{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Høj
  • #2   5. nov 2009 Man kan bedømme hinandens hunde med lav, middel, høj eller ekstra høj.. Det kan du se hvis du går ind på en tilfældig profil.. Lige under billederne..

  • #3   5. nov 2009 det er en del af bedømmelsessystemet.
    man kan give hunden lav, middel, høj og extra høj

    de eksta høje har man kun 20 af, så de er hurtig opbrugte

    så en høj, er fx det bedste jeg kan give til en profil.

    til gengæld skal der meget til før jeg giver lav eller mellem, så springer jeg hellere over at bedømme


  • #5   5. nov 2009 okay tak for infoen smiley

  • #6   5. nov 2009 Gizmo @
    Så mange er der da heller ikke, som har billeder taget af en proffesionel fotograf.
    Kan ikke se noget unfair i de bedømmelser, der som regel gives.

    Folk giver da høje til ganske almindelige klare billeder. smiley


  • #7   5. nov 2009 jeg tror ikke nogen af dem jeg har givet extra høj, har haft professionelle billeder.

    jeg vægter meget at det er varierede billeder, altså billeder af mange situationer og ikke kun billeder fra en dag i haven eller på et blødt tæppe på udstilingsbordet

    der må gerne være nogle sjove billeder indimellem også
    og en god tekst



  • #8   5. nov 2009 jeg tror aldrig jeg har stemt lav eller mellem.... så undlader jeg at stemme, hvis jeg synes profilen er for ringe... Jeg giver ikke stemmer til folk der har 4 billeder der alle er taget på samme tid - eller ikke har skrevet noget som helst i tekst...

    Ligeledes springer jeg over profiler, hvor billederne vender forkert eller er ekstremt uklare... Der behøver ikke at være professionelle billeder for at jeg giver høj eller ekstra høj, men de skal være skarpe og vise hunden i mange situationer.... og der skal stå noget ordentlig tekst smiley


  • #9   5. nov 2009 Tror såmænd ikke at der er så mange som har professionelle billeder af deres hunde her på HG. Men et kanon godt billede, skarphed o.l. gør da en del til om man kan lide billedet. Et billede som er uskarpt og måske bare almindelig sløret siger ikke mig noget, men det er dog ikke noget jeg dømmer lav eller middel på. Selv om vi er i en højteknologisk verden med diverse digital-kamera osv., så er det jo ikke alle som tager lige gode billeder eller vægter et skarpt billede. De vil måske bare gerne vise deres hund.

    Jeg vil da også sige, at det er da ikke nødvendigvis et proffesionelt eller et godt billede der får mig til at give ekstra høj.
    Jeg deler kun ekstra høj ud til hunde hvor jeg har kigget på deres profil, kunne lide hunde og hvor den bliver ved at spøge i min bevidsthed, hvor jeg må ind og kigge på den flere gange fordi jeg synes den er ualmindelig smuk og har noget helt særligt over sig - noget jeg kan se.
    Derfor har jeg heller ikke endnu - til trods for nogle års medlemsskab her på HG - brugt alle mine ekstra høje. For mig skal det være helt ekseptionelt.


  • #10   5. nov 2009 jeg har givet lav til en hund, der havde fået ørene klippet med en havesaks og til en hund, der sad med stødhalsbånd........altså begge gange ud fra en holdning og ikke en vurdering af billederne

    ellers giver jeg ikke lavere end høj, for alle er jo glade for deres hunde og kan jeg ikke sige noget pænt, så hellere ikke sige noget overhovedet


  • #11   5. nov 2009 Glemte at skrive, at nogle hunde vælger jeg bare IKKE at give hverken lav, mellem, høj eller ekstra høj fordi profilen intet siger mig.

  • #12   5. nov 2009 Jeg kigger personligt slet ik på hvilken kvilitet billederne har... Jo atså medmindre billederne er så slørede og dårlige at man dårligt kan se hvad der foregår smiley

    Jeg dømmer ud fra udseendet af hunden og den slags billeder der er...

    Et sjovt billede en af hund der gør noget fjollet vægter mere hos mig end en hund der sidder flot på en eng eller noget... Igen, alt afhændigt af hvilken hund jeg synes der er flottest.

    Men bare for at komme frem til at jeg ikke kigger på billedkvaliteten...


  • #13   5. nov 2009 billedekvaliteten betyder meget for mig

Kommentér på:
Høj

Annonce