{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen med små børn??
  • #1   14. mar 2008 Ring til lægen.. Havde jeg gjort og min søn er 10 mdr.
    God bedring


  • #2   14. mar 2008 Joo..det er lidt længe.
    Han må da være helt umattet...
    Drikker han som han skal, og har du snakket med lægen?


  • #3   14. mar 2008 snakkede med dem igår, og der sagde de at så længe han tager væske til sig og jeg kan komme i kontakt med ham sker der ikke noget. synes bare det er lang tid. min datter har også haft høj feber før, men bestemt ikke i så mange dage

  • #4   14. mar 2008 han drikker fint...

  • #5   14. mar 2008 Nej, det er rigtigt - når han drikker og kontakten er god, så er der somregel ingen fare.
    Og der flurer SÅ meget i øjblikket, vi har alle store som små været nedlagt herhjemme også.
    Men hold godt øje med ham ... han må ikke blive fraværende overhovedet :o)

    God bedring med ham..


  • #6   14. mar 2008 Min nevø har lige ligget med så høj feber og min søster incisterede på at få dem til at tjekke ham og der fandt de "pludselig" ud af at han havde lungebetændelse.. Ellers tag nogle fugtige klude og køl ham ned..

  • #7   14. mar 2008 Det er jo meget normalt at små børn får høj feber.

    Sålænge han drikker og ikke virker fraværende, ville jeg ikke være så bekymret. Men hvis den ikke snart falder, ville jeg da insistere på at få kigget på ham.
    Det kunne jo være, han fejlede noget, han skulle have antibiotika imod.
    Følg din mavefornemmelse. Du er eksperten ift. din søn.

    God bedring til ham.


  • #9   14. mar 2008 de har ikke kigget på ham, men gætter selv på at det er tænderne der er på vej.. han har ikke snot eller hoste... "kun" feber

  • #10   14. mar 2008 tja det er noget underligt noget med børn. Min dreng har været forkølet i noget tid. valgte så at tage til lægen som sagde han var lidt mat i ørerne og vi skulle kontakte ørelæge hvis han stadig var forkølet i den her uge. i dag har vi så været ved ørelæge og ganske rigtigt han er forkølet i ørerne og det har man IKKE kunne mærke på ham. han er glad og trives og når han har feber så bliver han speedet, så det med at de bliver sløve er ikke altid det der skal afgøre om man kontakter læge.

  • #11   14. mar 2008 Heidi. men der er jo den de kalder 3 dages feberen

  • #13   14. mar 2008 har snakket med lægen nu, og har fået en tig kl 15... om ikke andet bliver jeg mere rolig når doktormanden har kigget på ham.

  • #15   14. mar 2008 Heidi. Lige præcis. hellere en gang for meget end for lidt. Sådan havde jeg det også med ørerne, selvom jeg tænkte der er ikke noget. Nu håber jeg bare at det går i sig selv ellers kan det jo være de vil ligge dræn ind eller prikke hul på trommehinden. det sidste snakkede han om i dag men han mente det ville være træls med flydende ører her i påsken og hvis det nu gik i sig selv igen. Det håber vi - gider bare ikke at have et ørebarn :O(

  • #16   14. mar 2008 takker

  • #17   14. mar 2008 Linda: det lyder bestemt heller ikke rart med de ører... Håber det går i sig selv igen...

  • #19   14. mar 2008 nej vi har intet kunne mærke og jeg kan også trykke på dem. Det eneste der viser han er en lille smule forkølet er at jeg skal suge ham i næsen. Men han kan stadig have sut i munden og trække vejret fint. Og han har ikke været god til at sove om natten altid og vi har fået tjekket ørerne før uden der var noget - udover en masse ørevoks men trykket var normalt. Min tanke er så bare hvor længe har han haft væske i ørerne og hvordan f... skulle man have muligheden for at se om der er problemer med ørerne????

  • #21   14. mar 2008 hans ører er ikke røde og han har heller ikke skreget. hmmmm han er sgu nok bare ikke så pyldret :O) kun når mor går. Han eeeeeeeeeeeeeelsker mig så meget. ha ha

  • #22   14. mar 2008 Linda... Det eneste " tegn" vi oplevede med 4 ørebørn, var at de ikke kunne sove, dvs ligge vandret.... Så nej du kan slet ikke selv " undersøge " noget...

  • #24   14. mar 2008 Der er forskel på at have væske i ørene og mellemørebetændelse.. Det ene kræver pencillin det andet bare at væsken kommer ud igen...

Kommentér på:
nogen med små børn??

Annonce