av har så ondt i min ryg. {{forumTopicSubject}}
Godmorgen
ja var ude og lave hundegården helt om igår. Så nu er den lidt støre. faktisk mega stor af en hundegår. men fik ved samme lejlighed taget 5 - 10 cm jordt over det hele (en gammel vane fra hestene,) har en fore stilling om at Bæen siver lidt ned i jorden, og hvem vil gå på det??
Plus det hjælper jo lidt når der til sommer skal lægges fliser i noget af gården, da det faktisk er vores terrese de låner pt pågrund af buffys ben.
Men av hvor har jeg ondt i min ryg nu, (bare muskel smærter) men nøjj hvor syntes jeg det er træslt, lige meget hvad jeg gør så gør det ondt øvøvøv av av, er en pyller røv lige nu...
hvad skal i ellers lave i dag.
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Jeg skal blot på arbejde idag, vi er lige kommet hjem fra morgentur, hvor Fie havde fornøjelse af at lege lidt med 3 andre hunde i parken.
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
Renè, rigtig god arbejdslyst, og aj hvor lyder jeres morgentur hyggelig
Jeg skal ikke noget særligt i dag, troede at jeg skulle ud at tage billeder af Måneformørkelsen kl 04 i morges, men øv her var bare overskyet, så vi kunne ikke se noget - fik du noget Renè ???
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Har slet ikke noget kamera pt. *G*
Regner med det bliver indkøbt i næste uge
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
Ja det er farligt at lave noget... det spænder og det gør ved. øv hvor er det trælst, hehe skal heller ikke selv lave det vilde...
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
Betina, jeg hørte det i TV avisen/vejet i aftes, ellers så havde jeg heller ikke hørt det nogen steder, men øv at vejret så var så tåget og overskyet, typisk :-((
Rigtig god bedring med din ryg, sørg for at lave nogle strækøvelser i dag :-))
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 1.124
Dagen idag bringer ikke så meget, skal lufte vuffi og mig selv. Skal på en smuttur ned til Dinas opdrætter og nusse dejlige mutte hvalpe, ellers bare endnu en dag som de andre... Nu kun 2 mdr tilbage så skal jeg på arbejde igen ;0)
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Men du kan i det mindste se resultatet *S*
Har du prøvet at lave nogle stræk-øvelser?
Jeg sidder her i min sofa og er møgsnottet.. Orker ikke meget andet end lige at gå over og lave noget te *S*
Det går lidt udover Luna i disse dage:-(
av har så ondt i min ryg.