{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internet handel medicin
  • #1   29. aug 2010 www.medicanimal.com - jeg har kun gode erfaringer med at handle på siden. Køber Zylkene derinde samt Hills presciption diet til mine katte og til meget billigere penge end hos dyrlægen. Man kan også købe diverse ting, der herhjemme kræver recept, men det har jeg dog ikke prøvet.

• #2   29. aug 2010 Nu tænkte jeg ikke specifikt på medicin til dyr, mest til os to-benet.
    Men dejligt med et link til et sted hvor man kan få hunde-medicin billigere - tak smiley

• #3   29. aug 2010 Personligt ville jeg ikke turde.

Der har været eksempler på, at der har været sendt kopivarer frem, som slet ikke indeholdt det, som originalen skulle gøre.

Dødsfald har været registreret i den forbindelse.

Så jeg ville ikke selv gøre det og vil bestemt heller ikke anbefale det - men jeg kan godt forstå, at det er fristende.

• #4   29. aug 2010 en anden ting er blir det taget i tolden så får man en dom for at importere ulovligt medicin ,,det ser de på med samme øjne som hvis man smugler stoffer

• #5   29. aug 2010 Men hvis medicinen ikke nødvendigvis er ulovlig i danmark, men bare receptpligtig ??

På nogle punkter har vi jo nogle mærkelige regler her i DK mht. medicin og hvad der er/burde være receptpligtig.

• #6   29. aug 2010 anne jeg ville altså ringe til tolderne at høre ,,,ved ikke når det er medicin som ikke ulovlig danmark ,,har kun engang undersøgt det med nogen slankepiller som var taget af markedet herhjemme ..men umiddelbart ville jeg tro det er samme regler der gælder

• #7   29. aug 2010 Nu er der jo som regel en grund til at noget er receptpligtig.

Jeg ville ikke turde købe den slags på nettet, det har jeg mit liv for kært til. Det er alt for nemt for svindlere at sælge noget, for noget det ikke er.

• #8   29. aug 2010 jeg har kun prøvet at købe til dyrene,,advocate og ormkur og det er billigt er gået fint ...

• #9   29. aug 2010 Det er ikke tilladt at at købe (receptpligtigt medicin i Dk) via internettet og importere det hertil - hverken til mennesker eller dyr smiley

Jeg er ret enig med Ch og ville heller ikke turde gøre det - der er jo en grund til at en læge skal udskrive en recept *S*

• #10   29. aug 2010 Det er et præparat jeg tidligere for en del år siden har prøvet med stor succes - udskrevet af min tidligere læge - men min nuværende læge vil ikke støtte den slags medicinalfirmaer så derfor vil han ikke udskrive recepter på det.

• #11   29. aug 2010 Det er skidt, Anne :o(

Synes det er uheldigt, hvis lægens aversion mod et firma skal forhindre dig i at få noget medicin, der virker på dig.

Kunne du liste dig til en anden læge, måske?

• #12   29. aug 2010 Ja, det er død ærgeligt.
    Men svært at liste sig til en anden læge, for så skal man stille spørgsmålet direkte i første hug , og det er jeg nok ikke god til.

• #13   29. aug 2010 Jeg ville aldrig købe medicin på nettet uanset hvad. De kan se at der er et aktivt indholdsstof på pakningen og så er der noget andet i. Jeg ville ALDRIG sætte mit liv på spil med det. Der er en grund til som andre skriver at den er receptpligtig.

Ved selv hvor meget vi selv skal tjekke når jeg dosere op til andre, da det hurtig kan gå hen og blive farligt. GØR DET IKKE!!!!

Søg hellere en anden læge og er du ikke god nok til at spørge om dette i første hug, så mener jeg heller ikke at dette medicin er vigtig nok.

• #14   29. aug 2010 Camilla og Martin J
    Sikke noget pjat at skrive "at så er det ikke vigtigt nok".
    Det har du i realiteten ingen anelse om, hvor vigtigt det er. Men mennesker er altså forskelligt anlagt mht. hvordan man agere med andre mennesker og i forhold til andre mennesker. Og nogle spørgsmål kan være meget svære at stille.

• #15   29. aug 2010 Du må da undskylde hvis du misforstod den. Sådan var det slet ikke ment. Jeg mener bare man vil gå langt for at sin læge til at hjælpe sig ellers må man finde en anden. Ved godt det kan være svært at spørge om, men nogle gange bliver man bare nød til at tage tyrene ved hornet selvom man bare ikke bryder sig om det. Det var sådan jeg mente det. smiley

Og nej jeg har ingen anelse om hvor vigtig det er, det har du ret i. Men igen hvis ens læge ikke vil udskrive det, mener jeg at man finder en anden løsning som er lovlig vel at mærke.

Og ja mennesker er forskellige og gudskelov for det, ellers ville det da være en kedelig verden. smiley

• #16   29. aug 2010 Jamen, så har jeg nok misforstået det.
    Jeg har forsøgt op til flere gange med min egen læge, men han er en stædig rad. Jeg har endda selv foreslået at komme til jævnlige kontroller hver 14. dag, så han kunne følge med på tæt hold, men nej.
    Har prøvet paæparatet før og stoppede selv, da jeg havde opnået det jeg ville.
    Har også forsøgt lidt forsigtigt med nogle andre læger jeg kender, men heller ingen hjælp her.
    Præparatet er IKKE ulovligt, men blot receptpligtigt.
    Men godt ord igen smiley

• #17   29. aug 2010 Hmmm. Jeg må indrømme jeg undre mig meget over at han ikke vil give dig det når det ikke er ulovligt, medmindre du får noget andet medicin der kan gå ind og gøre noget så de andre interaktioner kan blive hæmmet.

Men igen nu har jeg heller ikke kendskab til hvad det er for noget medicin, men for guds skyld lad være med at bestille det på nettet.

Min sviger købte engang champix til rygestop i Sverige. Her i Danmark er det receptpligtigt men det er det ikke i Sverige og der er det også halv pris. Måske du skulle prøve at undersøge om det er receptpligtigt i Sverige, for ellers kan du jo tage derop og snakke med et apotek. De er til at forstå, dog stadig ikke helt lovligt men de er til at forstå, og der kan du stå med det i hånden.

• #18   29. aug 2010 Ingen anden medicin som interaktionere, han er bare stædig.

Men jeg vil da undersøge det med Sverige, så kan man få en skøn køretur ud af det evt.

• #19   29. aug 2010 Lige præcis. Der kan man ihvertfald få en masse, og så har man det i hånden. Det ville jeg da hellere end bare bestille det på nettet.

Ja han er da en stædig rad. Havde sgu ikke fundet mig i det.

• #20   29. aug 2010 hvis jeg gætter ret er det så det middel der hedder.xenical 120 mg?
    for det er der ikke ret mange læger der vil udskrive.

• #21   29. aug 2010 melanie og rune o O
    Nope, det er det ikke. Jeg aner ikke hvad det er for et præparat du henviser til der - xenical ?????

• #22   30. aug 2010 ok ja så er det jo svært at sige om det er klogt, det var lige det medicin jeg vidste var blevet receptpligtig herhjemme, er det smertestillene medicin du vil købe?

• #23   30. aug 2010 Nej for søren da, tager kun smertestillende i samråd med egen læge hvis det er stærkere end Pinex og Ipren.

Det er en slankepille

• #24   30. aug 2010 ja og det er så den jeg mente som nu hedder xenical herhjemme nu, hvis du mener pilen 3 i en eller let igen, så ville jeg ikke tage dem, de har for mange bivirkninger på længere sigt, kan du ikke bruge alli?

• #25   30. aug 2010 Letigen - bliver jeg tosset i hovedet af - har prøvet den - duede ikke.
    Den anden 3 i en kender jeg ikke.
    Den jeg snakker om hedder Regenon.

• #26   30. aug 2010 ok det kender jeg så ikke, så mon ikke det er den der har skiftet navn.

• #27   30. aug 2010 Nej, for den findes stadig i medicin-håndbogen og jeg har fundet den på nettet.

Kommentér på:
Internet handel medicin

Annonce