{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Nogle mennesker er sindssyge! {{forumTopicSubject}}

Syntes lige jeg ville fortælle herinde hvad lille hawoc har været ude for smiley
Vi har nemlig haft indbrud. Og Hawoc er en lille hund, med en stor stemme, altså han gør utrolig meget. Da jeg kom hjem fra at have været ude og handle omm aftenen var kl. lidt i 7 ca. og da jeg sætter nøglen i døren, plejer huden at komme løbende og gø ved døren. det gjorde han ikke, hm. Han sov nok, men da jeg åbnede døren kunne jeg med det samme mærke at der var noget galt.. Der stank helt vildt inde i lejligheden og inde i stuen var alt bare blevet smidt rundt omkring! Stadig ingen hawoc! Jeg fik øje på ham, og han lå over i et hjørne, og må nok sige at jeg troede han var død.. :S Han lå og rystede over det hele med en masse fråde ud af munden! Jeg satte mig hos ham, ringede til politiet og hvad man nu gør når man opdager sådan en skrækkelig ting.. Politiet hjalp ikke en dyt! De stilte sig bare op og skrev på nogle blokke, og d vidste da ihvertfald ikke hvordan tyvene var kommet en, det var sku et mysterium! Da politiet var gået gik jeg ud til min havedør, åbnede den og fandt med det samme 2 'hak' ind i døren hvor han havde stukket et køben ind. Da jeg gik ud i haven, kunne jeg se at han var hoppet over vores låge og da han landede var han så gledet på vores græsplæne.
Jeg er sikker på at ham manden har haft sparket og slået Hawoc i maven, da han har gøet helt ustandseligt mens han har prøvet at stjæle, Hawoc havde også tisset og kastet op en masse steder. Han er heldigvis på toppen igen, når han er hjemme. Han vil gerne lege osv. men han vil ikke hilse på fremmede, så gør han og bider ud efter folk.. Jeg har godt nok ondt af ham! Puha en oplevelse, jeg er simpelthen så sur! Jeg ville gøre alt for at finde ham manden og banke ham, så kunne han mærke hvordan det ville være.. Grr!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle mennesker er sindssyge!
  • #1   22. mar 2008 Øv altså :o( stakkel lille hund, jeg har af samme grund , alarm på mit hus, jeg er nemlig skræk slagen for at komme hjem , og mine hunde er væk, de kan rende med alle mine ting, ,men bare tanken om, de ikke lukker døren efter sig , og mine hunde løber ud, kan gøre mig helt dårlig :o(

  • #2   22. mar 2008 Ej sikke en skrækkelig historie! smiley Stakkels vovse! Føler med dig!
    Ja de skulle have så mange bank de ikke kunne gå!


  • #3   22. mar 2008 ...sindsyge mennesker findes der sgu mange af..desværre... :o(

    Synd for din søde hund...har du været ved dr.dyr med ham...?


  • #4   22. mar 2008 Han har været ved dyrlægen, og der var ikke sket noget med ham heldigvis.
    - Nej politiet kiggede kun ved hoveddøren, og det er da indlysende at de ikke lige er gået ind af hoveddøren, så er det da bedre at tjekke havedøren


  • #5   22. mar 2008 Jeg var engang barnepige hos nogle der have den samojede spids. Jeg skulle passe den i weekenden da de skulle til sjælland. En aften hvor jeg kom ned i huset havde der også været indbrud- og de var senrer nød til at aflive hunden, da den var blevet sparket i maven.. smiley
    Så synes du skal få den tjekket!!


  • #6   22. mar 2008 Hvor er det forfærdentlig, han har jo fået en kæmpe chok, tænk sig nogle mennesker kan være sådan....

    Tænker også tit på indbrud da små hunde jo er i høj kurs og lette at omsætte, min største marreridt er at komme hjem og så er hundene væk, som ejer af...... siger, ta alt jeg er ligeglad det kan erstattes men mine hunde kan aldrig erstattes og kan ikke leve med tanken om hvad der mon sker med dem:'o(

    Men der kommer nok en lang periode hvor han skal bygge tillid op til andre mennesker, men hvor er det dog forfærdentligt:o(


  • #7   22. mar 2008 Det kan vidst ikke kaldes verdens bedste politi arbejde - og det er skidt - for deres rapport skal i bruge til forsikringen - så det må være en ommer - jeg ville ihvertfald kontakte dem igen.

    Stakkels lille hund - håber han bliver okay - og ikk bliver skadet psykisk af den oplevelse - for det må virkelig have været et helvede for ham.



  • #8   22. mar 2008 Malene: Ja, har også hørt en anden hvis hund var blevet aflivet da de havde haft indbrud. Men der var ikke sket noget med ham ifl. dyrlægen heldigvis! :o)


    Fru Robbie Williams.. . : Præcis! Det ivlle jeg også hellere have, så tag hvad i vil men lad min hund være! Han kunne da have lukket ham ud på badeværelset eller sådan noget :S
    - De tog ingenting, de havde bare smidt det hele omrking


  • #9   22. mar 2008 MATO- Okay, det vr da heldigt at der ikke er sket ham noget! Det er også det man frygter mest ved indbrud! At de gør skade på dem eller stjæler dem!

  • #10   22. mar 2008 Mato,
    Ja men de er jo nok desværre ligeglade, de tænker jo ikke på hvordan din hund har det bagefter og alt det arbejde du skal igang med nu sådan nogle ....... grrrr, de skulle sgu ha samme tur selv....!!



  • #11   22. mar 2008 Mato...Jeg syntes det er en forfærdelig hændelse din hund og dig har været ude for...Der var lige nogen der skulle gøre min hund fortræd..jeg tror at jeg ville slå dem halvt ihjel...Håber at han får genopbygget tilliden til fremmede igen...så han kan se at det ikke er alle der vil ham ondt...Knus og mange tanker herfra...

  • #12   22. mar 2008 Imponerende at en pige 7 år skriver sådan.

    Men synd for hunden.


  • #13   22. mar 2008 Ja, vi må bare tage et skridt af gangen. Syntes bare det er så skide frækt!

    Linda: haha ;D


Kommentér på:
Nogle mennesker er sindssyge!

Annonce