580 visninger
|
Oprettet:
familien rødtop
17. jun 2009 Følger: 230 Følgere: 95 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 3.005
17. jun 2009 Følger: 230 Følgere: 95 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 3.005
ang. udfordringer {{forumTopicSubject}}
jeg har 11 hunde oprettet med udfordringer, og førhend kunne de hver især have tre nu kan jeg som bruger have tre.....kan det have sin rigtighed.....så nedlægger jeg alle hundende undtagen rødtop.....der må da være andre end mig der synes det er dødens vej for udfordringer, selv om det er skæg og ballade....ihvertfald for mig men kan man kun lave tre kommer de jo aldrig i spil de fleste af dem
nov 2006
Følger: 61 Følgere: 52 Hunde: 5 Emner: 102 Svar: 321
Opdagede det selv på gnavergalleri som også har fået det nye design.
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
det er også sådan at hvis man stemmer i en brugers udfordringer, så får man beskeden om at der ikke er flere udfordringer at stemme i, når man har stemt i den første.
jeg synes også det skulle blive sådan at man bliver ved en brugers udfordringer, hvis man vil stemme i dem, istedet for at blive sendt ud i forums udfordringer
og jeg synes bestemt også de skulle gå tilbage til den gamle måde at stemme på....for det er drøn irriterende at skulle igennem alle dem man har stemt på, for at finde de udfordringer man endnu ikke har stemt i.
ang. udfordringer