{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

av har så ondt i min ryg. {{forumTopicSubject}}

Godmorgen

ja var ude og lave hundegården helt om igår. Så nu er den lidt støre. faktisk mega stor af en hundegår. men fik ved samme lejlighed taget 5 - 10 cm jordt over det hele (en gammel vane fra hestene,) har en fore stilling om at Bæen siver lidt ned i jorden, og hvem vil gå på det??

Plus det hjælper jo lidt når der til sommer skal lægges fliser i noget af gården, da det faktisk er vores terrese de låner pt pågrund af buffys ben.

Men av hvor har jeg ondt i min ryg nu, (bare muskel smærter) men nøjj hvor syntes jeg det er træslt, lige meget hvad jeg gør så gør det ondt øvøvøv av av, er en pyller røv lige nu...

hvad skal i ellers lave i dag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  av har så ondt i min ryg.
  • #1   21. feb 2008 stavefejl skal i lige bære over med, det er jo tidligt og er jo i STORE smærter hehe *loool*

• #2   21. feb 2008 Ja det kan være farligt at tage hænderne op af lommen *GG*

Jeg skal blot på arbejde idag, vi er lige kommet hjem fra morgentur, hvor Fie havde fornøjelse af at lege lidt med 3 andre hunde i parken.

• #3   21. feb 2008 Godmorgen. Av av Betina, føler med dig, - men som Renè siger, så er det farligt, at tage hænderne op af lommen *GG*

Renè, rigtig god arbejdslyst, og aj hvor lyder jeres morgentur hyggelig smiley

Jeg skal ikke noget særligt i dag, troede at jeg skulle ud at tage billeder af Måneformørkelsen kl 04 i morges, men øv her var bare overskyet, så vi kunne ikke se noget - fik du noget Renè ???

• #4   21. feb 2008 Ulla

Har slet ikke noget kamera pt. *G*

Regner med det bliver indkøbt i næste uge

• #5   21. feb 2008 øhh måne formørkelse??? hvorfor er der ingen der har fortalt mig det.. ihhhh nå men her var der også overskyet. men så tror det da pokker at det var så mørkt på det tidspunkt,

Ja det er farligt at lave noget... det spænder og det gør ved. øv hvor er det trælst, hehe skal heller ikke selv lave det vilde...

• #6   21. feb 2008 Renè, øv da du kan da ikke leve uden kamera, håber at du finder et rigtigt godt et i næste uge :-)))

Betina, jeg hørte det i TV avisen/vejet i aftes, ellers så havde jeg heller ikke hørt det nogen steder, men øv at vejret så var så tåget og overskyet, typisk :-((
    Rigtig god bedring med din ryg, sørg for at lave nogle strækøvelser i dag :-))

• #7   21. feb 2008 Stakkels dig Betina G .. men det er det jeg siger arbejde er roden til alt ondt *GG*
    Dagen idag bringer ikke så meget, skal lufte vuffi og mig selv. Skal på en smuttur ned til Dinas opdrætter og nusse dejlige mutte hvalpe, ellers bare endnu en dag som de andre... Nu kun 2 mdr tilbage så skal jeg på arbejde igen ;0)

• #8   21. feb 2008 Av ja, det gør ondt at være aktiv *S*

Men du kan i det mindste se resultatet *S*

Har du prøvet at lave nogle stræk-øvelser?

Jeg sidder her i min sofa og er møgsnottet.. Orker ikke meget andet end lige at gå over og lave noget te *S*

Det går lidt udover Luna i disse dage:-(

Kommentér på:
av har så ondt i min ryg.

Annonce