er da det værste jeg længe har oplevet!! OG opdrætter!!

• #5   15. nov 2005 Jeg tror ikke at folk er ligeglade... jeg tror bare ikke at der er så mange på her til aften. For det er generelt over hele linien, at der ikke kommer svar. :o)

• #6   15. nov 2005 Theis & trine--> min dyrelæge siger at det er købeloven som gælder i sidste ende!! -uanset hvad der så er skrevet i købskontrakten..

• #7   15. nov 2005 Nutella mor--> hehe, det var nu ikke folk herinde jeg mente.. Birkedal & DRU

• #8   15. nov 2005 Nutella mor--> hehe, det var nu ikke folk herinde jeg mente.. Birkedal & DRU

• #9   15. nov 2005 Hihih nåååå ok.

Ja men birkedal mister jo penge på det. Så det er næsten forventet. -og DRU ... tja de har måske kendskab til dem, og mener ikke at de har gjort noget galt.

• #10   15. nov 2005 hvor kan jeg få fat i gratis retshjælp?

• #11   15. nov 2005 nemlig! men kan man få gratis retshjælp?

• #12   15. nov 2005 takker..

• #13   15. nov 2005 De fleste advokater giver fri proces hvis du har en lille indtægt... Fri proces er afhængig af din årsindtægt... Så det er bare at vælge en advokat, ringe og spørge om de giver det...

Kommentér på:
Hjælp søges!!

Annonce