{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

en meget trist uge {{forumTopicSubject}}

denne uge har været en af de sværeste i mit liv, blev ringet op i sidste weekend, af min storesøster, min mor var røget på sygehuset, med en blodprop i brystet, min mor var så heldi at min søster var der, ellers havde jeg nok ikke haft min mor i dag, jeg tager min bil, og kører med tårer i øjenene til sygehuset, min familje er der alle sammen, alle græder og jeg bliver smadder bange for, at jeg kom for sent, men lægerne arbejder med min mor, og hun kommer igennem, jeg har den sidste uge, været ved min mors side, hun har det meget skidt, hun føler sig lam i venster side, føler hun går skævt, og hendes syn er blevet meget dårligt, hun er påbegyndt lidt genoptrening, for hun kan ikke rigtig styrer sit venster ben, jeg har bare græt meget med min mor, her den sidste uges tid, det har været meget hårt, nu er jeg hjemme i et par dage, for min storesøster tager over lidt, da jeg ikke har fået meget søvn i denne uge, og da hun har fri de næste dage, kan jeg tage hjem og slappe lidt af, men skal ned til min mor igen, for jeg er stadig meget bange, for hvad der nu skal ske med hende, overvejer om hun måske ville bo hos mig, så jeg kan hjælpe hende, men ved ikke om hun vil, men jeg håber, for jeg er bare så bange for, at hun skal få en ny blodprop.
undskyld jeg skulle bare ud med hvor skramt og bange, jeg har været den sidste uge.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en meget trist uge
  • #1   9. maj 2008 Øv hvor er det dog trist.............men tænk på at hun overlevede krisen og at de nu om dage er meget dygtige til at genoptræne. Du har din mor.........nyd det og tilbring gode timer med hende.......det er ikke alle der har deres forældre, så vi der har skal være glade for det og ikke tage det for givet !

• #2   9. maj 2008 ja det er meget ubehageligt, og ja jeg er glad for jeg stadig har min mor hos mig, og jeg håber da også at jeg kan hjælpe hende, måske jeg kan få hende til at bo hos mig, eller mere tæt på mig, for jeg er den eneste der ikke laver noget pt.
    elsker min mor rigtig meget og vil ikke miste hende.

Kommentér på:
en meget trist uge

Annonce