{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Kamera - Hjælp :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at købe et kamera mest til at tage billeder af hundene med.

Jeg er helt nybegynder, så ved ikke hvad jeg skal gå efter osv.
Nogen der har nogle idéer?
Da jeg er nybegynder, og "bare" vil bruge det til at tage billeder af mine hunde skal det ikke koste så meget smiley
Hvad skal jeg kigge efter, hvad vil i anbefale, hvad synes i jeg skal holde mig fra osv. ?
Jeg vil gerne købe det over nettet, så i må gerne sende link smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kamera - Hjælp :-)
  • #1   5. jul 2008 sony ds 55 er smadder godt og rimelig billigt på nettet=)
    de billeder i mit album med kiki og coda er taget med sådan et

• #2   5. jul 2008 Charlotte: Ja, det ser da ud til at tage gode billeder smiley
    Men kan bare ikke finde det på nettet?

• #3   5. jul 2008 hold dig fra spejlrefleks hvis du er nybegynder!..
    Et Canon Point and shoot digital kompakt kamera går du aldrig helt galt med. Personligt har jeg et Canon Ixus 75, som er fint - der er også videokamera i og kvaliteten er super. det koster kun et par tusinder og vil være fint til hundefotos smiley

www.edbpriser.dk er et rigtig godt site at søge efter den slags smiley

Sony benytter Zeis glas og vil også være et godt valg. Men personligt har jeg størst erfaring med Canon

God fornøjele smiley

• #4   5. jul 2008 Jeg har hørt sony og canon. Nikon er vist knap så god

• #5   5. jul 2008 Hvis det "bare" skal være et almindeligt kompaktkamera ville jeg holde mig fra Nikon. Deres spejlrefleks fejler intet, men de kompakte er de altså ikke så heldige med.

Både olympus og canon har nogen gode semi-kompakt-kameraer (kaldes osse zoom-kameraer og bridge-kameraer), til omkring 1500-2000 alt efter hvilken model man vælger.
    De giver dig mulighed for at zoome lidt ekstra (og altså kommer "tættere på" motivet), og giver en del muligheder for selv at indstille.

Skal det være et helt almindeligt kompakt kamera kan canon ixus modellerne anbefales (de fåes i foskellige prisklasser) og osse canon powershot-modellerne.

• #6   7. jul 2008 OKay, tak for svar smiley

Kommentér på:
Kamera - Hjælp :-)

Annonce