{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Fibersprængning (ikke hunde) {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har prøvet at have dette?
Hvad skal man være opmærksom på? Og hvor længe havde I ondt?
jeg mistænker at jeg har fået en fibersprængning på indersiden af mit lår...
Jeg kan stort set ikke gå og kan kun sidde/ligge på bestemte måder uden at det gør ondt..
Jeg sidder nu med is på låret, men ville gerne vide hvordan andre har gjort, da jeg aldrig har prøvet noget lign og heller ikke kender andre der har prøvet det...

Jeg fik det efter at have reddet hvor jeg skulle mase med benene/knæene.. Det kunne mit ben åbenbart ikke holde til (formentlig fordi jeg ikke havde fået varmet op og det er lang tid siden jeg har reddet sidst (undtagen i mandags da jeg red for 1. gang i et år)..

Gider ikke at ringe til lægevagten, da jeg ikke synes man bliver betjent ordentligt...

Håber der er nogle der kan hjælpe.. smiley

/ Dina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fibersprængning (ikke hunde)
  • #1   6. apr 2008 har prøvet at have en i læggen... du ved musklen nede ved skindebenet..

Chenklen på heste sprog hehe... jeg fik nogle smærtestillende og skulle holde mig i ro.. det var det eneste.. jeg fik det ved at side fast med min fod under en sofa samtidig med at jeg blev kildet, så resultat, jeg hiver benet op på en meget mærkelig måde hehe...

men altså det kan altså også være en muskel miose.. men i så fald er behandlingen det samme.. ro og ja måske en blid massage hvis det ikke gør smærten være.. og ja koldt på er også godt, nogle foretrækker varmt.. men alle de læger jeg har snakket med det om har sagt koldt...

• #2   6. apr 2008 http://www.sundhedsguiden.dk/illness.aspx?categoryId=956

Har selv haft det at kæmpe med - da jeg spillede fodbold - det er ikke sjovt

Føler med dig - god bedring

• #3   6. apr 2008 Betina: Okay.. Sidder også med en frysepose på nu... Synes nu bare ikke det gør den store forskel.. Det føles jo bare som om det sidder dybt inde.. Hvilke smertestillende tog du? har læst at panodiler skulle være det bedste, men de plejer bare ikke at have nogen effekt på mig...

• #4   6. apr 2008 uhaa det er mange år siden nu.. men ja pernodil eller pinex.. ja ellers er du nok nød til at ringe til din egen læge i morgen... der er jo ikke rigtig andet på håndkøb

• #5   6. apr 2008 Ja, det gør godt nok ondt...
    Og gåturene med hundene går meget langsomt.. hehe...
    Skal ud og have købt et støttebind til låret i morgen og have købt nogle panodiler..
    Nogle der ved hvor lang tid det plejer at tage før det heler?

Kommentér på:
Fibersprængning (ikke hunde)

Annonce