øv bøv der smuttede drømmejobbet {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Som mange nok ved, så var jeg så heldig, at jeg fik tilbudt drømmejobbet hos firmaet MC Emballage. Jeg skulle være elev i deres call center, hvor jobbet bestod i at tage imod kunderne både over tlf´en og in real life, samt andet administrativt arbejde og salg af deres vare.
Jeg skulle så ind og skrive under på kontrakten idag, men så skete der selvfølgelig det uheldige, at penge, som firmaet skulle have af det offentlige, for at have en voksenelev - bedre kendt som tilskud. desværre ikke kunne gives. Så nu ved de ikke om de har råd til at have mig:-(
Jeg er bare så ked af det, for det var bare lige JOBBET til mig, og var så vild med den stemning, som de har derinde....
Jeg har ikke råd til at gå der til en elevløn for dem under 25 (desuden må de heller gøre dette) og chancen for at de har råd til, at selv at skulle udbetale en voksen løn uden tilskuddet:-(
Øv jeg har simpelthen tudet hele eftermiddagen...
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.902
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Kan så sandelig godt forstå, at du er ulykkelig over at drømmejobbet bare lige er en saga blot. Jeg vil tro at virksomheden også er kede af det, men de bliver jo nødt til at tænke på deres økonomi - øv.
Håber du finder et andet job du kan blive glad for.
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.708
Er der ikke mulighed for selv, at tage kontakt til din socialrådgiver og måske få hende med på banen.... ?.... Tænker noget i stil af, at du må sige, at hvis ikke du får det job, med tilskud, så må du på bistand også hænger de på dig.....
Aner ikke om det er et skud i tågen og om det ville hjælpe, men alle midler skal vel sættes ind i sådan en situation *S*
nov 2005
Vil bare så gerne have det job, det var bare lige mig, og jeg havde sådan glædet mig til at skulle derud idag og underskrive kontrakten, fordi der bare var så skønt derude....
Øv øv øv siger jeg bare.... Men er da glad for, at jeg ikke stod midt i uddannelsen og så blev fyret, som mange andre opevet
jun 2007
Ja det havde nok om muligt været endnu mere forbandet, hvis du havde været midt i forløbet.... Stakkels de mennesker, som sidder i saksen af den årsag !!
nov 2005
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
jun 2007
ALDRIG om jeg ønsker for min værste fjende, at havne i sådan en situation !!
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.035
2) Så nægter jeg at tro at et firma ikke har råd til at have dig rendende for 3-4 tusind mere end de regnede med?
jeg er voksen elev i en lille privat virksomhed, og som de selv sagde da de ansatte mig - så skød de hul i elev støtten for jeg var stadig billigere at have rendende end en kontor assistent
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.388
kan se jeg har været heldig
ikke nok med at kommunen har betalt min voksenelevløn, de dummede sig osse, og satte den efter hvad deres fik, så jeg fik lige lidt højere løn end jeg skulle.
er ked af at det er gået i vasken, men på den igen, du skal nok finde noget
nov 2005
Synes bare det er så træls, når man bare havde glædet sig sådan, til at skulle underskrive kontrakten og så begynde på det arbejde. Og så er det slet ikke sikkert, at det bliver til noget:-(
Nåh jeg vil i seng, for jeg skal op og på arbejde imorgen ( er p.t afløser i hjemmeplejen)
nov 2005
nov 2005
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 4 Emner: 90 Svar: 1.453
har de fjernet tilskudet til alle voksenlærlinge
Jeg spørg fordi jeg er leder af en afdeling hvor jeg har en voksenlærling, og jeg har intet hørt om dette
øv bøv der smuttede drømmejobbet