{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Er så skuffet over Patrick's Far? :o( {{forumTopicSubject}}

Patrick's far har altid været meget tilbageholdende mht at hente og bringe sin søn, og det såre selvfølgelig Patrick, det er nu 6 mdr siden han sidst har set sin far, men efter at Patrick har brækket sit venstre ben, har jeg virkelig tabt alt for ham!

Jeg ringede selvfølgelig til ham i torsdags da Patrick brækkede benet, og fortalte ham hvad der var sket.

Så igår fik jeg en sms om at jeg skulle ringe hans far op.

Jeg skrev tilbage at både Patrick og jeg var/er meget skuffet over at han ikke havde besøgt Patrick på hospitalet, og at han ikke kunne være det bekendt, her er hvad han skrev tilbage.

Okay bare glem mig!

Jeg Skrev tilbage:
Vil du have at jeg skal sige det til Patrick???? :o(

Han skrev:
Han kan jo bare komme når han bliver gammel nok!

Jeg skrev en sms fra Patrick:

Jeg syntes du er tarvelig og en røv, Far!
Og jeg vil kun besøge Faster og Farmor, og hvis du kommer så siger jeg ikke hej!
Hvorfor vil du ikke besøge eller hente mig?
Hilsen Patrick

Han skrev:
Det må du selv om, Patrick!

Og så hørte vi ikke mere, hvad ville i gøre????
Syntes sgu det er trist og sørgeligt at min kære søn har sådan en "barnlig" far!!!!!

Måtte bare lige ud med det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så skuffet over Patrick's Far? :o(
  • #2   4. jun 2008 JC ..... Lige næjagtig sådan er min bror også omkring sin datter .... Det er meget meget sørgeligt folk kan være sådan overfor deres egne børn .... :o(

• #3   4. jun 2008 Hold op en far han har.. Han har vidst aldrig været klar til at blive/være far.. Sørgeligt når han nu, har en dejlig søn..
    Men det er nok svært at tvinge ham til at se Patrick, hvis han ikke vil.. Desværre..

• #4   4. jun 2008 ej nej nej ö hvad er det da for en opførsel fra et voksent menneske ö han har da et ansvar når han har sat et barn i verden. og stakkels patrick. ved hvordan han har det min far har også svigtet mig mange gange men dog aldrig så slemt.. har jeg virkelig problemer så ved jeg han er der for mig! og det burde patrick også vide med hans far, og derfor burde hans far tage ansvar!

• #5   4. jun 2008 Du kan jo desværre ikke gøre mere smiley

Vær der for din søn når han stiller spørgsmål og svar ærligt på dem, uden dog at svine faren for meget til (selvom det her ville være meget nemt)

Men det er sgu en rigtig trist situation i er kommet i, håber din mand med tiden kan "overtage" den rigtige far´s rolle her i livet.

• #6   4. jun 2008 hmm jeg tror at jeg ville forklare patrick stille og roligt at far ikke kan magte det at have en søn lige nu.. ikk noget med at far ikke gider eller noget det såre så meget.. og at det bestemt ikke er patricks skyld.. men forklare det så skånsomt som muligt...

til dig vil jeg sige hold kæft en stodder.. han skal slet ikke se sin søn når han ikke har mere i hovedet end det.. kommer selv fra en meget spilttet fammilie hvor min far var meget ligne patricks far.. da jeg var omkring 11 satte min mor sig ned og tog en snak med mig om at jeg fra nu af selv bestemte hvor og hvornår jeg ville se min.. og at jeg ikke skulle tage hensyn til hans følser... håber du forstår lidt af det jeg har skrevet.. er ik så god til at beskrive min mening på skrift..

• #7   4. jun 2008 Jeg vandt stort for nogle år siden da han nemlig søgte fuld forældremyndighed.

Så den har jeg ;o)

Ud over det så har Patrick's far stort set hvergang han har haft Patrick, siddet og svinet Jan til (Patrick's stedfar)
    Og syntes det er for dårligt at han ikke bare kan tage sig sammen og være en rigtig far!

• #8   4. jun 2008 stemmer i med rene..

• #9   4. jun 2008 Undskyld, men hvor er Patrick's far en stor nar***! Han kan bare ikke være bekendt! Jeg havde været så skuffet og sur på ham, så jeg ikke ville kontakte ham igen:O( Patrick fortjener mere end den ***. Håber virkelig Patrick's far tænker sig om, og besøger stakkels Patrick, fordi Patrick's fortjener en far.... En RIGTIG far... Det var ham der burde have brækket benet:o( Håber virkelig at han tænker sig om.. Hvordan kan hane være sig selv bekendt? Humm....
    Hvordan går det egentlig med Patrick og dig?

• #10   4. jun 2008 Jeg har snakket med Patrick om det, og ja har forklaret det stille og roligt at jeg syntes og mener at hans far er barnlig og tarvelig overfor ham, og Patrick mener det samme.

Jeg inderst inde har så meget lyst til at klappe ham én, men hvad hjælper det.............. ingenting.....

Han har gennem det forhold jeg havde med ham og hele Patrick's liv haft mere travlt med at være sammen med venner og sine grønne flasker :o(

Det gør bare ondt at se Patrick i hovedet når hans far afviser ham, Patrick har tilmed selv haft ringet til ham (for et stykke tid siden) og skældt ham ud, men for pokker det er jo ikke det et barn skal!
    Han ved at han altid kan regne med mig ;o)
    Og forleden dag på hospitalet sagde han, Hvor er jeg glad for at have dig, Mor ;o)

• #11   4. jun 2008 Øv hvor surt..

Hvor svært det end er, så er der ikke mere du kan gøre.

Men vær neutral, når du snakker om ham.. Og så må Patrick selv beslutte om han vil se sin far igen på et tidspunkt

Det er sgu synd for Patrick, det har han ikke fortjent.. Og det er lavt (men desværre ofte set) af hans far at svine Jan til.

Så er det at I må være påpasselige med ikke at gøre det samme, når Patrick er i nærheden..

God bedring til Patrick og det brækkede ben *S*

• #12   4. jun 2008 Patrick har virkelig verdens bedste mor! Det er bare så sørgeligt at nogle skal være sådan som hans far:o( Men håber han har et godt forhold til Jan...

• #13   4. jun 2008 Malene - Alle hunde har charme< 3

Vi begge har det godt ;o) taget i betragtning af torsdagens hendelser ;o)
    Patrick er super sej og så cool mht sit brækkede ben, men savner at kunne gå ud med skraldespanden, en ting jeg aldrig ville tro jeg skulle høre fra min dejlige dreng ;o)

• #14   4. jun 2008 Lige nøjagtig sådan er min biologiske far .-(

Tilgengæld har jeg en super dejlig adoptivfar smiley

• #15   4. jun 2008 Kan sagtens følge dig i det hele.

Nu ved jeg ikke hvor gammel Patrick er, men det lyder som om han har en "god" forståelse af hvordan det står til.

Det er altid svært at forstå hvorfor ens far ikke er der når man har brug for det og det er ikke sikkert han nogensinde kommer til at forstå hvorfor hans far har valgt som han gør.....desværre

Hvis du ikke allerede har infomeret skole om hvordan det står til pt. så synes jeg du skulle gøre det, så er de forberedt på evt. reaktioner og måske det også er nemmere for Patrick at vide han kan gå til en voksen og få snakket, hvis behovet er der.

• #16   4. jun 2008 Skolen har alt info om Patrick's far osv ;o)

Han er 12 år ;o)

• #17   4. jun 2008 du skal i hvert fald passe på med hvor meget din mening smitter af på Patrick. Det er hundesvært, men som Betina skriver, forklar ham at det ikke er hans skyld, og så støt ham når han får brug for det.

Jeg havde samme problem med min ældste datters far (han var godt nok alkoholiker) og han slog også hånden af hende, fordi jeg flere gange nægtede at udlevere hende, hvis han var fuld når han skulle hente. Så sagde jeg at han kunne se hende hver søndag, hos far-forældrene, men det var nedværdigende, og det ville han ikke. Vi hørte faktisk ikke fra ham fra hun var 3 år, til hun skulle konfirmeres, der var han med i kirken og med herhjemme bagefter (vi holdt stor fest lørdagen før, så det var kun bedsteforældre og hendes far på selve dagen).

ca 14 dage efter kom der et brev, at han var virkelig skuffet over hende, at hun ikke ville snakke mere med ham, når han nu havde givet hende 500 kr til konfirmationen.

De har aldrig fået et forhold op at køre, selv om hun som voksen har forsøgt, men hun blev lige skuffet hver gang, så hun har slået hånden af ham.

Håber virkelig at Patrick ikke skal opleve det samme, og sørg for så vidt muligt at bevare kontakten til farmor og faster, selv om det kan være svært.

Håber det bedste for jer!!

• #18   4. jun 2008 Så kan du ikke gøre så meget andet, kan jo læse i dine indlæg at du er der for ham 100& og det er det vigtigeste *S*

Med tiden fravælger han måske helt sin far, for på den måde at beskytte sig selv mod yderlige skuffelser

• #19   4. jun 2008 Har lige sat et nyt billed ind af Hr brækket ben, det er det sidste i albummet ;o)
    (link fjernet)

• #20   4. jun 2008 Han er mit et og alt! ;o)
    Men ville ønske det var mig der havde brækket benet så han kunne tumle rundt i det dejlige sommervejr.............

• #21   4. jun 2008 Han har tilmed skrevet på sin gips at, Far stinker.
    :oO

• #22   4. jun 2008 jeg kan godt forstå han er dit et og alt:-) ser ud til at være en rigtig dejlig dreng:-) Ikke sjovt at skulle gå med den store klump i den varme

• #23   4. jun 2008 jeg syntes sku det er synd for ham at hans far er en tumpe. Håber det bedste for jer.

• #24   4. jun 2008 ejj' det er bare det vaerste som barn, fordi man foeler man ikke er elsket, og far bare er ligeglad.
    saa er det godt han har saadan en god mor smiley

hvor er jeg overrasket over, hvor mange der har en far der ikke har taget ansvar og opfort sig ondsvagt, det syntes jeg er meget skuffende.

Jeg har os selv far problemer smiley

• #25   4. jun 2008 Som Jeanette skriver er det vigtigt at du taler neutralt om hans far - når du taler om ham

Min søns far sendte et brev via amtet - da min knægt var 6år - hvori han meddelte at han ikke ønskede at se ham mere - det kom som et lyn fra en klar himmel - ugen før knægtens far skulle giftes med sin nye kone - så jeg gætter på at det er foregået under pres (men sådan en VatP..)

Min knægt var ked af det i lang tid - men så aftog det og han fandt et fast støtte punkt hjemme - hele vejen - uden at han har hørt mig sige et eneste negativt ord om hans far.

Min søn er idag 18 år - og har Ikke set skyggen af hverken sin far eller farmor og farfar siden det brev ankom. Jeg tilbød ellers at farmor og farfar kunne hente ham - men det skete aldrig

Jeg ved at min knægt har en plan om - at når han får studenterhuen - så vil han tage den på og smutte over forbi hans fars hjem - banke på og bare vise hans far - hvad han er gået glip af - og så skride igen

Kommentér på:
Er så skuffet over Patrick's Far? :o(

Annonce