{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Hvad skulle jeg dog gøre uden jer? {{forumTopicSubject}}

Denne tråd blev jeg simpelhen nødt til at lave.. Jeg syntes vi roser for lidt herinde og nu havde jeg bare behov for at komme ud med lidt ros :o) Og følgene bruger af HG fortjener min ros ;

Jeanette *Køge* Du er her altid når man lige mangler dig og så har jeg lige fundet ud af at du er lige så TOSSET som mig *gg* Jeg er vild med din personlighed *s*

**Tanja** Dig ville jeg aldrig kunne undvære, du er alt for sjov og har fandme fået mig til at sidde og grine bag skærmen mange gange *LoL* Du må være personen der er mere tosset end mig *gg*

Charlotte H; Du er også altid klar med en frisk og sjov kommentar, du bringer også altid smilet frem på mig *s*

Anna Z; I love you girl *S* Du betyder så meget for mig, og jeg glæder mig til at besøge dig og familien i weekenden .

Og til sidst skal alle i BONdinegruppen have en kæmpe ros, i ved selv hvem i er og i fortjener sgu en omgang Ros, Tak for en super gruppe med sjov og spas :o)

Jeg kunne skrive at masse andre på og det er alle jer som gør det sjov og hyggeligt at være herinde på HG, jeg havde nu aldrig forstillet mig at jeg skulle kunne blive afhængig af en internetside, men jeg tog fejl :o)

God dag til jer alle :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skulle jeg dog gøre uden jer?
Kommentér på:
Hvad skulle jeg dog gøre uden jer?

Annonce