{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.486 visninger | Oprettet:

Kollegie og larm - er jeg gammel? {{forumTopicSubject}}

Iih hvor er jeg altså ved at være træt af mine overboer. Lige siden de flyttet ind sidste år i august - har den stået på larm fra mandag-søndag. På alle mulige tidspunkter. Flere gange har vi været oppe og be dem om at skrue ned, men de kan dælme ikke finde ud af at tænke fremad. De er østeuropæere hele bundtet, og har en forkærlighed til techno og andet mærkeligt musik.
HVORFOR kan de ikke høre musik i et normalt lydniveau - ligesom de fleste af os andre gør?
Er der andre der oplever dette på kollegier - eller hvorend I nu bor? Jeg er ved at finde noget andet at bo i - men der er som altid ventelister. Suk... ungdommen nu til dags. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kollegie og larm - er jeg gammel?
  • #1   2. maj 2008 sådan har jeg det også med vores nabo og jeg er 20 og de er 23... men vi bor på et hundekollegie. det er ellers super fedt... vores nabo gad så åbenbart ikke at havde hund mere. så hun gav den til sin søster.. og laver ikke andet end at holde fest... nøj hvor er det dog bare irreterende og hører på... vi er ca inde og bede dem om at skrue ned hver aften. og har ringet til udlejeren som ikke gider at flytte dem over på et normalt kollegie. selvom de ikke har hund og der er vente tid til hundekollegiet

  • #2   2. maj 2008 Det er så irriterende med folk der ikke kan respektere andre - og som absolut SKAL høre så højt musik hele tiden. Vi er dog tre der bor forneden og er igang med at tage kampen op mod dem - pga. det er eksamenstid nu. Der har de skisme bare at tage hensyn!
    Kan I ikke blive ved med at klage til udlejeren? Vedkommende bliver vel trætte af at høre på jer til sidst - og flytter jeres nabo? smiley


  • #4   2. maj 2008 Er det så nu jeg skal sige, at jeg bor i en ungdomsbolig, der ligger i et roligt paracelhus / rækkehus område.
    Jeg har eget køkken og bad, har kun 2 overboer og en nabo, og det eneste jeg hør til dem, er når min overbo går rundt i hæle?
    Jeg må have hund, og der er ca. 100 m til et dejligt grønt område, der gennemskæres af en lille å?
    Og min husleje uden forbrug er omkring 1100,- i måneden?




    Nej det må jeg hellere lade være med ;-P


  • #5   2. maj 2008 Eej, Karina hvor jeg misunder dig :-p. Hvor er det henne af+ Det er noget i den stil jeg håber at finde til Buller og jeg. Bare i Århus. Vi har superlækre naturområder lige her - men dette kollegie er jeg ved at blive træt af.

  • #6   2. maj 2008 Det er i Odense, ca. 2 km fra Rosengårdscenteret, og jo jeg er glad for det smiley

    Boede i en ungdomsbolig i noget etagebyggeri i Kolding, før jeg flyttede til Odense, så jeg ved lige hvordan det er at bo med rådne naboer...


  • #7   3. maj 2008 Kunne aldrig flytte på kollegie igen.... Første sted var der fester konstant - der var så også flere gymnasieelever og folk der var "placeret af kommunen"(ikke fordi det nødvensigvis er slemt, men i dette tilfælde var det!!!).. Det andet sted havde vi nogle overboere, som gakkede fuldstændigt, og spillede sindssygt højt, hvilket gerne startede ved 2-3 tiden om natten... (og de larmede så meget at både os underboere, naboerne og overboerne flere gange præsterede at stå ude foran deres dør samlet kl. 3 om natten for at bede dem og at skrue ned.... ER så lykkelig for at bo her.... Vi aner ikke om vore underboer er hjemme, og når overboeren er, så larmer hun ikke det mindste, undtagen en gang hver anden måned, hvor hun ligeså pænt annoncerer det til os i forvejen!!!

  • #8   3. maj 2008 Jeg bor i lejlighed og har en larmende overbo og en larmende skråt-under bo.. Herligt... not

Kommentér på:
Kollegie og larm - er jeg gammel?

Annonce