{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

ang. udfordringer {{forumTopicSubject}}

jeg har 11 hunde oprettet med udfordringer, og førhend kunne de hver især have tre nu kan jeg som bruger have tre.....kan det have sin rigtighed.....så nedlægger jeg alle hundende undtagen rødtop.....der må da være andre end mig der synes det er dødens vej for udfordringer, selv om det er skæg og ballade....ihvertfald for mig men kan man kun lave tre kommer de jo aldrig i spil de fleste af dem

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. udfordringer
  • #1   9. jun 2012 enig - det skal rettes op, ellers går det da helt af fløjten.
    Opdagede det selv på gnavergalleri som også har fået det nye design.

• #2   9. jun 2012 jeg har kontaktet admin om det og det kikker de på.....tror ikke de var så meget inde i udfordringerne, men de lovede da at rette det.
    det er også sådan at hvis man stemmer i en brugers udfordringer, så får man beskeden om at der ikke er flere udfordringer at stemme i, når man har stemt i den første.

jeg synes også det skulle blive sådan at man bliver ved en brugers udfordringer, hvis man vil stemme i dem, istedet for at blive sendt ud i forums udfordringer
    og jeg synes bestemt også de skulle gå tilbage til den gamle måde at stemme på....for det er drøn irriterende at skulle igennem alle dem man har stemt på, for at finde de udfordringer man endnu ikke har stemt i.

Kommentér på:
ang. udfordringer

Annonce