{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Ny ejere i dyrehandlen {{forumTopicSubject}}

Jubii!

Den dyrehandler som ligger tættest på mig har skiftet ejere. De gamle ejere anede ikke en fløjt om dyr + kunne ikke holde dem de havde i butikken i live (de fleste af akvarierne var der sygdom i, døde fisk i filtrene, for mange fugle i burene, depressive krybdyr)

Nu er det blevet et super lækkert sted med fantastiske ejere, og allerede nu kan man se dyrene har det meget bedre og at der er kommet nogen bag disken som ved hvad de snakker om.

Det aller bedste er, at nu behøves jeg ikke gå i en halv time for at komme til dyrehandlen som ligger længere væk (har ikke bil),

Måtte lige dele min glæde smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny ejere i dyrehandlen
  • #1   12. jun 2008 Gad vide om vi ikke snakker om den der ligger bag ved slotsarkaderne???
    hihi ja han er super fantastisk den nye ejer!!!! det er bare dejligt at man kan føle sig tryg ved at tage hunden med og spørge om råd=)

• #2   12. jun 2008 Fik bare så dårlig samvittighed af at støtte op om det dyrplageri der fandt sted, for det var det. Det siger de nye ejere også klart ud.

• #3   12. jun 2008 Charlotte; jo netop! Ja, skal derned med lille Yoda og få fat i en sele når jeg altså har fået Yoda hjem *G*

Blev så dejligt overrasket da jeg trådte ind i butikken idag.

De dejligt snakkesalige og ved hvad de har med at gøre. Både omkring hunde, men også de andre dyr

• #4   12. jun 2008 ja det var slet ikke behageligt at komme i butikken!!!
    men nu er det ski bare hygge=) vi er tit fordi bare for at kigge=) skal jo danne et billed af hvad de forskellige ting koster når nu jeg skal have prinsessen hjem=)

• #5   12. jun 2008 Hehe, ja, hvis jeg havde pengene havde jeg købt mig fattig! Desværre havde jeg lige været ude i Maxi Zoo og købe stort ind til Yodas ankomst, for fandt først ud af de havde skiftet ejere da jeg fandt ud af vi havde glemt navneskilt og derfor gik derind efter det. Meeeen. Kommer jo nok til at smutte derned et par gange (for meget)

Hvornår får du hvalp?

• #6   12. jun 2008 jeg får hende til aug=)
    har lige fået værelse i dag=) så nu er boligen på plads=)

• #7   12. jun 2008 Dejligt. Hvorhenne om man må spørge? Så må vores 'babyer' jo lege sammen

• #8   12. jun 2008 bag slotsarkaderne... hm... kan gætte mig til Hillerød så... tænke tænke... er 4 år siden jeg var i hillerød... tænke tænke... nope... er blank... så hurtigt man glemmer de byer man har boet i.

Men dejligt det er blevet godt... er så vigtigt i forhold til dyrehandlere!!

• #9   12. jun 2008 jamen det er oppe ved det gamle bibliotek...
    coda fra hillerød gruppen er jo min venindes mops så der er total dømt hygge for alle hunde der vil i hillerød=)

• #10   12. jun 2008 Har en veninde der bor der. Er det ikke vildt svært at få lejlighed der? Nemlig derfor vi ikke har ansøgt smiley

Jep, bliver så skønt. Havde ikke nogen at lege med med min gamle hvalp, og det savnede jeg da virkelig

• #11   12. jun 2008 jeg har været heldig at leje et værelse i et hus, så det er privat...
    men jo der er min 2 års ventetid til alt i hillerød gennem FO, selv godthåbsvej er 2 år=(

så jeg var heldig, hvad hedder din veninde hvis man må spørge?

• #12   12. jun 2008 Bor på Godthåbsvej *G*

Pernille hedder hun, du kender hende måske?

Uh du må sige til hvis flere lækre steder bli'r udlejet *G*

• #13   12. jun 2008 skal jeg gøre, ellers prøv nettet, der er nogle lejligheder ledige, men man skal være villig til at betale=(
    hmm pernille... nej siger mig ikke lige noget jeg har en veninde som bor i ejerlejlighed på bakkegade=)

• #14   12. jun 2008 Hun bor også til leje smiley

Ja, det vel egentligt fint hvor vi bor nu. Der er plads til kæresten og jeg og til Yoda, så det jo godt nok. Og så det til at betale - hvilket er et must som studerende smiley

• #15   12. jun 2008 jep den kender jeg for godt!!!!
    du kan skrive hvor i bor helt præcist i en PB, ku være sjovt at ses så snart i har hunden hjemme=) jeg ved i har aftalt lidt med aj22 som er min veninde...

Kommentér på:
Ny ejere i dyrehandlen

Annonce