Nogle mennesker er sindssyge! {{forumTopicSubject}}
Syntes lige jeg ville fortælle herinde hvad lille hawoc har været ude for
Vi har nemlig haft indbrud. Og Hawoc er en lille hund, med en stor stemme, altså han gør utrolig meget. Da jeg kom hjem fra at have været ude og handle omm aftenen var kl. lidt i 7 ca. og da jeg sætter nøglen i døren, plejer huden at komme løbende og gø ved døren. det gjorde han ikke, hm. Han sov nok, men da jeg åbnede døren kunne jeg med det samme mærke at der var noget galt.. Der stank helt vildt inde i lejligheden og inde i stuen var alt bare blevet smidt rundt omkring! Stadig ingen hawoc! Jeg fik øje på ham, og han lå over i et hjørne, og må nok sige at jeg troede han var død.. :S Han lå og rystede over det hele med en masse fråde ud af munden! Jeg satte mig hos ham, ringede til politiet og hvad man nu gør når man opdager sådan en skrækkelig ting.. Politiet hjalp ikke en dyt! De stilte sig bare op og skrev på nogle blokke, og d vidste da ihvertfald ikke hvordan tyvene var kommet en, det var sku et mysterium! Da politiet var gået gik jeg ud til min havedør, åbnede den og fandt med det samme 2 'hak' ind i døren hvor han havde stukket et køben ind. Da jeg gik ud i haven, kunne jeg se at han var hoppet over vores låge og da han landede var han så gledet på vores græsplæne.
Jeg er sikker på at ham manden har haft sparket og slået Hawoc i maven, da han har gøet helt ustandseligt mens han har prøvet at stjæle, Hawoc havde også tisset og kastet op en masse steder. Han er heldigvis på toppen igen, når han er hjemme. Han vil gerne lege osv. men han vil ikke hilse på fremmede, så gør han og bider ud efter folk.. Jeg har godt nok ondt af ham! Puha en oplevelse, jeg er simpelthen så sur! Jeg ville gøre alt for at finde ham manden og banke ham, så kunne han mærke hvordan det ville være.. Grr!
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 146 Svar: 4.186
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 2.041
Ja de skulle have så mange bank de ikke kunne gå!
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Synd for din søde hund...har du været ved dr.dyr med ham...?
nov 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 10
- Nej politiet kiggede kun ved hoveddøren, og det er da indlysende at de ikke lige er gået ind af hoveddøren, så er det da bedre at tjekke havedøren
nov 2006
Så synes du skal få den tjekket!!
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.272
Tænker også tit på indbrud da små hunde jo er i høj kurs og lette at omsætte, min største marreridt er at komme hjem og så er hundene væk, som ejer af...... siger, ta alt jeg er ligeglad det kan erstattes men mine hunde kan aldrig erstattes og kan ikke leve med tanken om hvad der mon sker med dem:'o(
Men der kommer nok en lang periode hvor han skal bygge tillid op til andre mennesker, men hvor er det dog forfærdentligt:o(
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.764
Stakkels lille hund - håber han bliver okay - og ikk bliver skadet psykisk af den oplevelse - for det må virkelig have været et helvede for ham.
nov 2006
Fru Robbie Williams.. . : Præcis! Det ivlle jeg også hellere have, så tag hvad i vil men lad min hund være! Han kunne da have lukket ham ud på badeværelset eller sådan noget :S
- De tog ingenting, de havde bare smidt det hele omrking
nov 2006
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.272
Ja men de er jo nok desværre ligeglade, de tænker jo ikke på hvordan din hund har det bagefter og alt det arbejde du skal igang med nu sådan nogle ....... grrrr, de skulle sgu ha samme tur selv....!!
jan 2008
Følger: 60 Følgere: 56 Hunde: 1 Svar: 21
nov 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 131 Svar: 1.082
Men synd for hunden.
nov 2006
Linda: haha ;D
Nogle mennesker er sindssyge!