{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Kanin spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Vi har en flok kaniner på arbejdet, 7 styks der altid har gået sammen, flokken har fungeret uden problemer i 3 år.

Nu er 2 af dem begyndt at slås rimelig heftigt, kan en af dem være falsk drægtig ?

Eller er der andre bud på problemet, har prøvet at isolere den ene over natten og det har ikke hjulpet det store.

Jeg regner med at fjerne den ene fra flokken imorgen, men ville da lige høre om nogen havde et bud på hvad der sker

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin spørgsmål
  • #1   10. jul 2008 hunkaniner har meget nemt ved at blive skindrægtige......

men der er nok blevet rykket rundt i lederfordelingen, blandt kaninerne.......der er måske en ung der vil oveertage magten.....

Jeg ville nok også flytte den ene af dem der slåes......

min erfaring siger mig at to der først slåes ikke bliver venner igen.

• #2   10. jul 2008 Takker for svaret.

Har faktisk slet ikke tjekket om det er 2 hunner eller en af hver der toppes

• #3   10. jul 2008 Kaniner lever altså i kolonier ude i naturen.
    Men det er rigtigt de har hver deres hule, men hulerne ligger tæt - så en form for flokdyr er de.
    Jeg har altid haft mange hunner sammen, men aldrig med en han imellem, for så kommer der lynhurtigt MANGE *LOL*

• #4   10. jul 2008 Vi har altid haft dem sammen i et kæmpebur og det har aldrig givet anledning til nogen former for problemer, det er først i denne uge der er kommet en magtkamp, men tror bare jeg afliver den ene imorgen

• #5   10. jul 2008 Måske man ikke lige kan se det, men det er en kanin der har store sår i nakken og vi kan jo se de slås og den med sårene bliver holdt nede af den anden mens den bider, den render så også rundt med en masse totter i munden.

Den ene kanin er godt plukket af den der bider.

Kommentér på:
Kanin spørgsmål

Annonce