{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu skal det altså stoppes
  • #1   19. jul 2008 Puuuuuuh, et er godt jeg bor helt ovre i københavnsstrup!! For sokemonstre, puuuuh nej, sådan et vil jeg helt ikke have på besøg, de så skræmmende!! Godt den er blevet efterlyst, håber den snart bliver fanget... Er der dusør??

• #2   19. jul 2008 Uuuuh, jeg må ud og sprøjte med sokkemonstergift med det samme!! Eller, ej jeg venter til i morgen.. tror i der sker noget ved at vente??

• #3   19. jul 2008 Cath
    sokkemonstet er lille n ok til at kunne bo i vaskemaskine og den er sort. den er behåret af gammel af sokkeuld og så kan den skifte udsende.

mie
    nej der ikke udlovet dusør på den endnu

• #4   19. jul 2008 Uuh okai, så råber jeg RIIIGTIG højt hvis den kommer og snupper så meget som bare én sok! (medmindre det er de orange, de er alligevel så grimme..) for tør ikke stå op nu, så kommer mor bare "MIE! KAN DU SÅ KOMME I SENG! GRRRRRR!" Hæhæ, det er så uhyggeligt!

• #5   19. jul 2008 jeg er lige blevet ringet op af østjyllands politi at sokkemonsteret skulle være på havnen i Århus for at tage færgen kl 3 til sjælland men østjylland politi, kunne så fortælle mig at de havde ikke mandskab til at rykke ud og anholde sokkemonstret

• #6   19. jul 2008 cath
    godnat og pas nu på dig selv og hele din familie

• #7   19. jul 2008 Det specielle ved sokkemonster er at de kun har ét ben (eller forveksler jeg dem med strømpehapsere) for hver gang jeg har vasket ender jeg altid med 20 styks højre-eller venstre sokker. Men de har sgu ikke nogen makker! Så JO... Sokkemonsteret har huseret i Århus længe. Har prøvet at smide sko i vaskemaskinen, men dem vel den sgu alligevel ikk' ha'
    Hvad skal man så prøve? Skøjter, skistøvler, styrthjælme eller...???

• #9   19. jul 2008 miemiv l
    et godt råd til dig må jo være vask kun venstre eller højre sokker hver for sig.VASKE dem ALDRIG SAMMENfor så er den går galt.
    duhar helt ret strømpehapsere og sokkemosteret er det sammen.

charlotte f
    sokkemonsteret har også brokket sig over den meget ringe kvalitet på sokker I har på Fyn og derfor tog det tilbage til Jylland

• #11   19. jul 2008 jeg tror ikke at vi skal vide os for sikker endnu

Kommentér på:
nu skal det altså stoppes

Annonce