Fibersprængning (ikke hunde) {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har prøvet at have dette?
Hvad skal man være opmærksom på? Og hvor længe havde I ondt?
jeg mistænker at jeg har fået en fibersprængning på indersiden af mit lår...
Jeg kan stort set ikke gå og kan kun sidde/ligge på bestemte måder uden at det gør ondt..
Jeg sidder nu med is på låret, men ville gerne vide hvordan andre har gjort, da jeg aldrig har prøvet noget lign og heller ikke kender andre der har prøvet det...
Jeg fik det efter at have reddet hvor jeg skulle mase med benene/knæene.. Det kunne mit ben åbenbart ikke holde til (formentlig fordi jeg ikke havde fået varmet op og det er lang tid siden jeg har reddet sidst (undtagen i mandags da jeg red for 1. gang i et år)..
Gider ikke at ringe til lægevagten, da jeg ikke synes man bliver betjent ordentligt...
Håber der er nogle der kan hjælpe..
/ Dina
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
Chenklen på heste sprog hehe... jeg fik nogle smærtestillende og skulle holde mig i ro.. det var det eneste.. jeg fik det ved at side fast med min fod under en sofa samtidig med at jeg blev kildet, så resultat, jeg hiver benet op på en meget mærkelig måde hehe...
men altså det kan altså også være en muskel miose.. men i så fald er behandlingen det samme.. ro og ja måske en blid massage hvis det ikke gør smærten være.. og ja koldt på er også godt, nogle foretrækker varmt.. men alle de læger jeg har snakket med det om har sagt koldt...
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.764
Har selv haft det at kæmpe med - da jeg spillede fodbold - det er ikke sjovt
Føler med dig - god bedring
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
Og gåturene med hundene går meget langsomt.. hehe...
Skal ud og have købt et støttebind til låret i morgen og have købt nogle panodiler..
Nogle der ved hvor lang tid det plejer at tage før det heler?
Fibersprængning (ikke hunde)