{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Har folk ingen skrubler? {{forumTopicSubject}}

Sidder her og kigger rundt i forum, og undrer mig.

Der er utrolig mange tråde om folks privatliv.

Hvad er det lige der gør at folk føler alle skal vide hvad der sker i deres liv?

Det er lige før folk osse sidder og skriver om deres sexliv, jeg undrer mig bare over den tendens folk har til at skulle dele alt med en flok komplet fremmende på et forum.

Bare en tanke her på en søndag...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har folk ingen skrubler?
  • #1   10. feb 2008 Ja jeg har det på samme måde...

  • #3   10. feb 2008 Tror desværre det siger mere om vores samfund end om folk herinde.... Mange har jo nok i sig selv og jeg er bange for at en del mennesker ikke har "hjerteveninder/venner" som de kan dele deres inderste tanker og problemer med.
    Men jeg har det lige som dig, og foretrækker at holde en stor del af mit privatliv udenfor offentlige forums....*SS*


  • #4   10. feb 2008 Enig ! Kunne aldrig drømme om at gøre det ....

  • #5   10. feb 2008 Faktisk ret sørgeligt ! :o(

  • #6   10. feb 2008 Lise... Ved ikke om jeg vil give dig ret mht nærevenner... Når jeg kikker på venner og familie med unge mellem 15-22 år.. Så har de da alle nogle nære venner som er der... Synes da de lever med mobilen tilgængelig konstant...

  • #7   10. feb 2008 Janne: TOTAL enig!!!
    loooooooool
    Det jo snart ligefør vi deler vores toilet besøg med hinanden herinde i offentlig forum!!!!LooooL


  • #8   10. feb 2008 godt at se at jeg ikke er den eneste der har det sådan

    undrede mig bare over hvorfor folk ikke laver en blog istedet for, hvis de så gerne vil dele ud af deres privatliv...


  • #10   10. feb 2008 Pjat med jer.

    Hvordan ville i kunne klare dagen hvis jeg ikke lige fik skudt ind at jeg lige nu er i gang med en bøtte Nutella og Peanutbutter på knækbrød og rugbrød?

    Eller at jeg købte et akvarie i torsdags?

    Eller at jeg i onsdags riggede en stol med sensorer så den laver voldsomme pruttelyde når man sætter sig på den?

    Og den allervigtigste - at jeg glemte at vaske tøj i går, så jeg er nødt til at gøre det i dag inden jeg skal på arbejde...


  • #11   10. feb 2008 søster *loool*

  • #12   10. feb 2008 Søsster

    ja så mangler vi jo bare at få at vide hvornår du sidst fik sex, så er den hjemme


  • #14   10. feb 2008 Bare fortsæt Søster - skide underholdende ! *G*

  • #15   10. feb 2008 Janne


    Det aner jeg sgu da ikke... hm... så er det jo længe siden


  • #16   10. feb 2008 Søster ; ...det nu nemt nog,,,gg
    det første blir jeg total lækkersulten af..gg
    det andet finder jeg rigtig godt,,,så har du da noget levende at kigge på når vi er nogen børgehoveder herinde fniiis
    det 3 ... kan jeg virkelig grine højt af loool
    det 4 og det vigtigigeste,,,pyyyha,,, der een der har travlt der ,,,,,looool
    (GAAAAAAAAAAAAAAAAAB)
    men forstår fuldt ud din dejlige ironi ,,,,loool
    fortsat god søndag ,,, *G*


  • #17   10. feb 2008 Jeg kunne godt tænke mig at prøve analsex med min kæreste, men hun er ikke så meget for ideen, hvad syntes I jeg skulle gøre?

  • #18   10. feb 2008 Maria; jamen du har chancen nu,,, fniiis,,, til at fortælle os ALLE om det ,,,,gggg,
    vi sidder jo som på nåle!!! og venter spændt ,,,,gg


  • #20   10. feb 2008 Mads..... droppe hende *g*

  • #22   10. feb 2008 Maria: som Louise siger alt med måde

    tit og ofte er det nogle underlige tråde fra folk

    ting som jeg personligt ikke ville skrive på et forum til fremmende mennesker.

    men jeg har så heller ikke behov for at dele alt med omverden


  • #23   10. feb 2008 Må jeg så spørge, nu vi er ved det...........Hvad er et sexliv??........Er det noget for de unge??......*LOOOOOOL*

  • #24   10. feb 2008 Mette... Tror det er en ret med noget fancy mad

  • #26   10. feb 2008 Nååå, så er jeg ligeglad......Jeg HADER at andre har noget, jeg ikke har, men hvis det er noget nymodens fis, er det ligegyldigt.....Skulle bare lige høre.......*LOL*

  • #27   10. feb 2008 Marianne:

    Men det er ikke sådanne noget, som mætter meget. vel? Det ligger ikke tungt i maven?? *GG*


  • #28   10. feb 2008 ,,,hva så med dem der opretter en tråd,,, og ikke får medhold i denne (til tider total hovedrystende oplæg),,, og giver enten beskidte svar i ens BC eller sætter en direkte på filter EFTER at ha sagt "fine" gloser og enten smidt den i sin tråd..eller smidt sine verbale udbrud i ens BC .. !! og så ellers skynde sig at slette sin tråd... hvis det ikke lige gik i trådens ophavsmands vindretning!!! hvis det ikke er at leve uden skrubler... så ved jeg ikke hva er!!!
    og jeg ved..jeg ikke er ene om at ha oplevet dette!!
    total barnagtigt!


  • #29   10. feb 2008 Synes måske man bare skal vurdere det sådan, at de personlige tråde man ikke har noget konstruktivt at byde ind med...dem holder man sig fra....

  • #30   10. feb 2008 ...hvis så bare folk kunne lave en ordentlig overskrift, så var det noget lettere at holde sig fra de ligegyldige emner...f.eks, hvad handler et indlæg med overskriften "Grrr...." om???? Eller "se lige her", eller "haha" osv.???

  • #31   10. feb 2008 Den del, kan vi såmænd godt blive enig om........

    Personlige tråde kan man mene om hvad man vil......men det er som regel noget der omhandler en anmodning om hjælp, og kan man give den....så skal man det......bryder man sig ikke om det, må man holde sig væk......folks følelserbryder jeg mig ikke om man gør grin med.....Det er ikke fair


  • #32   10. feb 2008 Karin; ..det må jo så osse gælde for trådens ophavsmand i den pågældene tråd...at høre andre meninger om ens postede tråd i et forum..
    at blive børnefornærmet og lader folk komme på ens filter fordi man ikke ønsker deres meninger i sine tråde-vel at mærke EFTER hun har svinet vedkommende til i sin egen tråd..for så at slette den,,, så jeg ved ikke lige,,, hvem der træder på hvem? og hvis føgelser der blir spottet på ?
    Rummer man ikke rygrad til at ku høre andres meninger og holdninger ,,,burde man måske overveje at holde sit "kedelige ligegyldige " meninger for sig selv !
    Mads ; ja,,det ville hjælpe gevaldigt ,,hvis der var mere indhold i de overskrifter *S* og held og lykke med dine gøremål med kæresten !!fniiiis


  • #33   10. feb 2008 Det er slet ikke det jeg snakker om, for i det tilfælde du ridser op der, kan jeg måske sagtens følge dig......
    Det jeg svarer på, er starten på denne tråd....om man kan eller ikke kan oprette tråde med personligt indhold...

    CITAT:

    Sidder her og kigger rundt i forum, og undrer mig.

    Der er utrolig mange tråde om folks privatliv.

    Hvad er det lige der gør at folk føler alle skal vide hvad der sker i deres liv?

    Det er lige før folk osse sidder og skriver om deres sexliv, jeg undrer mig bare over den tendens folk har til at skulle dele alt med en flok komplet fremmende på et forum.

    Bare en tanke her på en søndag...

    CITAT SLUT


  • #34   10. feb 2008 hvori mit startindlæg læser du at jeg gør grin med folks følelser

    jeg fatter bare ikke at folk skal dele deres privatliv med en flok fremmende

    så kan de lige så godt henvende sig til folk på gaden


  • #35   10. feb 2008 Karin ; tak..det jeg da glad ved du kan! ss,, og tak for opridsningen af denne tråds undrern *GG*
    ..men stadig,, nok må engang imellem være nok! at sku sidde at følge med i folks indre dæmoner aften efter aften som en anden følgeton ....gaaaaab..
    men ,,som du siger... "man " kan jo bare lade være med at svare i disse tråde.... jeaa..det kan man!! så der sandelig heller ingen risici for at man blir sat på filter !!! smart!!!!!!!


  • #36   10. feb 2008 Nej Jannie, og beklager...........men mit udagngspunkt var, at man må gå uden om de indlæg.......der indeholder personlige ting, hvis ikke man ønsker at gå ind i det, eller har noget konstruktivt at byde ind med..det var mit første svar og med dit indlæg som udgangspunkt...

    Som tråden udvikler sig, mener jeg faktisk der gøres grin med folks ofte meget personlige tråde....... eks:

    CITAT:

    ENIG!!!

    Hvorfor fatter "de" ikke at vi er skide ligeglade!?! :-S
    CITAT SLUT

    CITAT:

    Jeg har i øvrigt lige ordnet negle, og drukket en cola... Tror snart jeg skal ud og tisse!! ;-D

    CITAT SLUT

    Det er bare et par eksempler


  • #37   10. feb 2008 svært at se på overskirften hvad trådene handler om......

  • #38   10. feb 2008 ENIG Jannie......det KAN være et problem.....men de eksempler jeg har set, skal man nu ikke læse meget, før man aner et personligt indhold....

  • #39   10. feb 2008 Undskyld Janne.........Tror jeg konsekvent læser dit navn som Jannie.......ups

  • #40   10. feb 2008 stadig undrer det mig at folk laver sådan tråde

  • #41   10. feb 2008 Tja.kan sagtens følge dig......men for nogle er det måske lettere at søge råd bland totalt fremmede, end hos de der er tættere på..... Eller måske HAR man ingen tæt på, der kan hjælpe...........Det kan måske undre vi, der bruger andre steder til personlige problemer, men sådan er vi jo forskellige.....

  • #42   10. feb 2008 Karin... Der er så mange gruppper herinde og forhåbentlig er man med i en gruppe hvor man kender hinanden lidt bedre end et stort forum med 33000 brugere.... Jeg ville blive hvis mine børn sad og skrev så personlige tråde i et forum.... Vi andre stiller os vel heller ikke op på åben gade og fortæller om de private sider... Nææ man finder den nære veninde/ ven , som kender en og bedste kan råde en......

  • #43   10. feb 2008 Så længe folk ikke udgiver navne og personnumre og adresser synes jeg det er i orden....
    Og der er jo nogen der ikke har familie og venner at snakke med problemerne om....

    Så sys jeg faktisk at det er helt ok, hvis der er noget de føler at folk kan hjælpe dem med ...

    Og som Karin siger - hvis man er "skide ligeglad" som det så flot bliver skrevet - så kan man jo lade være med at debattere i tråden...


  • #44   10. feb 2008 Jamen Marianne, Albert og Louis - hvad hvis man ikke har nogen at snakke med problemet om?

    Hvis man f.eks bliver slået derhjemme og ikke aner at der findes telefonlinjer for voldssofre - så kunne det jo være at man kunne få hjælp herinde ?

    Vi lever jo i et moderne samfund - og burde kunne hjælpe hinanden lidt i livets med og modture....


  • #45   10. feb 2008 Kisser: Nu ved jeg jo dit og Brians sexliv er noget af det mest kedelige i verden, så nej tak

  • #46   10. feb 2008 ja se

    du er en gammel kedelig kælling


  • #47   10. feb 2008 Kisser C:
    OMG...jeg har haft tvivl om at få børn...men nu er jeg sikker...A L D R I G !


  • #48   10. feb 2008 Mads: den måde du dyrker sex på, der kommer sq heller ingen børn ud af det *GGG*

  • #49   10. feb 2008 Janne H:
    LOOOOOOOOOL
    Men det andet var nu omkring hvordan jeg gerne VILLE dyrke sex smiley (og det var nu mest ment som en joke...kinda)


  • #50   10. feb 2008 hehehe

  • #52   10. feb 2008 Prinsesse miamaja.... Måske... Ja man kan spørge om et råd eller få hjælp til et eller andet problem, men at udlægge sit privatliv offentligt ? Ja vil nok give Louise ret; manglende situationsfornemmelse


  • #53   11. feb 2008 Er det ok hvis jeg opretter en tråd om at jeg har taget sol idag, det var sq godt nok en spændende oplevelse, havde Tante K med og hun smed penge i kort automaten !!!

  • #54   11. feb 2008 Bonbon - Det ville da være noget for dig med det yver der !!! Men du er jo nok misundelig fordi du ikke selv ville kunne få brune kasser, de ville jo hænge udenfor *GGG*

  • #55   12. feb 2008 Mette ; loooool ... det bare helt iorden du!! .. det er da liiiiige den oplysning jeg har stået i stampe over ikke at ha vist om du tog sol !!! DAAAAH ... GGG
    PIIIIIIIST huskede du at rette ½ vejs på bikini trussen? ,, det går jo ik man får hvid streg der!! fniiiis


  • #56   12. feb 2008 Anette- Man smider da alt klunset (jeg gør) Jeg skal ikke kunne sige hvad Tante K gør, har ikke spurgt hende.. *GGG*

    Men ja det er absolut mega brugbare oplysninger, nu kender du mig jo meget bedre.. haha


Kommentér på:
Har folk ingen skrubler?

Annonce