{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  serie
  • #1   2. jan 2011 Jeg har for første gang i år set 1 enkelt afsnit...... eller det vil sige noget af det (ærger mig lidt at jeg ikke så mere, for den så faktisk god ud).

Nå, men i det jeg så var Anne blevet voksen. Hun havde fået en søn og en fransk svigerdatter. Og hun havde en mand.
    Hendes far (der var blevet gift med Annes tidligere barenpige) døde. Den tidligerebarnepige (konen) var død nogle år i forvejen. Faren og barnepigen havde barnepigens to børn fra børnehjemmet og havde sammen fået en søn.
    Anne forsøger at finde sin bror og støder på en masse forhindringer undervejs. Det gør at hun opgiver.
    Men tilsidst finder broderen hende.

Og så så jeg desværre ikke mere :o)

• #2   2. jan 2011 ihh tak det er en fantastisk serie, den kommer hver år til jul,,,, hun er så skøn og de første afsnit er super,, du må se den til næste år,, smil

• #3   2. jan 2011 Ja den må jeg forsøge at huske at jeg skal se :o)

• #4   2. jan 2011 Afsnit 10....det er i øvrigt første gang jeg har set det... jeg syntes serien plejer at slutte med afsnit 9: hvor anne leder efter hendes mand ved fronten, har det barn som hun har reddet, redder venindens mand, tager han med til london, bor i lejligheden som ejes af faren til barnet, smugler barnet til et børnehjem som ejes af tanten til barnets far, genfinder hendes mand, på hjemvejen derfra bliver barnets far dræbt, vender tilbage til børnehjemmet.... alle er væk... vender tilbage til canada.....finder barnet som er kommet dertil sammen med tanten....som i mellemtiden er død....adoptere barnet

afsnit 10: vender tilbage til grønnebakken som hun har sat til salg, derfor skal venindens børn tømme huset, der finder de nogle breve fra annes far som anne ikke kendte til levede og så får vi i glimt hvad der er sket før anne ankommer til grønnebakken.

Anne - voksen har skrivestop, men brevene og tankerne får hende til at skrive..... hendes barndomsoplevelser skriver hun parallelt med at vi ser dem ned som et teaterstykke ..... vist noget hendes mand eller måske er hendes mand død så det er en anden mand.... er producer/instruktør. Anne har efter den adopterede søn fået 2 piger.

Annes forældre kører galt og de ender i en sø, annes mor får lungebetændelse og dør. Annes far forsvinder.Anne bor noget tid ved moderens veninde, hendes mand er læge og en drukkenbolt.
    veninden kan ikke have anne hos sig og hun kommer på fattighjem.... meget elendige forhold..... ......anne flygter, genfinder moderens veninde og børn som er på vej til venindens mands mor .... som er rig.....
    anne ender som standpige, en guvernante stjæler en nøgle..... anne får skylden, anne bliver forvist til et savværk, der sker der noget sabortage og en af sabotørerne er annes far, de har lidt kontakt.
    venindens svigerfar har lavet noget svindel, så de er slet ikke så rige alligevel.
    En af oprørene som anne har besøgt når hun har problemer finder et sted til anne.......der hvor serien så starter da hun ankommer til grønnebakken.
    Annes far og moderens veninden finder hinanden og får et barn sammen.

Anne kontakter den adr. der stod på brevene og skriver med husbestyrinden, men der er faren lige død, anne efterforsker så sagen..... men møder modstand.

Det hele slutter med at den adopterede søn kommer hjem med hans nye kæreste/kone som er fransk, da de ankommer med toget er annes halvbror også med og så er alle genforenet.

• #5   2. jan 2011 ihh tak er den ikke bare så skøn,,,,,,,,kan se den igen og igen,,,,,,,,skal se det sidste afsnit næste gang,,,,,,,,,takker

Kommentér på:
serie

Annonce