{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen selvstændige her inde? (arb)
  • #1   3. maj 2008 hvad arbejder i med? smiley hvis jeg må spørge

• #2   3. maj 2008 jeg er selvstændig skiltemaler....

det er ikke nemt, der er mange om det, og det startede på den måde at jeg købte en lille maskine for at kunne lave lidt klistermærker til mig selv og så tog det lidt om sig og i dag har jeg en stor maskinpark og har opkøbt 4 andre små virksomheder, men tro mig der skal penge til for at starte for sig selv og det er bestemt ikke altid sjovt, sidste år blev vi snydt for 270.000 kr. grundet dårlige betaler......

• #3   3. maj 2008 Jeg er selvstændig vognmand. Og kan kun give Per N og heidi K ret ... det kræver en portion penge .. selvfølgelig alt efter, hvad du ønsker at starte som .... og det kræver en masse tid og sommetider også hårdt slid og knofedt. Man skal være villig til at arbejde sent, længe, vinke farvel til ferie, sige nej tak til den hyggelige komsammen onsdag aften fordi man skal tidligt op og det er ikke altid der er råd til det nyeste tøj, den smareste bil eller den flotte mobiltlf. fordi ens egen løn sjældent er noget at råbe hurra for den første tid. Altså der er ofte en masse afsagn forbundet ved at starte som selvstændig, MEN!! Kan man dét ... så er det satme fedt at være sin egen. =)

• #6   3. maj 2008 www.hundegalleri.dk/grupper/deselvstndige

Kig gerne ind til os :o)

• #7   3. maj 2008 jeg vil gerne når jeg bliver rask færdigøre min mediegrafiker uddannelse supplere med webintegrator, og så være selvstændig indenfor det, var i praktik et sted hvor vi lavede plakater og t-shirt til folk det var ret cool, elskede at være der, man skulle hele tiden ha kontakt til kunden for at se om de ideer man havde passede til dem de havde beskrevet, så er der lidt rettelser og de skal godkende inden det måske bliver lavet so plakter, for 4 år siden lavede vi plakaterne til langelands festivallen det var
    fedt at se den på alle stoppesteder og vide den havde man siddet og arbejdet på smiley

kender en der køber ferie boligere op og udlejer, og har talt med ham om ideen, og skal måske ned og kigge på det.

men ja må se hvad det bliver til smiley

• #9   4. maj 2008 mary: ej hvor lækkert tillykke med det smiley

• #10   4. maj 2008 Linda: altså har du et vognmand firma eller har du "bare" en lastbil hvor du har aftale med nogle bestemte firmaer.

min far er lastbil chauffør, han kører pt for mocotrans, men han har længe gerne ville have sin helt egen lastbil og så måske lave en aftale med nogle bestemte firmaer og så arbejde på den måde, det kender han en der gør.

det kræver jo også en pæn klat penge da sådan en lastbil ik er billig, og komforten skal jo være iorden når man kører så længe, han kører mest sverige, men også england holland osv. det ville være rarest for os andre hvis han lavede aftaler med firmaer der ik kører så langt væk da han jo ik er helt ung mere smiley så man bliver jo let nervøs smiley

Kommentér på:
nogen selvstændige her inde? (arb)

Annonce