ØV BØV {{forumTopicSubject}}
Vores nabo lidt længere henne, har atter engang fået en hund... på 2år har hun ikke haft mindre end 7 stk samt et hav af katte og kaniner ! Nå, denne har hun haft i omkring 2mdr og jeg har set den alt i alt 4 gange vel og mærke på hendes terasse! Hun lufter den aldrig, hvilket hun heller ikke gjorde med de andre hun havde ! Dette er en blanding af GD og noget andet... Vi har så været ude og gå med Sofus og går forbi der, jeg er lidt nysgerrig og kommer til at kigge ind da hunden gør ! De sidder i køkkenet og jeg kan se manden råbe af hunden og slår den DB vil vel ikke engang gøre noget i sådan en sag ? Min nabo på den anden side havde smidt en spydig bemærkning af til hende hvor hun sagde " du skifter fandme også hund som vi andre skifter trusser". Hvortil hun sagde - jamen de andre bed jo mine børn ! Jeg kan love jer for havde jeg været hund - kat - snegl osv. hos DE børn havde jeg satme gjort det samme !
ØV
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Dybt frustrende.
jun 2007
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 4 Emner: 88 Svar: 1.246
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
Ja man kan jo kun undres...
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
Fatter slet ikke dem der skifter dyr ud - de når aldrig at kende dem og lærer deres helt fantastiske personlighed at kende !
ØV BØV