{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
337 visninger | Oprettet:

Snart 2 år siden.... {{forumTopicSubject}}

At Freja blev aflivet... Og sad lige og lyttede lidt rundt omkring.... Og måtte lige ligge den sidste "nye" tekst ind jeg følte passede til hendes situation: (link fjernet)

Som jeg skriver i albummet: Hvem er egentlig "The unforgivalble sinner"....?

Ja ja én bliver lidt pylret her på de sene timer....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snart 2 år siden....
  • #1   26. apr 2008 Puha.. Tragisk..

• #2   26. apr 2008 Ja det synes jeg... Der er jo en grund til at jeg er begyndt at kæmpe en kamp for at ikke alle og enhver vælger en "stærk" hund og at ikke alle og enhver avler på dem... *ss*

• #3   26. apr 2008 Jamen der er ingen her der er uenige.

Ja uenig i at du mener at en hund der bliver mærket af at blive mishandlet og bliver sær, skulle give det videre til sit afkom. Det er jeg ikke enig i, hvis hun ikke lader sig mærke af det under hvalpenes opdragelse, så de lærer den opførsel er okay, så kan de ikke få det via generne.

Alle hunde kan blive skøre af mishandling, sel dem med de bedste gener.

Men som skrevet, så vil jeg helelr aldrig selv have en hund uden tavle eller tavle og tests på begge forældre. Ikke tale om.

Jeg har været heldig med Emmas helbred, det kunne være værre, og så har hun arvet de bedste sider, synes jeg, fra amr bull og bull terrieren.

Hun er en godte!

• #4   26. apr 2008 *GG* du er heldig... Vi har BÅDE en Ambull og en Bullterrier og der er sgu ikke nogen af dem der er værd at avle på..... ARJ - just kidding... Ingen af dem skal... :O) Bsloo er kast. og Angel er bare for sær... hi hi...

• #5   26. apr 2008 Skal en buller ikke være lidt sær smiley

Emma er også flået for avlsorganer, så ingen ups´ere der!

Jeg har en hund der har ligeså meget fart over feltet som to smiley

• #6   26. apr 2008 *GG* jo en buller er og bliver lidt sær - også derfor jeg har forelsket mig så meget i den....

Men uanset hvor dejlig Angel tøsen er... Så kan hun ikke erstatte Freja-pigen... Freja var og vil altid være "mors pige".... men sådan er det nok altid... :O)

• #7   26. apr 2008 Ja Emma træner jeg også med, hun er meget usikker, også pga en latterlig tidligere ejer..

Fik hende først da hun var 13 uger. Så hun har sine problemer, men det går fremad!

Kommentér på:
Snart 2 år siden....

Annonce