{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

høj = høj {{forumTopicSubject}}

må man ikke have sin egen mening om de hunde der er her inde??? har fået en høj stemme på min hund og vil også lige give en stemme til dem der har stemt på min så det gør jeg, de får en midel men men men det ville de ikke finde sig i og trækker deres stemme tilbage samt sviner mig til på min profil.. er det ikke lidt barnligt?? jeg troed at man kunne vise sin hund og se på andres men stadig have sin egen mening men det lader det ikke til.. det er sku for barnligt.. hvad syntes i


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  høj = høj
  • #1   3. apr 2008 tror vi alle har prøvet det,,

    personligt gir jeg alle høj for alle hunde er skønne.. kun de ekstra skønne får en xhøj


  • #2   3. apr 2008 Synes ikke de er i orden at du bliver svinet til, men kan godt forstå personen bliver skuffet/ked af at få en middel.

    Jeg hader de bedømmelser. Folk kan da kun blive uvenner og kede af det pga dem :o(
    Synes det er dejligt at man kan slå det fra :o)


  • #3   3. apr 2008 Havde gjort som Ane-mari...


    vi synes jo allesammen at netop... vores hund er den aller dejligste...


  • #4   3. apr 2008 fordi du syntes min hund er sød, pæn er det jo ikke sikkert at jeg har det på samme måde med din hund

  • #5   3. apr 2008 det bedømmelses-system skader mere end det gavner.


  • #6   3. apr 2008 Altså syntes man må have sin egen mening om andres hunde men syntes heller ikke man skal give dem lav man gider jo ikke få at vide at ens hund er grim. Syntes du har ret i at det er lidt barneligt at gøre det de har gjordt. Håber du løser det eller hvad man skal sige ???

  • #7   3. apr 2008 Hvis jeg ikke har noget pænt at sige om nogle billede, så hopper jeg pænt videre... Kunne ikke drømme om at give middel eller lav...

  • #8   3. apr 2008 Jeg synes da, at det er endnu værre med dem, der går ind og giver hundene en middel fordi de ikke kan lide ejeren. for hvis de ikke kan lide ejeren, hvorfor så overhovedet bruge tid på at bedømme dennes hund/hunde? Det finder jeg totalt tåbeligt.

    Jeg synes ikke at det er i orden at svine folk til fordi man har givet en bedømmelse der måske er dårligere end man mener hunden har fortjent, men personligt plejer jeg at give høj eller x- høj og kan jeg ikke lide hunden.-.....eller ejeren, ja så stemmer jeg bare ikke.


    Det mest barnlige jeg har hørt om, er folk, der sætter andre på filter fordi de ikke lige svarer på en tråd som trådopretter ønsker. Hvorfor sætte folk på filter, bare fordi man ikke kan klare sig verbalt. Hvad mener i?


  • #9   3. apr 2008 der er ikke nogen der har samme smag det gælder jo alt men jeg bliver da ikke svinet til vis jeg går på bil galleri og giver en lav men der er de jo også over 18.. syntes det er for latterligt

  • #10   3. apr 2008 Min mening er den samme som mange andres. Lav og middel skulle slet ikke eksistere- da der alle synes deres hunde er de bedste i verden, og ingen kan sige at det ikke ville såre en selv at ens hund fik lave point.

    Personligt ville jeg da blive ked af det, men alligevel tænke at så skal deres hund sku heller ikke tro den er noget! Sådan er vi mennesker bare indrettet- ren forsvarsmikanisme smiley


  • #11   3. apr 2008 Der er da stor forskel på at bedømme en bil end en hund *g*

  • #12   3. apr 2008 nu er der også nogle der bruger det bedømmelses-system efter om de synes profilen er god eller ikke god.
    Jeg synes det skulle fjernes!


  • #13   3. apr 2008 Gitte K : Jeg kunne ikke finde på at trække min bedømmelse tilbage fordi ejeren havde givet min hund en lavere karakter. Det synes jeg vidner om at man kun giver de andres høj for at få det samme tilbage.
    Men ok det er nu heller ikke særlig tit jeg går ind og bedømmer andres hunde (og forventer så heller ikke at andre bedømmer Luffe), jeg er her mere for at deltage i forummet og forhåbentlig lære nogle ting som jeg ikke vidste i forvejen..


  • #14   3. apr 2008 Jeg kunne heller ikke drømme om at give en hund lav eller middel fordi jeg synes hunden ikke er noget der fanger min interesse- men jeg tænker også på personen bag skærmen. Det er jo trods alt ikke hunden der har oprettet sig herinde- men dig- bag skærmen.. Det må vel være fordi du er glad for din hund og ønsker at vise den frem?

  • #15   3. apr 2008 Altså for dælen. Dette er et GALLERI, hvorfor NOGEN af os bedømmer hele profilen (altså billedekvalitet osv) og ikke KUN hunden.
    At give middel er altså ikke nødvendigvis = din hun er grim...

    Desuden er systemet da ikke en bjælle værd hvis kun der må benyttes høj


  • #16   3. apr 2008 haha så kom det så du mener jeg sbinet dig til hvis jeg havde det havde jeg med sikkerhed været frosset nu tro mig så havde jeg ikke skrevet så pænt som jeg havde

  • #17   3. apr 2008 Jeg kan ikke forstå at man kun har en begrænset mænde EKSTRA HØJ.
    Hvad nu hvis der er 15 hunde mere jeg synes skulle have en ekstra høj, det kan jeg ikke give hvis jeg har brugt min kvote op. Ikke at jeg har tænkt mig at kaste om mig med ekstra høj, men virkelig skønne hunde fortjener dem.
    De andre får høj og dem som jeg ikke synes så godt om, bedømmer jeg ikke.


  • #18   3. apr 2008 syntes nu det ok med en middel hvis der kommer en god begrudenlse

    dette hva hvad jeg fik


    begrundelse på middel stemme

    det må du da gerne. jeg har gidet stemmen ud fra det jeg synes. den er sød ja meeeen, jeg synes desværre bare ikke den skal havde en højere stemme sorry.

    mener ik selv det er en fair det jo at sige den er grim du har ikke nok billeder osv ??


  • #19   3. apr 2008 Jeg fik mange middel før det blev lavet sådan at man kunne slå det fra.
    Har endda oplevet lave + kommentar om at min hund er grim osv.
    Så da jeg fandt ud af at det blevet lavet sådan at man kunne slå det fra, fik jeg gjort det i en fart.
    Jeg ved godt mine billeder ikke er taget med et dyrt spejlrefleks kamera, men jeg synes ikke mine billeder og resten af profilen er en middel værd.


  • #20   3. apr 2008 anitæ ingen hunde er grimme

    hvis man ikke har noget pænt at sige så lad vær smiley


  • #21   3. apr 2008 kvælersmølf nu med hel kvæl C nu har jeg lige læst det du har skrevet og jeg synes nu, du er ligeså barnlig.
    herregud det er ikke jordens undergang og din hund bliver jo ikke mindre dejlig af at en anden ikke synes det. smiley
    træk på skulderen og kom videre.


  • #22   3. apr 2008 haha gitte
    Skrevet: 03-04-2008 18:46:52

    der er ikke nogen der har samme smag det gælder jo alt men jeg bliver da ikke svinet til vis jeg går på bil galleri og giver en lav men der er de jo også over 18.. syntes det er for latterligt


    kig lige godt efter jeg er ældre ind dig


  • #23   3. apr 2008 A;h . er sq ligeglad med den middele har jeg sagt mange gange nu men har du læst hendes begrundelse det den der pisser mig af derfor

  • #24   3. apr 2008 gitte misundelse er en grim ting men hvorfor ikke komme med en ordenlig begrundels i stedfor '' sorry det skal den bare ikke have ''



  • #25   3. apr 2008 kvælersmølf nu med hel kvæl C ryst på hovedet og kom videre. livet er for kort til at være sur over sådan noget smiley

  • #26   3. apr 2008 kai gør jeg nu også hvis der er et billede og nada tekst men vender altid tilbage for at se omdet har ændret sig

  • #27   3. apr 2008 A;h . sorry men menneske der bare har lyst til at smide om sige med middel og lav for sjov skyld uden en ORDENLIG begrundelse kan jeg bare se til tænk på det kan jo gå ud over mange med sådan en person

    og den hun har givet lav har simpelhen en super profil med masser af billeder og tekst

    ahhh mon det os der er gal på den ???


  • #28   3. apr 2008 og så skred hun igen hun tør sq ikke at konfonter mig med det
    så rent mel i posen har hun jo ikke


  • #29   3. apr 2008 Jeg spørger lige igen: Er der nogen bestemt grund til, at man kun har en begrænset mængde EKSTRA HØJ ?????

  • #30   3. apr 2008 anne aner det ikke smiley

  • #31   3. apr 2008 Kai
    Det behøver måske heller ikke at være ubegrænset, men jeg synes nu alligevel at 20 er lige i underkanten. Der er flere end 20 hunde herinde som jeg synes er så total smukke at de fortjener en ekstra høj. Så begrænsnings-antallet måtte gerne være højere - 40-50 og så skal man måske alligevel spare på dem.


  • #32   3. apr 2008 sikke længe man skal vente på svar

  • #33   3. apr 2008 Jeg synes lige som Iben at der burde være flere positivt ladede kategorier som sød, flot, sjov, smuk etc.
    I stedet for lav kunne der jo være en der hed for få billeder, for lidt tekst, mangelfuld profil etc. eller hvad ved jeg, hvis der absolut skulle være nogen der var negativt ladede ...

    Jeg springer en profil over hvis jeg ikke synes at hunden i mine øjne fortjener en høj da jeg selv ville blive ked af at få middel eller lav.
    Jeg springer også de hunde over hvor ejeren kaster omkring 89% lave ud, 8% middel, 2% høj samt de resterende % x-høje som kun tilfalder deres venners eller familiemedlemmers hunde ...

    Jeg ønsker ikke at de skal bedømme min hund og bedømmer derfor heller ikke deres!


  • #34   3. apr 2008 Anne R: Jeg er enig i at procentdelen af de x-høje man har til rådighed slet ikke er nok hvis man ser på hvor mange ekstraordinært smukke hunde der er på HG. Der er over 40.000 hunde på HG men vi har kun nogle og 20 ekstrahøje ... Det er i mine øjne for lidt :o)
    Jeg synes ikke at jeg sløser med de ekstrahøje. Disse gives kun til de hunde jeg synes er helt helt specielt smukke og derfor vender tilbage for at nyde synet af igen og igen :o)


  • #35   3. apr 2008 som sagt har jeg andre ting at lave end at sidde foran denne skræm hele dagen. kom nu vidre. jeg har sku selv fået en lav og middel det er ikke noget jeg bliver sur over jeg har bare set andre hunde der er sødre end din og du har set andre der er sødre end mig. sådan er der bare vi har ikke alle samme mening


  • #36   3. apr 2008 nu har jeg ikke læst hele tråden
    men der er ikke noget med ,at man selv nu kan bestemme, om man vil modtage bedømmelser eller ej??


  • #37   3. apr 2008 gitte nu er det jo ikke din hund jeg har et problem med men dig

    og du har kun fået tilbage hva du har givet

    men kom nu med en ordenlig begrundelse istedfor den lamme du kom med så kunne du jo lige så godt have sagt at du havde et problem med mig for hvis min hund er sød nok hvorfor så den middel ???

    så må det jo væe mig og efter som vi overhovdet ik har snakket sammen før du smed den middel kan jeg ikke se dit problem

    så svar mig lige det undre mig en del ????????



  • #38   3. apr 2008 bare fordi jeg evt giver en middel, detyder det jo ikke at jeg synes den er grim , men igen at der evt er andre hunde jeg synes der ser sødre ud!!!! om jeg er misundelig??? nej jeg er godt tilfreds med min hund, selvom jeg godt ved det ikke er verdens kønneste hund, så holder jeg stadig er den. ligesom du gør med din, selvom måske ikke alle kan lide den. Så kan du og det er det der tælle.

  • #39   3. apr 2008 gitte du giver mig stadig ikke en go grund

    er der for lidt tekst dårlig billeder eller kan du bare ikke holde ud at se på den



  • #40   3. apr 2008 gitte jeg slipper dig ikke før jeg for en fair grund og dit udenoms snak tar jeg ik meget for

  • #41   3. apr 2008 jeg mener jeg skrev ifør at jeg synes bare der vare andre hunde der ser sødre ud



  • #42   3. apr 2008 gitte hvorfor så ikke være ærlig fra starten og sig du ikke bryder dig om min hund

    havde det så ik bare været nemmer at lade vær vi er faktisk nogen som bliver lidt såret over at høre at andre finde vore hunde grimme

    men flot du gør det ellers meget godt sikke en venlig person du er


  • #43   3. apr 2008 Kvæler smølf - kan du ikke sætte et flueben i den rubrik, hvor man kan til-fra vælge bedømmelser....?



  • #44   3. apr 2008 min begrundelse for stemmen er som sagt at jeg har set andre hunde som jeg synes ser/er sødre (ud). hvad vile du havde jeg skal sige


  • #45   3. apr 2008 jeg har jo stadig ikke sagt den er grim og det synes jeg stadig heller ikke, men f.eks synes jeg en laberbore som relg ser sødre ud


  • #46   3. apr 2008 pia kan ikke finde den *S*

    gitte det kan sq godt være men tro stadig det mig du har et problem med og ikke min hund for så havde du sq nok bare ladet vær som alle andre når du ik kan komme med en beder begrundlse

    har sq godt nok også set hunde der er pæner in din men jeg sviner den da ikke til af den grund


  • #47   3. apr 2008 er en middel stemme = at svine til

  • #48   3. apr 2008 at sige du syntes den er sød men giver den middel det passer sq ik helt sammen

    men ved du hva man kan åbenbart ikke trænge igennem til dig
    ved ikke helt om har evnen til at se det fra andres side men jeg gætter på du ikke har det

    et godt råd lad vær at give karakter for hvis du forsætter sådan ja så for du problemer med andre ind mig


  • #49   3. apr 2008 Det er i mine øjne det mest latterrlige karakrtersystem jeg har oplevet. Er selv blevet svinet til fordi jeg gav en lav. Hvad F..... skal de andre kategorier så være der for???
    Hvis en giver min hund en høj og jeg synes vedkommendes hund ser lidt kedelig ud med dårlige billeder etc. så vil jeg sq være i min fulde ret til at gi en ærlig! bedømmelse. Ja alle hunde er skønne - men stadig nogen mere end andre - og det har vel været det der var meningen med karaktersystemet fra starten. Kan ikke forstå folk ikke tør være ærlige.....men det er nok fordi de er bange for deres egen hund så får en lavere bedømmelse tilbage.
    Jeg synes bare det er totalt latterligt!


  • #50   3. apr 2008 Kvælersmølf, slap dog af... Ingen grund til at hidse sig sådan op over et åndsvagt karaktersystem.

    Jeg tjekker aldrig, hvad mine hunde har fået af karakterer, og giver derfor heller ikke tilbage til alle dem, der har givet mine hunde...

    Seriøst, så har jeg andet at give mig til....

    Men kommer jeg forbi en profil, hvor hunden "lige er mig" eller der er rigtig gode billeder, jamen så smider jeg da en karakter og/eller en kommentar.

    Men altså... Mine hunde er de bedste hunde... for mig....! Og så er jeg da ligeglad med, hvad andre mener smiley

    Livet er da for kort til at gå så højt op i sådanne småting smiley


  • #51   4. apr 2008 Heidi N

    læs nu hva jeg skriver det er ikke karakteren men begrundelsen smiley


  • #52   4. apr 2008 jeg mener bestemt heller ikke at det er en byttehandel.

    Hvis jeg ikke mere at en hund bør have høj, så smider jeg ikke en bedømmelse - men synes nu at der er noget sødt ved alle hunde. Har da også modtaget lav til min hund, men jeg returnere da gladeligt en høj - hundne kan da ikke gøre for at ejeren kke bryder sig om min hund


Kommentér på:
høj = høj

Annonce