er jeg virkelig for ung ??? {{forumTopicSubject}}
synes tit jeg støder på hvis man deltager i en debat herinde at jeg så for at vide at jeg er for ung til udtale mig om det ??
nu er jeg selv 20 og mener selv at jeg har meget godt styr på mit liv, og jeg er en ansvarsfuld hunde ejer (skulderklap til mig selv hehe). men jeg møder aligevel nogle mennesker der mener at det er en for ung alder at havde en hund... personligt synes jeg ikke det har noget med alder men hvor moden og hvor megte man går op i sin hund eller andet.
synes desværre også at jeg møder mange der skla belærer mig om min hund på en eller anden måde når jeg ikke har spurgt om hjælp.. kan specielt huske lige da jeg købte hende, og viste hende stolt frem, var der en der skrev. sådan en hund skla du ikke avle på det bliver aldrig godt.... jeg har ikke snakke noget om avl overhovedet.
men nu spørger jeg jer hger.. er det virkelig alderen der skal sætte standarden ? eller hvor klar personen føle sig til at havde en hund ?
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.588
jan 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 235 Svar: 1.359
men selvom vi unger så er vi jo ikke dumme jo, vi ved også noget,,,,hehehe
jeg går også tur med masse mennesker og en dag kom dr nye, og begyndte fuldstændig blande sig i min måde lærer min hund tingen på... hun bad mig om at slippe min hund, og jeg sagde nej, og så sagde hun du er ung og ved nok ikke noget om dyr, så slip ham dog, de andre som kender stod bare tænkt hvad sker for hende, ejg sagde jeg tror ikke du skal belærer mig om min hund, jeg kender ham bedst, og derudover har jeg uddannnesle som dyrepasser.......så hold hun mund...
det bare iiiiii bare fordi vi unger så ved vi også noget, og selvføglige skal vi lærer mere, men vi er jo også store nok til spøgre jo
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.588
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 131
jeg er selv "kun" 22, men har altid været opdraget til at tage ansvar omkring alle valg jeg har truffet... nu bor min kæreste og jeg i hus, vi har men kat på 1,5 år, og en lille hvalp på 12 uger... måske syns folk vi er for unge og umodne, men så længe jeg selv ved at jeg sagtens kan klar det, så er jeg glad, og deres kommentarer er overflødige...
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 131
jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv...
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 1.124
Ved godt man ikke må sammeligne mennesker og dyr, men kan ikke lige lade være i dette tilfælde..
Hvis en 20 årig vil anskaffe sig en hund .. så lyder der straks et ramaskrig .. Du er for ung, du har ikke fundet din plads i livet, tror du nu det holder osv osv.. Når en 20 årig ung dame bliver gravid lyder der ingen formaninger eller råd ... Hvilket ansvar er størst ??
Barn eller hund ?? Eller er en hund så stor en opgave så den ikke kan overkommes af en 20 årig ??
Så vidt jeg har erfaret så kræver et barn altså "lidt" mere ;0)
Undskyld kunne altså ikke lade være at filosoferer lidt over det
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
er jeg virkelig for ung ???