930 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 135 Svar

Forsvar min kæreste. Forsvar min kæreste.

Tidligere i dag satte min kæreste vores hund til salg her på HG pga hun ikke kunne magte 3 hunde i hverdagen. Hun skrev lige så pænt hvorfor og hvorledes, men selvfølgelig var der en masse, som angreb hende. Er det ikke iorden at sætte en hund til salg når man selv indrømmer at man ikke kan magte 3 hunde. Jeg påtager mig skylden da det var mig der ville have den 3 hund (Bastian). Trine var imod det fra starten af, men gav sig pga mig. Hun sagde hertil morges efter hun har stået alene med hundene i 4 dage pga. mit arbejde og måtte sige stop. Og jeg kan godt forstå hende, men det kunne folk ikke herinde og Trine har nu slettet sig på HG pga. de personer som virkelig har ødelagt hende. Prøv næste gang at undersøge nærmere og lade være med at lade det gå ud over en som er en seriøshundejer, som ønskede et godt hjem til Bastian og jeg ønsker også det samme. De folk som læser dette som var med i den diskution og ikke gav hende en chance vil jeg bare sige at næste gang må i godt tage det lidt med ro. Det er ikke alle der kan klare at blive angrebet af 30 mennesker som ikke kender 100% af historien bag Bastian og vores ønske om at give ham et permanent hjem.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsvar min kæreste.
  • #1   3. nov 2005 Jeg må indrømme at jeg ikke fatter hvorfor i ikke har tænkt tingene bedre igennem - hunde er dyr og levende væsner - ikke bare ting man handler meed - anskaffer sig og smider væk igen når det ikke er mere smart...

Og når i så gør det efter så kort tid, så synes jeg det er endnu mere forkasteligt!

Helt ærligt!

Sorry ingen sympati at hente hos mig - kun til den stakkels hund som skal ud i endnu et nyt hjem efter efter kun 4 dage...

• #2   3. nov 2005 Jeg beklager jeres tab...........har prøvet det, og det er slemt.

Og jeg skal gerne indrømme at jeg kommenterede hendes annonce, men hun skrev jo ikke hvorfor, hun skrev pga. af tidsmangel, og så skrev hun hvor sød og dejlig han ellers var.

Og det var da det der fik mig til at svare, hvorfor sælge ham hvis han virkelig er så dejlig, så giv ham da lidt tid først, inden man bestemmer sig.
    Også skrev jeg at jeg håbede i ville finde et godt og blivende hjem til ham.
    Dog læste jeg ikke resten da jeg skulle ud af døren, da jeg kom hjem var annoncen slettet - så jeg ved ikke hvordan sproget/ordvalget blev senere i forløbet.

• #3   3. nov 2005 trine skrev ikke pga. tidsmangel xenia...hun går hjemme

• #4   3. nov 2005 hun skrev kun at hun ikke kunne magte 3 hund ealene og det er min fejl og ikke hendes... folk skrev at hun var dum og det ved jeg hun ikke er... så de forskellige som har skrevet ondt om hende vil blive hent vendt sig Admin da dette sprog ikke burde være her på HG

• #5   3. nov 2005 Ja, det er muligt, husker det ikke ordret.

Kan godt forstå hun bliver ked af at blive kaldt dum, det er et grimt ord - og ikke noget man kan udtale sig om medmindre man kender folks personlighed.

• #6   3. nov 2005 Som par er man vel fælles om beslutningerne - hun har vel også noget at sige i jeres forhold??

Men tror ikke hunden får det meget bedre af at vide at det er din skyld og ikke Trines...

Situationen bliver jo ikke bedre for den!

Det er utrolig hårdt for hunde at flytte til et nyt hjem og derfor skal man ikke tage dyr ind uden at man er sikker på at man kan give dem et godt og varigt hjem!

• #7   3. nov 2005 Der var engang en hundespykolog der skrev " at flytte en velfungerende hund til nyt hjem, er ligeså let som at flytte et velfungerende barn til ny børnehave"
    Med det menes nok, at nogle hunde har spyken til det, andre har ikke.

• #8   3. nov 2005 Takker Mia. Det var ikke gennem tænkt fra min side og Trine advarede mig og det er mig der påtager mig skylden. Folk burde ikke skrive onde beskeder til en man ikke kender.

• #9   3. nov 2005 Spyken - - - sådan staves det da ikke......hvordan staves det?
    Bare i ved hvad jeg mener.

• #10   3. nov 2005 Jeg var heller ikke med i debatten men jeg tænkte det jeg skriver nu...

• #11   3. nov 2005 Ja Dorthe, det var det jeg mente - Tak:o)

• #12   3. nov 2005 Godt sagt Xenia !!

Jeg vil godt komme med en lille kommentar. Jeg har ikke set annoncen, og kan derfor ikke udtale mig om den konkrete situation, men jeg vil dog sige dette ; Der er en tendens til at folk er MEGET hurtige på aftrækkeren når folk sætter deres "brugte" hunde til salg. Det er også i orden at folk spørger ind til hvordan hunden er af sind og temperament, men jeg syntes der er nogen der går over stregen og begynder at blive personlige..
    Hunde er ikke legetøj, og skal behandles med respekt, men når det er sagt, så er der jo også mennesker for hvem det er en utrolig hård og smertefuld beslutning at tage at skulle sælge deres hund. Vi kender dybest set ikke årsagen til at en hund bliver solgt. Jeg ville ihvertfald aldrig udstille mit privatliv i offentligt forum, hvis det var på grund af skilsmisse at jeg skulle sælge min hund, så derfor kære hundeelsker..... gå lidt blidere frem...

De bedste velmenende tanker

Frederik

• #13   3. nov 2005 Jeg deltog heller ikke i debatten før i dag, men synes da også det er rigtig synd for hunden. Ja du har ret i det er flot at stå frem og indrømme hvis man ikke kan overskue sin hund og man er nød til at gå af med dem efter mange overvejelser. Men dette her virker jo uovervejet og specielt da I jo har 2 hunde i forvejen, så ved I hvad det indebære at holde hund, og desuden er 4 dage da ikke lang tid at give hunden en change! Ja jeg forstår det altså ikke

• #14   3. nov 2005 Uanset om det var din eller Ttines fejl, så er I for mig at se et par. To voksne mennesker og som sådan burde I overveje lidt mere, hvad det indebære at få et levende væsen ind i sin tilværelse. Der er jo ydermere tale om en hund, der i forvejen har skiftet hjem én gang. Jeg mener virkelig Jeres handling er forkastelig. Og jeg mener Jeres ikke din ikke Trines men Jeres

• #15   3. nov 2005 Hvorfor blev annoncen slettet ??

• #16   3. nov 2005 Malene (32) S < fordi brugeren slettede sig smiley

• #17   3. nov 2005 Nå okay, troede hun havde slettet sig...min fejl

• #18   3. nov 2005 Okay - det kunne da være rart at vide hvad der gjorde udslaget i, at tre var for meget i forhold til to ???
    Var det flokken der ikke fungerede sammen eller var der ikke nok nusse tid til alle ???

• #19   3. nov 2005 Har i så fundet et hjem til Bastian??

Hvad siger de tidligere ejere til at han skal videre igen??

• #20   3. nov 2005 Offline - det blev sikkert for meget for dem... Igen!

• #21   3. nov 2005 Hvis jeg var tidligere ejer ville jeg sku blive sur...

Men ja de har sikkert ik kontaktet dem...

• #22   3. nov 2005 Jeg er rørende enig med jer alle sammen.......men tænker bare, om det så ikke er bedre for Bastian at komme hen til et sted hvor han er ønsket og kan blive elsket???

Altså skaden er jo sket, og de har indset at de har gabt over for meget......og desværre kan man jo ikke spole tiden tilbage og gøre det hele ugjort!!!!

• #23   3. nov 2005 Var det kun en hvalp ??

• #24   3. nov 2005 Det kan de nu også blive udsat for hos "voksne" ....

• #25   3. nov 2005 Bebe: Oki
    Men er stadig ikke blevet klogere på hvad problemet med hunden var ????

• #26   3. nov 2005 Hvorfor kunne de ikke magte den ???
    Var den voldsom - trynede den de andre - ville den nusses for meget ??? Er bare nysgerrig ...
    Men vi er enige - uanset vil det være svært at vurderer på bare tre dage.

• #27   3. nov 2005 Heidi - jeg er enig med digomkring at alder ikke behøver at have noget med det at gøre, men det er bare oftest unge mennesker der havner i den situation desværre

• #28   3. nov 2005 Ja jeg undres og igen siger jeg føj for mennesker som jer ...Men er glad for at jeg ikke kender jer ... Stakkel hunde ...

Jeg går hjemme og kan godt styre min lille flok på 5 større hunde, 12 katte, 3 Leguaner sumpskildpadder & fugle ...

• #29   3. nov 2005 Boris & Walzing Hilda J *LOOOOOOOL*

Besse Tak søde og ilige måde

• #30   3. nov 2005 PITT-BLONDINE 1 jeg mener dem der skal af med den stakkels hun efter kun 3-4 dage smiley

• #31   3. nov 2005 Boris & Walzing Hilda J ilige måde søde smiley

• #32   3. nov 2005 PITT-BLONDINE 1 ..... *GGGGGGGGG*

For meget med dig ........

• #33   3. nov 2005 jeg er her skam...læser bare jeres svar

• #34   3. nov 2005 i har jeres mening, men der er ingen grund til at skrive at hun er dum og dårlig hundejer når hun ikke er det! Hun er skide god til hunde og hun advaret mig men jeg ignorede det da jeg havde brændt varm på ham. Kan se at der er nogle der tror at det er alle hundene er skal sælges og nej, det er kun Bastian. Fint nok at i ser mig som THE BAD GUY, men ærlig talt...men tør næsten ikke sætte noget til salg herinde mere...burde være frit ig man burde ikke skrive onde ting til en person man ikke kender... Særlig PITT BLONDINE 1.

• #35   3. nov 2005 Hun er skide ked af det fordi hun oprettede en annonce herinde og forklarede situationen, men det er ikke fedt når folk reagere sådan. Ja, vi har kun haft ham i 4 dage, men jo hurtigere han får et hjem jo nememre bliver det. Hans psyke er fint og jeg kan mærke at han kan klare det for han er stærk, men jeg kan ikke vide sikker. I burde være mere efter dem der går af med en hund pga. tid. Trine Går hjemme med hundene, men 3 er for meget for hende pga. mig.

• #36   3. nov 2005 hvad snakker du om Thomas?

• #37   3. nov 2005 Theis J : JEG SYNES I ER DÅRLIGE HUNDEEJERE og jeg kaster ikke med sten nogen steder ....

Man bør bare lære at tænke før man handler ........ Men det ligger jo åbentbart svært for mange .... Og ydermere bør man se sandheden i øjene ....

Mennesker som er en af grundene til at hunde køre kort skulle være en pligt for at få hund ....

• #38   3. nov 2005 er vi dårlige hunde ejer...hmm...nej, bastian skulle væk fra den anden familie og vi tog ham til os...så vi er ikke dårlige. Vi har reddet Molly fra et helvede og bastian med...

• #39   3. nov 2005 """""Hun er skide ked af det fordi hun oprettede en annonce herinde og forklarede situationen, men det er ikke fedt når folk reagere sådan. Ja, vi har kun haft ham i 4 dage, men jo hurtigere han får et hjem jo nememre bliver det. Hans psyke er fint og jeg kan mærke at han kan klare det for han er stærk, men jeg kan ikke vide sikker. I burde være mere efter dem der går af med en hund pga. tid. Trine Går hjemme med hundene, men 3 er for meget for hende pga. mig. """"""

Nu er du også hunde psykolog ????

• #40   3. nov 2005 er trine dum...du kender hende sgu da ikke Pitt! Det er menneskeligt at fejle...

• #41   3. nov 2005 øhh...nej Inge...men jeg kan da mærke på ham at han er rolig og kan sagtens klare at komme hen til et godt hjemm...jeg skrev også at jeg ikke kunne vide sikker på hans reaktion...

• #42   3. nov 2005 **ttesil** * Jeg sætter ikke tvilv ved dig som hundeejer .... over hoved ....

Og er enig i at være ung gør ikke nogen til dårlig ejer

• #43   3. nov 2005 sikkert Pitt

• #44   3. nov 2005 så nej jeg er ikke hundepsykolog men det bringer mit p...i kog når i sviner Trine til. Et Hg en børnehave da??? Unge kan sagtens tage ansvar for flere hunde. Er det ikke bedst for ham at han får et godt hjem nu da??? Eller skal han blive hvor Trine blir stresset over 3 hunde??? Hva er bedst???

• #45   3. nov 2005 Jeg lærer aldrig at forstå mennesker som jer ... smiley

• #46   3. nov 2005 har vi ikke sat os ind i det at have hund... Trine har da haft hund lige siden hun lærte at gå. Det er nyt for mig. Det er mig i skal give skylden ikke hende. Ja, hun købte ham til mig, men advarede mig.

• #47   3. nov 2005 Håber sku i tænker jer bedre om en anden gang ... ØV .... men nu gider jeg sku ikke spilde mere tid på dig dit uansvarlige menneske ...

Vil hellere hygge med mine 5 hunde som jeg godt kan styre ay passe ligesom de andre dyr jeg har taget til mig ...

• #48   3. nov 2005 Pitt ....var det ikke på tide at debatere på et ordentligt plan i stedet for at blive så nedladende .... Det er fint at have sin holdning til disse ting , men man kommer nu længest med sit budskab hvis det bliver frembragt på en ordentlig måde .

• #49   3. nov 2005 den er dejlig og vi glædede os Bebe... Jeg har lige fået nyt job indenfor landbruget sidste uge...mandag fik jeg at vide jeg fik en 12 timers vagt i nogle uger. Det kunne ingen vide. Trine blev skide sur over det fordi hun vidste allerede der at hun ville hænge på 3 stk hunde. Det var nok ikke gennem tænkt, men er det så fair i sviner hende til??? Hva hvis det var dig der gjorde en brøler og blev svinet til på den groveste??? Folk kunne nu godt sige det lidt pænere end det der...

• #50   3. nov 2005 Når nu tingene er så´n ,som de er nu, vil jeg sige = Hellere 3-4 dage end 3-4 mdr !! eller ???
    Theis>> Har i fundet et godt hjem til hunden?

• #51   3. nov 2005 ja ja jeg gider da hellere ikke mere, men når folk ikke kan lade være med st svine andre til så gir jeg sgu ikke op. De personer burde ikke være herinde når de gør det hvergang. Men det får vi at se...nu er der jo skrevet fy ord rundt omkring dette emne og så må man bare gå videre med det.

• #52   3. nov 2005 Dan: Tror du har fat i noget der !

• #53   3. nov 2005 Tak Dan:-) Ja, vi har fundet en familie med børn og hele molivitten til ham. Bor 3 km herfra og vi ved han får det godt der. De har besøgt ham i dag og gået en tur og det gik kanon. Bastian gav ovenikøbet deres mindste søn en mysser:-)

• #54   3. nov 2005 det er bedre at finde et hjem til ham nu end om fler emdr. som Dan hentyder til. Jeg kunne bedre forstå jeres reaktion hvis vi havde haft ham i lang tid.

• #55   3. nov 2005 Theis: Havde den det dårligt hvor I fik ham fra ??

• #56   3. nov 2005 Nej Bebe...du er måske perfekt??? Du har nok lavet brøler engang som vi andre så ikke kan vide noget om og du kan sagtens sige at du aldrig kunne lave sådan en brøler...men jeg tvivler. Alle kan dumme sig med et eller andet. Om det er levende væsen eller ej.

• #57   3. nov 2005 Theis>> Det glæder mig meget smiley og syns at det er det vigtigste for hunden!
    I har fået jer en lektion og tror i vil ha den i baghovedet fremover.

• #58   3. nov 2005 Theis J .... Gå du endeligt videre med det få alle stemt ud hvis du lyster ... For som skrevet tidligere er der mange andre steder på nettet hvor SERIØSE hundefolk kan debaterer ...

Men godt i fandt et hjem til hunden håber det bliver det sidste smiley

• #59   3. nov 2005 Jeg vil nu også mene at det er bedre at få Bastian omplaceret nu, i stedet for efter han er faldet til i flokken. Sefø'li er det noget af en brøler der er begået, men hellere rette op på fejlen nu, end senere, hvor hunden føler sig tryg. Det ville da bare være endnu mere synd!

• #60   3. nov 2005 mente bagtankerne
    smiley

• #61   3. nov 2005 ttesill: vi tager også ansvar for det. Vi sælger ham da ikke bare sådan lige uden overvejelser. Det var en fejl og det at Trine sagde det med det samme er flot. Det skrev hun også i annoncen at vi ikke tænkte os om (ikke ordret)

• #62   3. nov 2005 HØRT HelleP. Dejlig at der er nogle stykker der kan bakke lidt op omkring det her.

• #63   3. nov 2005 Sjovt PITT....nu griner jeg HA HA HA HA HA HA HA HA

• #64   3. nov 2005 ttseil: vi kan jo ikke give ham en chance når trine skal stå alene med hundene i 24 timer (ikke planlagt pga arb). Det går ud over ham og de andre hunde.

• #65   3. nov 2005 men PITT er det nødvendigt at være modbydelig hele tiden???

• #66   3. nov 2005 Theis >> Jeg mener stadig at I har dummet jer gevaldigt, og det er mest for hundens skyld jeg nævner det! :o)

ttesil >> Jeg syn's bestemt at det skal gøres hurtigst muligt. Hvorfor blive ved med at rode rundt i at de skal give den en chance, når de nu har bestemt sig. Jeg tænker på hunden i stedet for ejerne. Ejerne har dummet sig, det skal da ikke gå mere ud over hunden end´det allerede har gjort.

• #67   3. nov 2005 bastian er faldet ind i flokken. Det er ikke ham der er fejlen, men os. Bastian er så god og rar, men stå alene med 3 er svært når der er ting der forandre sig fra den ene dag til den anden. Siger det igen: Bastian er der intet i vejen med. Han er nem og blid som en lam.

• #68   3. nov 2005 derfor vil vi have et hjem til ham som kan tage sig af ham som vi desværre ikke kan. Det er en sorg at må erkende nederlaget. Og PITT: Theis: LooooooooooooooooooL Det må da være en joke det her....... Ingen er da SÅ dum de ikk kan kende foreskeld på en reol og så et levende væsen.`..!!
    Virker lidt provo...

• #69   3. nov 2005 det kan godt være at du kan ttesil, men vi er jo ikke ens. I kender ikke vores baggrund. Vi har ikke haft det let i år da vi har mistet vores datter for 3 mdr. siden. Frida blev ødelagt (1 hund) og blev rådet til at anskaffe nr. 2 som vi gjorde og det har gået kanon. Jeg selv har ønsket mig en hanhund, Trine siger nej. Jeg får nyt job, hvor jeg får fri kl. 16:00 hverdag, men mandag morgen får jeg at vide jeg får mig en 12 timers job... hellere ikke fedt. Hvis den ændring ikke havde været sket så var denne diskution ikke været her idag.

• #70   3. nov 2005 vil lige tilføje at trine sagde ja, pga. vi regnede med jeg havde fri kl. 16.

• #71   3. nov 2005 det har jeg skam været PITT. Været ude at gå i 2 timer nede ved en mark og han sover nu...så ville være lidt synd at vække ham nu...syntes du ikke det?

• #72   3. nov 2005 Pitt ..... NU stopper du din nedladende holdning herinde ... det her er en ADVARSEL ... og du stopper her .

• #73   3. nov 2005 du må selv tro det eller ej PITT. Men den lille historie er sandt og vi reklamere jo ikke med det da vi ikke mener at det kommer folk ved, men når folk tror alt det her og ikke kender historien bag alt det her, så er det ikke fedt. Folk kunne jo bare spørge hvorfor og ikke sige at man er dum i hovedet!

• #74   3. nov 2005 nej ttesil: det er hellere ikke det jeg prøver på. I har jeres mening og vi har vores. I syntes vi har dummet os, ja, det har vi indrømmet 100 gange nu, men folk blir bare ved.

• #75   3. nov 2005 Pitt ..det er fint .

• #76   3. nov 2005 nej, vi har det ikke godt med det. hvorfor tror i at vi nærmest sidder og griner og fester over at skulle af med ham???

• #77   3. nov 2005 Lisett ...Nej jeres holdninger er OK ..der er der også skrevet længere oppe i tråden , men tonen på nogle er ganske enkelt ikke acceptabel *S*

• #78   3. nov 2005 så "modbydelige" er vi hellere ikke. Og jo, vi anskaffer os da flere hunde. Vi regner da med at leve 50 år mere og når vores 2 tøser ikke er i blandt os vil vi da overveje os en ny hund. Måske/måske ikke. Det må tiden vise.

• #79   3. nov 2005 Pitt: Susanne er ikke på nakken af dig du må stoppe den nedladende facon

• #80   3. nov 2005 ja, det er helt vildt synd for os PITT. Håber bare ikke at du kommer ud for det selv og prøver at mærke den vrede der er på HG. Ingen sympati herfra. Og jeg kan da godt forstå at HA er efter dig nu, prøv at læse det du har skrevet...virker det ikke lidt provokerende???

• #81   3. nov 2005 bastian var med mig på arbejde mandag og noget af tirsdagen og da det regner kører jeg ikke i traktor, men graver og der kan bastian ikke være med. Så har trine taget sig af ham. Så jo....du forstår os godt. Han er fars hund alle tiders. Men jeg er hos Trine i dag for at aflaste hende...ikke i morgen. Du blir nød til at læse mellem linjerne

• #82   3. nov 2005 Lisett .. og det er ligeprecis det vi gør , hvormange har fået en advarsel på denne tråd ..... kun en ..mig bekendt *S*

• #83   3. nov 2005 Aj altså !

Sågu er det er stor dumhed, der er begået. Ingen tvivl om det.. Men som theis har skrevet, så kan der jo ligge noget andet følelsesmæssigt bag, som gør at man ikke handler helt så klart, som ellers !

At miste et lille barn, jammen jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Det gør mig dybt og inderligt ondt.
    Der skal ikke megen logik, til at forstå, at man følelsesmæssigt havner helt ude i galaxen, oven på sådan en omgang !
    Og derfor kan man også tage nogle uhensigstmæssige beslutninger.. Anyway, så ser tingene jo også anderledes ud, for Theis rent jobmæssigt, som var uplanlagt..

Og jeg vil lige tilføje, at jeg ikke bifalder beslutingen.. men prøv da lige med lidt empati.. Og når det nu ikke kan være anderledes, så mener jeg afgjort også den bedste beslutning er truffet..

Jeg kan ikke se nogen grund, til at gennemhegle folk, der godt ved de har dummet sig.

MVH Moster,

• #84   3. nov 2005 jo da. HG blir da henrygte når de ser den nye hvalp til den tid Boris. Hvorfor tror du at de hunde vi har nu og de fremtidige har det dårligt?

• #85   3. nov 2005 Theis>> vil du ikke droppe din selvmedlidenhed nu? Ja det er helt bestemt ikke sjovt at miste sit ufødte barn (ej heller sit fødte) men det var ligesom 3 mdr før I besluttede Jer for en 3. hund. Hvis I er ansvarlige/voksne nok til at stifte familie mm. Så må I sq også være voksne nok til at overveje konsekvenserne af jeres handlinger.

• #86   3. nov 2005 TAK MOSTER. Dejligt at høre. Folk kigger væk når de ser grunden og blir ved med at kører i det gamle. Jeg tror bare at der er nogen der bare vil diskuterer. Og Boris...du ved da ikke om dine hvalpe ender ude i det samme?

• #87   3. nov 2005 vi har også overvejet konsekvenserne susanne P. Prøv at læse hele tråden inden du kommenter noget. Og nej, vi søger ikke medlidenhed, men man er nærmest tvunget til at fortælle ens livshistorie før i kan se hvordan og hvorledes...

• #88   3. nov 2005 vi får trøst andre steder PITT og vi søger det skam ikke her. Tværtimod...

• #89   3. nov 2005 Theis>> jeg har skam læst hele tråden...men I mine øjne kan I ikke have overvejet særligt grundigt. For så ville I ikke have handlet som I gør.

• #90   3. nov 2005 jeg accepter da også jeres mening...har jeg sagt andet? Og vi griner sgu ikke af jer der holder dyr. Vi har selv dyr. Tråden er for dem der var lidt uretfærdige derfor. Det er frit hvad man må skrive. Hvis det irritere dig sådan må du kigge den anden vej.

• #91   3. nov 2005 nej Susanne, det har jeg også skrevet at vi ikke har. Så intet nyt der...og søger stadig ingen sympati. Vil bare have folk til at åbne deres øjne istedet for at svine folk til.

• #92   3. nov 2005 Theis J .... jeg var en af dem der skrev før idag.... for jeg har selv 3 hunde...jeg går selv med dem dagen lang.... kan da godt forstå at midste et barn er hårdt(har selv en søn) men derfor er det ikke okay at købe/sælge en levende væsen som en brugt klud... alle kan da få lidt stress af deres hunde nogen gange... men det går bare ikke kun at bruge 3-4 dage på en hund... en hund føler da mindst lige så meget som vi mennesker... og det er bestemt ikke rart ikke at være velkommen....

• #93   3. nov 2005 Theis>> jeg kan ikke huske om jeg kommenterede i den tidligere tråd, men jeg fulgte den. Og jeg læste også Trines annonce, samt den 3-4 dage gamle tråd. Og jeg vil indrømme at jeg da tænkte at her var en lystløgner af rang. Tror egentlig ike selv Trine er klar over det...Men forklaringerne harmonerede altså ikke, sorry

• #94   3. nov 2005 stres er ikke godt for hunde og det er ikke godt for bastian. Vi har bare indset fejlen derfor kun de 4 dage. Han er været her 5 dae nu

• #95   3. nov 2005 Theis>> jeg kan ikke se at folk her sviner nogen til...De siger blot deres mening...

• #96   3. nov 2005 nej, men prøv du at skrive en annonce når man er ked af det Susanne. Man skal passe på hvad man skriver herinde. Man bliver nød til at skrive det anderledes ikke.
    Og Boris: Bastian er ingen erstatning og der e rintet der kan erstatte et barn.

• #97   3. nov 2005 VI HAR DA HELLERE IKKE SKREVET AT VI SÆLGER HAM PGA. MANGLENDE TID...KAN IKKE SE HVOR DET STÅR HENNE. OG SUSANNE KIG ORDENTLIG IGENNEM.

• #98   3. nov 2005 gab...

• #99   3. nov 2005 tak det var hellere ikke meningen at det skulle op. Kun få ved det her på HG den gang det skete. Og det skulle ikke bruges til sympati overhovedet

• #100   3. nov 2005 Pitt. Det er jeg sikker på du har ret i.. Ingen trøst at hente her.. *ss* Og det syntes jeg nu heller ikke der er grund til... Men empati. den har vi nu bedre brug for, når vi kvajer os.. og det gælder altså i alle livets henseender.
    Jeg syntes skisme heller ikke, der er grund til at gennemhegle som der bliver gjort. Og det er jo nøjagtig de samme agumenter der hele tiden går igen..!Og de beholder jo alligevel ikke hunden af den grund veller ? *ss*

Jeg er sikker på at Theis og kæresten, har forstået budskabet, og tænker sig meget bedre om en anden gang.. Og det må skisme være det vigtigste. *ss*

Og jeg skal da heller ikke sige mig fri for, at jeg ind i mellem også har jogget i bederne ang mine dyr..
    Shit happens, og det sker i en og anden facon for os alle *ss* Det man kan gøre, er at lade være med at gentage fejlen, når man er blevet opmærksom på den *ss*

MVH Moster .

• #101   3. nov 2005 Theis J.....ta og stop mens legen stadig er lidt god.... gå ind til dig kærste og nyd hende ...... alle her er nok ikke enige i hvad i gør og sådan er det jo.... og det kan du ikke lave om på.......

• #102   3. nov 2005 Theis>> citat: nej, men prøv du at skrive en annonce når man er ked af det Susanne. Man skal passe på hvad man skriver herinde. Man bliver nød til at skrive det anderledes ikke.
    ---Anderledes..hmm, sådan kan man også kalde det. Men hvis I havde været ærlige fra starten havde du måske undgået at sidde her og spilde aftenen på at forsvare trine.

• #103   3. nov 2005 ja, det drejer sig om bastian og ikke barnet. Men måtte sige for at i måske kan forstå at trine ikke kan magte alt som ttesil

• #104   3. nov 2005 aner det ikke

• #105   3. nov 2005 Bebe: Pitt er ude

• #106   3. nov 2005 Bebe.. tror hun er slettet ??? for hender svar er da væk....

• #107   3. nov 2005 kan ikke se hende??

• #108   3. nov 2005 Ja hun er slettet.

• #109   3. nov 2005 FYY>>> er det så'n det foregår??

• #110   3. nov 2005 hun fik jo en advarsel eller 2....

• #111   3. nov 2005 ej nu stopper i fandme!!

Har i slettet hende???

• #112   3. nov 2005 ja, det er det Susanne P. Fint nok at være ærlig og sige sin mening, men når man provokere folk og sviner en til bliver man smidt ud.

• #113   3. nov 2005 måske lidt i overkanden at slette en hun holdt jo op efter 2 bemærkning

• #114   3. nov 2005 Jann: hun har fået 2 skriftlige

• #115   3. nov 2005 Ihh hvor er det dog latterligt - helt ærligt!!

Er i bare sådanne nogle magtliderlige personer der bare sidder og venter på at smide folk ud??

Helt ærligt - hvor gamle er det lige i er?

Synes det er ren pattebarns opførsel - og i skulle forestille at gå forrest og være et godt eksempel

Synes i skulle skamme jer!

• #116   3. nov 2005 og jeg vil gerne sige med det samme at jeg ikke ønsker min datter ud men reglerne gælder alle

• #117   3. nov 2005 vi har da lært, men vi indrømmede det jo også selv inden nogen af jer overhovedet så annoncen og tråden, så vi var klar over det.

• #118   3. nov 2005 Nu bliver jeg sikkert også slettet - eller i sletter den her tråd

synes i opfører jer som folk der har Hitler som forbillede!

• #119   3. nov 2005 Nicola >> Tag lige en slapper.....hun fik jo advarslerne.

• #120   3. nov 2005 Hvem er din datter?

• #121   3. nov 2005 han har fundet/vi et hjem til ham med børn og en hjemmegående mor. Så der er masser af tid og kærlighed til ham. Jagt ved jeg ikke da han ikke er skudsikker og fange for fugle:-) men kanon familie hund blir han.

• #122   3. nov 2005 Lisett: vil godt sige igen mand bliver ikke smidt ud man bliver stemt ud

• #123   3. nov 2005 Helle - sorry men jeg synes det er fuldstændigt til grin!

• #124   3. nov 2005 Nicola.. *ler* trææk lige vejret dybt *ss*

Den kommentar med Hitler, hører altså ingen steder hjemme..

Pitt. er datter af Claus.. *ss*

• #125   3. nov 2005 Nicola: det er Pitt altså Heidi

• #126   3. nov 2005 Susann vil lige svar:
    Skrevet: 03-11-2005 22:53:54

Theis>> citat: nej, men prøv du at skrive en annonce når man er ked af det Susanne. Man skal passe på hvad man skriver herinde. Man bliver nød til at skrive det anderledes ikke.
    ---Anderledes..hmm, sådan kan man også kalde det. Men hvis I havde været ærlige fra starten havde du måske undgået at sidde her og spilde aftenen på at forsvare trine.

Trine skrev det hun kunne skrive her til morges. Folk kunne jo ringe eller skrive om mere info. I aviserne kan vi jo hellere ikke skrive hvorfor. Vi kan kun sige det når nogen spørger, som ingen gjorde her før man blev buet ud.

• #127   3. nov 2005 Diktatur og censur går hånd i hånd!!

Latterligt!

• #128   3. nov 2005 Prøv du er erkende et nederlag og sætte ord på det. Det er hammer svært.

• #129   3. nov 2005 det er ikke sjovt for os at komme af med basse, da vi holder af ham.

• #130   3. nov 2005 Theis>>glæder mig at I har fundet et hjem til ham, det er han vist bedst tjent med.

• #131   3. nov 2005 det har han også Susanne. Og vi har sagt nej til 3 der ringede da de ikke kunne give ham det vt kræver. Så vi tænker altså på ham. Vi smider ham ikke bare ud i en familie sådan lige. Vi ser lige folk an, da han skal være der i mindst 10 år.

• #132   3. nov 2005 ja vi har opgivet for hurtigt det ved vi da godt og et barn er anderledes...kan man ikke sammenligne med. Man kan elske ens hund som et barn...

• #133   3. nov 2005 men det her må være nok...276 beskeder har der været pga. dette emne...lidt vildt. Men vil smutte.

• #134   3. nov 2005 Hvorfor er det lige at alle sammenligner en hund med et barn? Det kan da slet ikke sammenlignes. Og hvis det endelig kan, så er der da også folk der bortadopterer deres børn......

• #135   3. nov 2005 Fyy >> Nu må du ikke lægge ord i min mund! :o)
    Seføli mener jeg at man påtager sig et ansvar, men jeg mener bare ikke at man kan sammenligne de to slags ansvar. Hunde er levende væsner, ja, men jeg syn's nu at de bliver lidt for menneskeliggjorte herinde.
    Og nej, jeg snakkede ikke om annonceplads da jeg nævnte bortadoption, men om faktoren om det med at magte ting, som f.eks. hunde og børn.

Kommentér på:
Forsvar min kæreste.

Annonce