{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anne fra Grønnebakken?
  • #1   2. maj 2008 Jep jeg elsker at den serien. Har overvejet at købe den på dvd. Vidste ikke det med museet

• #2   2. maj 2008 Tror aldrig man bliver træt af/for gammel til Anne fra Grønnebakken smiley

• #3   2. maj 2008 Køb den på dvd smiley Den er ret så billig. I mange år kunne jeg ikke støve den op herhjemme, så jeg bestilte den hjem og der var den ret dyr. Et par år efter kom den så frem herhjemme til billige penge.... smiley Jeg blev lidt gnaven - men ville dog helst have den med danske undertekster.
    Jo, man kan komme derop og se omgivelserne serien er filmet i - jeg har bare ikke fundet ud af hvad det koster, endnu. Hvert år holder de også en musical derover - og man kan gå i "Anne's fodspor" smiley

• #4   2. maj 2008 åhh jo den følelse kender jeg godt. Og jeg er 38 år.
    Har set den stort set hver gang tv2 sender den. Min kære mor begyndte for 5 år siden at ryste på hovedet af mig og jeg skulle se den i julen. Men sidste jul hoppede hun lige selv på og så med. *G*
    Min leder på på arbejdet er 53 år og er også helt vid. Hun har købt dvd'erne.
    Jeg vidste heller ikke at huset er bevaret som museum.

Hvad siger i så til: Stolthed og fordomme. Fantastisk serie med den meget meget lækre mand Colin Firth. :o) Den kan også ses til enhver tid. Og den er købt både som serie og film. Serien er dog klart bedst.

• #5   2. maj 2008 Her er linket til museum smiley
    http://peigov.ca/greengables/index.php3

• #6   2. maj 2008 uhhh ja, den serie er for go' :o)

• #8   2. maj 2008 Det er bare en super duper god serie og jeg har helt klart også mine yngllingsscener i den.

Jeg er en fan på 46 år - og jeg har været helt vild med den, siden jeg så den første gang.

Har da selvfølgelig også købt den på DVD - kender nogle der har lavet en "Anne fra Grønnebakken Klub". De holder generalforsamling en gang om året - det foregår i en weekend og der er kun et punkt på dagsordenen (næsten) og det er sammen at se alle afsnittene i løbet af denne weekend GGGGGG

• #9   2. maj 2008 den er bare så sød

• #10   2. maj 2008 Er jeg den eneste der ikke kan set linket til museet

• #11   2. maj 2008 Louise J: prøv evt. internet explorer? Hvis det er firefox du bruger nu.

• #12   2. maj 2008 Næh jeg kan da vist heller ikke komme ind på siden .....

• #13   2. maj 2008 Firefox ????

• #14   2. maj 2008 Eller også er det firefox du skal bruge smiley Linket virker fint på min computer smiley Dette er hvad der står i linket:
    Green Gables, located in Cavendish in the Prince Edward Island National Park, is a popular tourist destination. Each year hundreds of thousands of visitors from around the world visit the site which inspired the setting for L.M. Montgomery to create her beloved tale of a red-haired orphan, Anne of Green Gables. In addition to the Green Gables House, several museums and sites invite visitors to learn more about Anne and Montgomery and a popular musical version of the story runs every summer at the Charlottetown Festival.
    Interpretation programs and new personalized tours of the site are offered to visitors during the month of May to October. The tours highlight the heritage of the area and explain the significance of the site; portraying Lucy Maud Montgomery's role as an author of national historical significance. And of course, visitors to the site will be welcome to stroll the Haunted Woods and Balsam Hollow trails as described in the book.

• #15   2. maj 2008 Jeg har lige fundet det her link.

http://www.anne2008.com/

• #17   3. maj 2008 Lajla: Jeg har endnu ikke fået læst bogen, da jeg ikke har fået købt den. Hmmmm. Så den på et tidspunkt var kommet i bogklubben, men den forsvandt meget hurtigt igen. Nok pga den var udsolgt. ØV!!!
    Jeg skal have den på Dansk, da min sprogspassergener ikke egner sig godt nok til engelske romaner. *G*

• #18   3. maj 2008 Sagde du Colin Firth? Mums lækker lækker lækker .....

• #20   3. maj 2008 Lajla: Det vil jeg da rigtig rigtig gerne. Den vil jeg glæde mig helt vildt til at skulle læse.
    Jeg er fuldstændig græsk katolsk med om bøger er paperback. Jeg er typen, der går på loppemarked hver søndag, for at se om der er nogen bøger jeg lige skal eje. Og nogen bøger er blevet købt selv om de er lidt lasede. Ejes skulle de... :o)

Sender lige en pb i morgen, så vi kan aftale nærmere.

• #22   3. maj 2008 Det er en dejlig serie - jeg har også set den mange gange fra barns ben...

Og for nogle år siden kom der en sjov krølle på halen, da min Svigerinde mødte sin mand - som er født og opvokset på PEI :o)

Jeg har nu hørt mange historier fra denne smukke ø :o)

• #23   3. maj 2008 Henriette E: Du kan købe dem i Fona til 70 kr. stk. Der er 3 dvd'er i alt. Så udskrivningen er ikke så stor. :o)

• #24   3. maj 2008 jeg sider også hver eneste jul og ser dem, jeg har kendt manden i 6 år nu og han ryster hvert år på hovedet, jeg har set den serie fra jeg var barn af, men jeg har aldrig nået at se den helt, opdagede jeg her sidste jul, har aldrig set de afsnit hvor hun er med i *krig* før,

jeg skal også ud og have den på dvd

• #26   5. maj 2008 min søster på 53 ser dem da osse SSSSSS

Kommentér på:
Anne fra Grønnebakken?

Annonce