{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Hvordan har i andre det med {{forumTopicSubject}}

Tattoos ?
Nogen af jer der har ?

Jeg har selv 3 ..
En stor på lænden, en mellem ved lysken (trussekanten), og en lille på håndledet ..

Inden jul skal jeg ha' tusset min ene side (fra siden af brystet til ned på siden af hoften), og i nakken, også skal jeg ha' lavet i den anden side af lysken , som går op på maven ...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan har i andre det med
  • #1   18. maj 2008 Har en lille en i lysken..
    Og av for hulan det gjorde ondt.. Har bestemt ikke lyst til at få flere.

Jeg synes tusser er flotte så længe det ikke bliver overdrevet.
    / Tina

• #3   18. maj 2008 Jeg har det sådan med tatoos, at de er kun pæne mens man er 20-30 år....
    Jeg har arbejdet i hjemmeplejen og set mange tusher, der efter en del udglatning næsten ku ligne et motiv. Jeg synes bestemt ikke det er kønt...
    Og så vil jeg så også sige, mange for dem fordi de vil "være specielle" men så speciel er man sku ikke når man er nr 500.000 i DK der får en.... Og disse mode tusher... Ja dem tror jeg bare man bliver ked af... Hvor mange sidder derude et sted stadig og er glade for deres helt specielle sol?? Eller deres unikke ring om overarmen??
    Om 5 år vil folk være trætte af lænde tatoos.......

Men ja... Det er jo bare min mening smiley

• #4   18. maj 2008 Jeg skal have lavet en mariehøne på foden... Har fået den tegnet, venter bare på feriepengene kommer smiley Det er den første jeg skal have lavet.. Men har allerede ideer til andre...

• #5   18. maj 2008 Jeg har en i lysken.. Og d 4 juni skal jeg ind og ha lavet en på håndledet..
    Og så skal jeg os ha en på siden af maven og i lænden..

• #6   18. maj 2008 Jeg kunne godt tænke mig en på anklen .
    men så er det også det .. og får den nok aldrig lavet .

kan godt lide Tattoo men ikke noget jeg selv ville have bortset fra den ene hvis det var . og kan slet ikke lide det hvis det bliver overdrevet . så synes jeg det er grimt .

• #7   18. maj 2008 jeg har en på lænden der er ok stor en mellem skulderbladene som er mellem og så en ok på håndledet og er ved at spare sammen til et potræt af min søn

• #8   18. maj 2008 Det er jo heldigvis op til folk selv om de vil ha det..
    Og hvis de fortryder, ja så er det bare sur røv.. Så sku man måske ha tænkt sig lidt bedre om..
    Og det er bestemt ikke noget man bare skal gå ud og få lavet bare fordi at det synes man ser fedt ud på alle de andre.. Synes man skal tænke over hvad man skal ha lavet..
    Nu har jeg heldigvis en kæreste der er skide god til at tegne, så han er i fuld gang med at tegne til mig..
    Og så tatovere han også selv lidt..

• #9   18. maj 2008 Har ingen og får det heller ikke.

Desværre synes jeg flertallet af dem jeg ser er mindre pæne, men så længe den/de betyder noget for de folk der har dem, kan min mening jo være fuldstænding ligemeget.

• #11   18. maj 2008 Jeg var over 40 år om at få taget mig sammen til at få huller i ørerne, så der bliver næppe tatoveret noget her:-))

• #12   18. maj 2008 jeg kan godt lide dem, har selv en sommerfugl på min ankel... men sys man skal tænke meget over havd man får lavet og hvor på kroppen... det er jo ikk lige sådan til at fjerne med vand og sæbe..

• #14   18. maj 2008 jeg har en mellem skulderbladene simjeg selv har tegnet
    skal helt klart ha flere. tror jeg kommer til at få mange tatoos, men de blir alle steder, hvor man kan dække dem til med tøj smiley

• #15   18. maj 2008 Har ingen og får heller aldrig nogen. De bliver jo med tiden grimme, synes jeg, så hvorfor skæmme min krop med det.

• #16   18. maj 2008 Jeg elsker tatoos... =) Har selv 4 hvoraf den ene er et projekt som skal gå fra min skulder til lysken, lige nu dækker den kun skulderbladet og skulderen.. Dog er jeg lidt ked af dens placering lige nu, for i mit nye job flacher man helst ikke tatoos, og fuck det er varmt med t-shirts på hele tiden.. Gg Jeg har dog også en på underbenet, men det er bare mit efternavn, så den gider jeg ikke skjule, men triballerne på ryggen, de er dækket, samt blomsten med sønnens navn i nakken er også dækket.. =)

• #17   18. maj 2008 jeg skal til at tegne et par nye jeg skal ha,

vil gerne ha en tribale drage på anklen smiley

• #18   18. maj 2008 Har en del, og fortryder det aldrig! Man skal leve i nuet..

• #19   18. maj 2008 Jeg har ingen og får det heller aldrig.

Jeg synes det er mindre kønt.

• #20   18. maj 2008 jeg har 3 og 2 i jeg er ved at spare op til

1 på højre side af lænden (løvehoved)

1 på venstre overarm (rottepote)

og 1 på den øverste del af højre underarm (hundepote)

dem i tankerne er:

1 tatovering på venstre side af lænden hvor der står I'm not fake

1 tatovering på venstre håndled (indersiden) hvor der står RSZ som er en forkortelse for Ratster Zoo

• #21   18. maj 2008 Der er en gruppe herinde for os med tattoer smiley

http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=527

• #22   18. maj 2008 Jeg har en på lænden, fik den lavet da jeg blev 30 og har aldrig fortrudt...

Jeg vil dog sige, at jeg personligt ikke kunne finde på, at få lavet en, jeg ikke kunne gemme væk..... Da jeg personligt igen, synes at der er nogle lejligheder, hvor det bare ikke klæder :o)

• #23   18. maj 2008 Jeg elsker tatoveringer. Har selv 3. En grim en på skulderen som jeg overvejer at få bleget og tegnet over, et armbånd og en halvstor en på ryggen af en gargoyl.
    Mit store ønske er at få lavet hele den ene arm. Og noget mere på ryggen.

• #24   18. maj 2008 har 3 stk..
    en på skulderbladet, en blomst.
    en stor på lænden mit kælenavn futte med vinger
    og den sidste mit stjernetegn med et t i på håndledet..

• #25   18. maj 2008 er du sikker på at du ikke bare skal have en efeu-hæk på resten kroppen, nu du er i gang... der kan da ikke være meget plads tilbage.. smiler...

• #26   18. maj 2008 Jeg har 3 stk men er ikke færdig endnu..

et kinesisktegn på skulderbladet

mit stjernetegn i nakken

og 5 små poter på foden..

Jeg vil gerne have bygget nogle stjerner på den i nakken og have lavet noget på min ene læg. Og så kommer jeg sikkert på flere ideer senere hen

• #27   18. maj 2008 helene.. det er smart med bryllupsdatoen.. så kan du lige vifte lidt med benet foran manden når det er ved at være tid, så han ikke glemmer det..
    de har det jo med at glemme sådanne datoer..

• #28   18. maj 2008 jeg skal have lavet en delfin på anklen.. så hvis vi har penge til det, bliver det omkring den 24. i næste måned.. der har jeg nemlig føs'dag...

• #29   18. maj 2008 Har intet mod dem - og har selv to...

DE er unikke - lige som jeg vil have dem... Den ene er mit navn på japansk, som jeg selv har tegnet og pyntet på - den anden har jeg fået en god ven, som også er tatovør til at tegne til mig... Det er en lille grim ræv/hund...*GG* Der kunne nok godt vandre andre rundt i verden med den tatoo, men helt ærligt tror jeg det ikke...*GG*

• #30   18. maj 2008 har ingen, men lige nu gad jeg godt have en skorpion (mit stjernetegn) tatoveret ved lysken smiley det har jeg villet have i flere år, men venter nogle år endnu, for at være HELT sikker .. smiley

• #31   19. maj 2008 Jeg har kun fortrudt En ..
    Og det er den på håndledet.
    Men det er simpelthen fordi at den er blevet tusset SÅ grimt ...
    Men ellers ingen .
    For dem jeg har, bliver alle specielt tegnet til mig, så jeg er den eneste som har dem....

• #32   19. maj 2008 Har desværre kun en enkelt på højre ankel.

Men når jeg en dag syns jeg skal forkæles, så kommer der en i nakken, den på min ankel skal der bygges videre på og så skal der en i lysken.

Jeg elsker tattoos og piercinger, kropsudsmykning i det hele taget om det er en lille næsering eller scarring...

Kommentér på:
Hvordan har i andre det med

Annonce