{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internet handel..
  • #1   9. apr 2008 Jeg bliver altid lidt betænkelig, når der ikke er nogen adresse på firmaet andet end en postbox, men det er måske bare mig, der er skeptisk:-))

• #2   9. apr 2008 synes du skal passe på, ikke blot mht til at blive snydt, men også hvis nu dit tv går i stykker, tror ikke du skal regne med nogen super kundeservice i hvert fald...
    jeg er mest tilhænger af en rigtig butik hvor man kan se varen og få noget ordentlig vejledning... Jeg købte mit tv i fona og har fået en forsikring med der gælder i 5 år, dvs, at hvis mit tv går i stykker kommer de uden spørgsmål og henter det og laver det, og hvis min fjernbetjening går i stykker får jeg også bare en ny... det er super efter min mening...

• #3   9. apr 2008 Det er ikke noget jeg kender til, og kan finde en del blandede meninger om komplett.dk. Så om du vil tage chancen er op til dig.

• #4   9. apr 2008 Hvis du køber det, så husk at tegne forsikring.

Vi har lige bestilt dette her hos Fona i dag:
    http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=0600121230
    med vægbeslag, som koster oveni.

Har bestilt forsikring. For som han sagde, fladskærme, de bliver ikke repareret, de bliver skiftet ud hvis de går i stykker. Så uden forsikring, ingen TV hvis man skulle være så uheldig at det går i stykker.

• #5   9. apr 2008 Altså min kammerat har handlet der en gang, men der har så heller ikke været noget galt med hans vare... Jeg er mistænksom, derfor jeg spørg herinde om I kender til dem... smiley

• #6   9. apr 2008 Altså ja kan godt forstå du lige overvejer det. Og nu ved jeg jo ikke, hvor meget billigere tv'et er. Men det antal kroner du evt. ska betale mere i en butik i nærheden af dig, de er til gengæld givet godt ud. Så er der nemlig den gode service, den betaler jeg gerne en del for.

• #7   9. apr 2008 Det er også derfor vi har valgt at købe det i Fona. På trods af deres dårlige omtale på det sidste, så har vi ikke haft dårlige oplevelser med Fona og vi har købt en del igennem tiderne.

• #8   9. apr 2008 Jeg var i Merlin og Fona i dag for at se på deres tv, prisen var den samme som på komplett, men deres service eller mangel på samme var til at brække sig over, derfor jeg heller handler et andet sted.

Har lige læst på komplett at de har serviceaftale med fabrikken bag tv'et, så der er ingen ko på isen, så jeg tar chancen.. smiley

Kommentér på:
Internet handel..

Annonce