{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Ang Udfordringer.. {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg så lagt mærke til at folk opfordrer lidt andre bruger herinde til at gå indad stemme på deres hund fordi det ikke ser godt ud og hunden evt vil tabe..
Er jeg bare den eneste der synes det er lidt lamt ? Altså hvis man ikek kan klar at deltage retfærdigt i en udfordring på ærlig vis.. Hvorfor så overhovedet starte en udfordring eller tage imod den ?? Altså vind på ærlig vis og lad være med at poste om hjælp og evt sende en besked til alle på vennelisten om at du evt har brug for hjælp ellers taber din hund.. Kæmp da lige retfærdig..
Vil godt indrømme at jeg selv har gjort det engang men stoppede fordi der var en der postede sådan et emne som jeg poster nu..
Er der andre ude der er enige i det jeg siger, eller evt kan følge mig ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang Udfordringer..
  • #1   17. mar 2008 Jeg ved at stemme-tiggeri er MEGET ildeset her på HG og som regel får de personer, der kaster sig ud i det, som regel også at vide.
    Jeg kan til nød forstå en knægt på 11 år, der ikke ved bedre, men en voksen person på mere end 20 år - der har jeg mistet forståelsen. I øvrigt gør jeg ofte det (når altså det er børn), at jeg skriver en pb til dem og på en forhåbentlig sød måde fortæller dem, at de ikke skal gøre, fordi der er mange, som bliver sure. Som regel har jeg altid fåer svar med tak tilbage.

• #2   17. mar 2008 Kan sagens følge dig... jeg bryder mig ikke om stemmetiggeri

• #3   17. mar 2008 jo jeg er faktisk meget enig... dog opfordre jeg da folk til a kigge på mine hunde og deres udfordringer mår jeg selv er inde og stemme eller bedømme ved en hund.
    .. men der kører et utal af runder hvor en gruppe aftaler at stemme i hinandens udfordringer ...og selvom det ikke er aftalt hvad de skal stemme kan man ( jeg ) da godt forestille sig at man er loyal eller hvad vi skal kalde det - over for den gruppe man nu stemmer med... ergo man stemmer på hinandens hunde... det synes jeg er søgt...og har intet med en reel udfordring at gøre...

• #4   17. mar 2008 Brian:
    "jeg synes det stinker at tigge...det giver jo ikke noget reelt billede ar hvem der har den flotteste hund så...og det er vel det udfordringer går ud på?"

Synes også det stinker at tigge!
    Men jeg stemmer ikke efter flotteste hund. Jeg stemmer efter billeder der viser en hund med personlighed. Jeg stemmer i forhold til flotte eller anderledes billeder, og en flot, sjov, eller andet tekst.

;0)

• #5   17. mar 2008 Laila T - jeg er med i et par stemmegrupper, og jeg kan love dig for at jeg stemmer fair - det intet med loyalitet overfor andre at gøre og jeg ved at de andre også bliver temmelig harme, hvis de bliver beskyldt for ikke at objektive, når de stemmer. Det er faktisk en af grundreglerne i disse grupper, netop at stemme fair. Jeg er da bedøvende lige glad med hvem der ejer hunden, hvis jeg synes den er en tåbelig en af slagsen, så stemmer jeg ikke på den.

Og nej - stemmetiggeri er ikke tilladt i disse grupper.

Håber at det kunne skabe lidt klarhed - men trist med den store mistænksomhed der er rundt omkring, idet vi er en flot, som synes at det er vildt sjovt at tæske igennem 1.000-vis af udfordringer om dagen/aftenen/natten - whatever - vi synes det er sjovt, og der er vist ikke mange af os der tjekker om vi vinder eller taber. Hos os er det sjoveste bare at have udfordringerne i gang.

• #6   17. mar 2008 Synes også tit folk skifter billede ud med et hvalpebillede selv om hunden er voksen, hvis deres hund er ved at tabe... det synes jeg så heller ikke er i orden... Jeg er ikke en af dem der tuder hvis ikke lige mollie vinder, synes bare det er hyggeligt med udfordringer smiley Og INGEN tiggerunder...

• #7   17. mar 2008 Britta - jeg er meget enig med dig - ud med hvalpebillederne uanset hvor nuttede de er - når nu vaps vejer 65 kg ggg

• #8   17. mar 2008 lige præcis smiley

• #9   17. mar 2008 Jeg overvejer meget at udmelde mig fra de fleste af de grupper jeg er med i, da mange af trådene er "stemmetiggeri", når jeg får en PB om at stemme hos folk jeg slet ikke kender privat, ja så sletter jeg dem bare. Nogle gange bliver jeg dog så tvær at jeg går ind og stemmer på den modsatte hund

• #10   17. mar 2008 når jeg ser tigge tråde, så får det modsat effekt på mig, stemmer på modstanderen :o)

• #11   17. mar 2008 Susanne L - fy dog GGGG (det har jeg også gjort)

• #12   17. mar 2008 jeg vil da også sige jeg er med på stemmerunder, men jeg stemmer fair.

• #13   17. mar 2008 Bolette: Det er jo også noget helt andet.

Kirsten H: Ja vi skal skamme os skal vi *LOL*

• #14   17. mar 2008 Susanne L - ja det er vist ikke nemt at ha' sådan nogle der bliver provokeret af næsten ingenting LooooL

• #15   17. mar 2008 Valdemar taber med æren i behold !!!
    Når han deltager i udf ... sker ikke så tit mere

• #16   17. mar 2008 Hvis der bliver tigget om at stemme på folks hunde, så kan det godt være jeg går ind og stemmer. På den hund som JEG helst ville have. For det meste har jeg slet ikke styr på hvis hund jeg har stemt på.

Dog er tiggeriet meget slemt, så får modstandern min stemme.

Mine hunde har da også tabt meget, men det skal knageme ikke få mig til at tigge. Jeg ved jo at mine er de sødeste, smukkeste osv

• #17   17. mar 2008 I skriver ud med hvalpe billederne når hunden ne vejer 65 kg.

Jeg uploader sjældent billeder mere af Valdemar pga jeg ikke vil have HG's LOGO på mine billeder ....
    Hender dog jeg laver et lille album med ham.
    De billeder af han da han var lille er for at blive og kan ikke se hvorfor jeg skulle fjerne dem .... Bamsedrengen vejer nu 52 kg og er et år

• #18   17. mar 2008 Hvad mener du med, at du får Hg's logo på billederne? Det gør du vel kun på HG og ikke andre steder går jeg ud fra.
    Selvfølgelig er hvalpe da utrolig nuttede - hvilken hvalp er ikke det - ja, selv en pitt-hvalp, men ikke desto mindre, så er det jo ikke virkeligheden længere, når nu hunden måske er nærmere pensionsalderen -så det er da et spørgsmål om at holde sig til fakta og så overlade babybillederne til galleri, albums etc.

• #19   17. mar 2008 Kan ikke se hvorfor jeg skulle fjerne dem, hvis folk vil se min hund som voksen kan de gå i mine albums.
    Ja her på HG får man deres logo på og det vil jeg ikke have

• #20   18. mar 2008 Og hvad så - du kan da bare indsætte en linie på dine billeder i samme farve som logoet - så er det da overstået - hvis det er så slemt altså SS

• #21   18. mar 2008 Vælger heller at lade være med at uploade ....

• #22   18. mar 2008 ENIG! Derfor jeg ikke rigtig gider at udfordre mere

• #23   18. mar 2008 Og hvis jeg ser nogen der direkte spørger om vi andre ik gider stemme på hans/hendes hund i udfordringerne, så er jeg så fræk og stemmer modsat ;o)

• #24   18. mar 2008 Jeg vælger at se lidt omvendt på det - jeg synes faktisk det er temmelig billigt at have nærmest uanede opbevaringsmuligheder for video, fotos etc. chat o.s.v. for sølle 29 kr. om året. Så pyt da med et lille logo i hjørnet - der er da så mange andre ting, der er værre at støtte synes jeg.

• #25   18. mar 2008 Der er vi jo så heldigt stillet at vi lige på det område har hver vores mening ....
    Mine billeder er min egendom og jeg kan ikke acceptere at andre bare sætter deres logo på min egendom !!!
    OG så er den bare ikke længere

• #26   18. mar 2008 Modstander af hg's logo.. Du sætter jo rent faktisk din ejendom ind på deres side.. Dog er jeg enig i at jeg ikk kan se, hvorfor man ikk må have hvalpebilleder af sin store hund.. Et galleri er vel et sted hvor man kan vise de billeder af hunden man gerne vil vise..

• #27   18. mar 2008 Hold da op nogle gode svar i alle hver især er kommet med.. Kan se at jeg ikke er den eneste der er imod tigge runder

• #28   18. mar 2008 Katja P... Det med hvalpebilleder mener jeg er hvis man er midt i en udfordring og folk fra starten har haft et billede af deres voksne hund og den er ved at tabe, at de så sætter hvalpebillede på... folk må hellere end gern have hvalpebilleder på deres profil osv, men at skifte midt i en udfordring fra voksen til hvalpe billede det synes jeg ikke er heelt fair...

Kommentér på:
Ang Udfordringer..

Annonce